Postitused: 120
Teemad: 15
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
Tere!
Sai täna ühele T40 elu sisse puhutud kuid tekkis küsimus käivitus mootori süüte hetke kohta. Paregu on süüde ~4 mm enne ÜSS. Mis sellel õige nurk on?
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
03-04-2010, 01:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2010, 01:37 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
1974 aasta raamat annab PD-8 eelsüüteks 4,8-5,5 mm ehk 29 kraadi enne ÜSS`i. kui täpselt seda ikka mõõta saab, kui käima pillitas, las olla. Sovhoosi ajal ei pidanud nad eriti kaua vastu, eeliseks see et starter istub pendiksi auku ja hooratta hammasvöö sobib mõlemale.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Mine nüüd ikka, suurt mõtlesin- Ct 212b või universaalset Tðehhi reduktoriga.
Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
Oli kunagi ka minu T 40 -nel käivitusmootor, et talvel kindlalt käima saada. Minul oli ka süüde pandud 4 mm enne ÜSS -i ja töötas. Nõrgaks lüliks oli käivitusmootori pendiks, seda orginaali ei leidnud ja natuke ümber tehtuna saab kasutada tavalise T 40 -ne starteri pendiksit. T 40 käivitusmootori starter käib vastupidise pöörlemissega, mida on raske leida.
Ise läksin üle tsehhi universaal starteri peale, mida Võrus müüakse praegu 1500 krooniga, samas pakutakse hiinas toodetud, 1050 krooni eest.
Postitused: 120
Teemad: 15
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
03-04-2010, 16:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2010, 16:32 PM ja muutjaks oli
fanatt.)
Suured tänud teile!
Suured tänud teile!