Õigesti ära arvatud! Jah, sellel masinal on terve tagaluuk viidud ühiseks tervikuks tagaaknaga. Sisuliselt on liidetud algsele luugi-lahendusele väike metallriba luugi ja akna vahel ning mõlemal poolt need kitsad ääred. Hinged on tõstetud üles katusele, ja sees on suured, ma ütleks, massiivsed toed. Otsin nende kohta ka pildi. Vaatamata päris radikaalsele sammule, justkui väga silma ei häiri, omaaegsed spetsid on olnud kaunis püüdlikud, kas pole?
Nii tagumise istme seljatoeks kui kandevkere osaks olev X-tugi on tõesti puudu, küll aga jookseb tagaakna all oleva aknalaua alt läbi suur tala, mis kinnitub mõlema tagaratta koopa ülemise serva ja kandevkere liitumiskoha lähedale (ca vööliini). Selline lahendus tükib minu meelest viitama, et see G12 võibki olla algselt ehitatud kiirabimasinaks, kuna ka polster on selline heledatooniline ja "hästipestav" materjal.
Pildil nähtav must kere värv tundub olema hiljem peale kantud, kuna masinat kasutati taksona, ja mõne värvivigastuse alt paistis justkui ka miski muu toon.
Masin asub sõbralikus välisriigis
A nö omaette eksemplarina tundub masin siiski vägagi ettenägelik olema, kui panna end taksojuhi saabastesse - millised piiramatud võimalused kohvrite ja jokkis klientide paigutamiseks
K
PS Ja veel - masinal puudub raadio, selle asemel on korrektne tumepruuni tooni, veidi kursiivis kirjaga silt "Zim" (meenutab Pobi vastavat "Avtozavod imeni Molotova"-t). Omaniku jutu järgi täpselt selline masin ka ostes oli.
[quote='zazik' pid='256489' dateline='1291570038']
Kas kiirabivariandil...