Jokkeri Motoveeb
#41

TeeTL Kirjutas:Aga ka nii - ainult krundiga - ju ometigi tehakse, näiteks Valdo pobiprojekt, mis suviti etapiviisiliselt kulgeb, on vahepeal vaid krundi all, ja seejuures mitte kuivas köetavas ruumis.
Kunagi sai seda tema käest küsitud http://forum.automoto.ee/showthread.php?...794&page=3, siis polnud veel tulemus teada, kas närib niiskus krundi alla ennast läbi või mitte, ei tea kuidas nüüd...

Ausalt öeldes - ei tea. Kui närib, siis läheb haljaks ja jamadele kohtadele uuesti peale.

Suvel annan teada, mis värk on/oli, praegu on pobikere suurte kolihunnikute (loe: vanatehnikaosade ja -projektide) all ja täpsemaks uurimiseks seetõttu ligipääsmatu.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#42

TeeTL Kirjutas:Tehnoloogiaid on niisama palju kui tegijaid.
Seda olen märganud jah, et krunt väga hästi ei kaitse pikemaks ajaks niiskesse ruumi seisma jäetavaid toorpindasid.
Nende piltide pealt ja alt ei osanud küll välja lugeda, kas hiljem on kavas krundi asemel pealekantud kattevärv uuesti eemaldada, ja alles siis kruntida või veel kuidagi teisiti läheneda.
...
Asi pole tehnoloogias vaid võimalustes (vähemalt minu puhul).
Kahjuks jah piltide kommentaarides pole kirjas minu tulevikuplaane, aga vähemalt pildil nähtut olen püüdnud kirjeldada.
Püüan siis siinkohal lahti seletada tehtud ja tegemisele tulevad tööd:
1. Kunas see auto minul igapäevases kasutuses (vastupidiselt Valdo pobi projektile) siis ei saa ma liigelda ainult krunditud autoga.
2. Et originaal värv oli muutunud kasutamiskõlbmatuks (loe valmisesegatud värv oli ajaga 4 kuud ära kuivanud) siis tuli leida kiire lahendus Sadolini näol.
3. Kõik eeltööd on tehtud roostemuundur, happekrunt jne. vahele jäi ainult pahteltamise ja lihvimise etapp.
4. Seega nüüd tuleb vaid matistada see "ajutiselt" pealevärvitud Sadolin värv, pahtel peale kanda , siledaks lihvida siis pritspahtel ja jälle uus krunt ning siis originaal värv ja lõpuks lakk.
Sellega peaks need tagumised tiivad jälle head välja nägema.
Vasta
#43

Lisandunud siis uuemaid pilte minu autoweebi. Küll mitte kõigisse pooleni olevatesse projektidesse vaid peamiselt senatori alla. Sest kokku saab üks senatorite seltskond ja siis võiks see liikur vähemalt hea välja näha. Aga eks vaadake ise: http://uaz.planet.ee/Senator92/album/index13.html
Vasta
#44

(20-02-2007, 12:26 PM)Jokker Kirjutas:  Avaldus ARK-i on tehtud, Kui sisustus valmis saab, siis tuleb läbida ekspertiis (maksab 4K ) muutmisele lähevad gabariidid (kõrgus ja täismass ning sõiduki kategooria, praegune N1 muutub M1- ks). Kaob kohustus sõita C klassi rehvidega.
Rehvi marki ei määra mitte sõiduki kategooria, vaid täismass.
Kui vajaliku kandevõime indeksiga on saadaval tavalisi kumme, siis võib neid ka kasutada. Osades passides ongi kirjas min kandevõime indeks, mitte rehvi mark.
Vasta
#45

No nii pikka aega olnud siin minu poolt vaikus. Püüan nüüd seda "viga" siis parandada. Olen muutnud oma kodulehe disaini ja lisandunud on ka Opel Frontera pildigalerii. Antud isend on ka müügis ja soovijatele saadaval.
Siin ka siis otselink:Jokkeri autoweeb
Vasta
#46

Tere üle pika aja. Olen tänaseks siis suutnud uuenedada kodulehte. Kõige värskemad pildid senaatori teema all:
http://uaz.planet.ee/Senator92/Senator_est.html
Kuna senatori teema on päris suureks paisunud siis sai ka pildid ära grupeeritud teemade kaupa, nii teil lihtsam vaadata teid huvitavaid asju.

NB! Kui leiate vigu või midagi ei tööta siis aga julgelt juhtige tähelepanu sellele.

Ilusat suve teile kõigile! Very Happy
Vasta
#47

Mootori albumit vaadata ei saanud.
http://uaz.planet.ee/Senator92/Mootor/album/index.html
Viga 404. Lehekülge või faili ei leitud!

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#48

Tänan tagasiside eest.

Viga parandatud - peaks töötama.

Tervitab Jokker
Vasta
#49

Tere jälle!
Mõnda aega varjusurmas olnud koduleht on kolinud uude kohta ja saanud ka uue nime. Vanemad kasutajad on minu vanu tegemisi juba näinud. Neile siis uued pildialbumid.
Nagu Frontera 2.4i , ReFrontus 2.3D ja Traktor T-25.
Täpsemalt asjast siin: http://www.jokkeri-motoweeb.ee/
Tervitab Jokker
Vasta
#50

(12-03-2014, 07:52 AM)Jokker Kirjutas:  Mõnda aega varjusurmas olnud koduleht on kolinud uude kohta ja saanud ka uue nime.
Lõpuks ometi Cool! See PLANET-i avalehe vahtimine tüütas juba ära! Nüüd saavad ka tavalised inimesed isand Jokker-i "roostetapmist" vaadata! Tubli tegemine! Seda enam, et osa tööst toimub vist lageda taeva all Smile . Kui mu "sidrunijumper" hõredaks muutub kunagi, siis ma tean, kellega rääkida Cool..


Vasta
#51

(12-03-2014, 09:16 AM)Tift Kirjutas:  ... Seda enam, et osa tööst toimub vist lageda taeva all Smile...
Nii ta ongi. Pea kogu töö on olnud õues. Väljaarvatud mõned korrad kui sai kellegi garaazi kasutatud.

Hetkel siis kõik menüüd toimivad ja kogu pilditagavara mis tööde käigus tehtud ka Teile nähtavad.
Head surfamist!
Jokker
Vasta
#52

Vanu postitusi ärge vaadake, sest ei viitsi kõiki linke muutma hakata. Uues veebis kõik need pildid olemas.
Vasta
#53

Tere
Kodukat veidi muudetud. Lisatud counter ja külalisteraamat (neile kes siin vastata ei taha ja e-mailile kirjutada ei viitsi).

Jokker
Vasta
#54

Tere jälle.
Oli paar nädalat puhkust ja sai siis veidi nokitsetud oma traktori kallal ning ette ehitatud esirippsüsteem.
Pilte asjast saab näha siin.
(Viimased 5 pilti)
Vasta
#55

No nii. Kiitke või laitke, aga selline esirippsüsteem sai siis lõpuks täielikult valmis.
Rippsüsteem
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne