Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Tere!
Probleem järgmine - piduri peasilindris on 3 väljundit(auku), ümberehituse tõttu vajan nüüd vaid kahte neist. Kuidas sulgeda kolmas auk ?
Proovisin poest sobiva mõõduga tavalise poldi osta, keerasin sisse aga õli pidama selline lahendus ei jäänud.
Kas kuskil müüakse konkreetselt sellist toru otsa moodi "punni" või oskab keegi midagi muud soovitada ? Toruotsad, mis silindrisse lähevad on M10x1.
Tänud ette!
Postitused: 38
Teemad: 0
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Võtad seal augus olnud stutsi koos piduritoruga, lõikad toru stutsi tagant toru maha ja sulged siis allesjäänud toruava. Terastoru puhul keevitusega, vasktoru puhul joodad ava täis.
Postitused: 1,016
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
Vana stuts ja torujupp kõige parem lahendus-saad auku vajadusel kasutada.Lihtne varjant veel- võtad tüki tina(kui omal pole ostad kalastustarvetest)viskad auku ja keerad selle poldi ette mida juba proovisid.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Stuts ja kuullaagri kuul vastavalt mõõdule.
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Täna sai siis uuesti poldipoes käidud ja sealt öeldi, et koonuskeermega polti pole neil olemaski, aga on kork. Võtsin selle. Lühidalt, ei aidanud.
Tuvastasin vahepeal, et sama mudeli ABS -ga variandil on juba tehasepoolt see kolmas ava kinni pandud, katsun selle originaaljublaka(pimeda) leida, peaks kõige siledam jääma.
Aitäh kõigile!
Postitused: 620
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
Mina kasutan "pimedaks" AL neeti millel koonuspea ja väga hästi peab. Torkan needi torusse või kolmikuss ,kuhu vaja,ning uuesti kinni ja välj[/b]ast ei ole midagi näha.
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Pane õiges mõõdus õhutusnippel, natuke pead loovust üles näitama et veenduda selles kas nipli ots ja augu põhi on "ühilduvad". Muidugi tavakeermega polti sisse keerates oled suure tõenäosusega juba pöördumatut kahju teinud.
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Poldi ots peab koonuses olema. Kuullaagrikuul on liiga kõrge, polti-stutserit sellele selga keerates, võib vindist jagu saada, haakuv vint on liiga kühike. Ja minu teada pole pidurisilindreis koonuskeeret? Tihedus saavutatakse silindriava ja stutserist ulatuva toruotsa koonilisuse ühildumisega?
Ise olen kuullaagrikuuli abil koju longanud poolte piduritega, kui toru lendas - kerisin peapumba juures kuuli probleemse toru ja pumba vahele. Kunagi lülitasin veel miskist pidurit niimoodi välja, et panin tüki pehmet alumiiniumplekki stutseri ja silindri vahele. Sellist alumiiniumi aga naljalt ei leia, see oli puhas alu, pehme kui tina. Punane vask võiks ka selliseks ürituseks sobida. Ja eelmainitud tinalahendus pole ka paha mõte (Kahtlustan, kas tina pole liiga pehme - aja jooksul väsib ära ja hakkab läbi laskma?
Postitused: 4,445
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
19-01-2011, 17:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2011, 17:20 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(30-06-2010, 10:56 AM)Armex Kirjutas: Mina kasutan "pimedaks" AL neeti millel koonuspea ja väga hästi peab. Torkan needi torusse või kolmikuss ,kuhu vaja,ning uuesti kinni ja välj[/b]ast ei ole midagi näha.
Soovitan.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Parem räägi probleemist lähemalt, vblla ei tohigi seda kinni panna...(sesmõttes, et mansett on sees ja töötab ning õlil polegi kuhugi minna...)
Kui aga saab (ntx tagapidurile läheb nüüd kahe otsa asemel üks), siis sobivas mõõdus kuullaagri kuul ette ja tavaline M10x1 polt või piduritoru ots järgi.
Originaalis kasutatakse koonusotsaga M10-et, aga see eeldab treilali juurde jooksmist...
Postitused: 5,366
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Sellist koonusotsaga punni on näiteks vene mootorite küljes. Mul oli alles laua peal T-25 väntvõll,millel ka 10mm koonuskorgid.Need on pandud kanalite punnideks. Kahjuks on need lõhega. Kruvikeeraja jaoks. Kujutan ette,et neid on ka mujal mõne mootori küljes. Võib ka võtta vene tavoti nipli ja selle auk kinni keevitada. Peaks sobima.
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
Moskvitsi šarniiril on uuest peast sellised koonuskorgid mõõdus M10*1.
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
kas leidub kaubandusvõrgus rikutud õhutusnipliaugu parandamiseks üleminekuid? Nt 8mm meeterkeermele aetud auku käiv üleminek, mille külge saaks nipli enda keerata? Ülemineku põhi peaks olema kooniline - et nipli jaoks oleks üleminek supporti / töösilindri augu eest.
ma nägin parajalt vaeva supportite puhastamise ja värvimisega - alles koostades märkasin, et ühe augu olen kunagi üle puurinud ning selle käigus koonilise põhja rikkunud. Abiks võiks olla vaid suurem auk ning nn vaheflants. Üle M8 ei saa minna. Kuna M8 ava ning ca 6,6mm (ilmselt tollmõõt) nipli vahe on kole väike, siis ilmselgelt jääks nippel kogu pikkuses supportist välja. See on ok - ruumipuudust pole ning koht on ka teelt lendavate asjade eest suht kaitstud.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(10-02-2014, 14:23 PM)13piisab Kirjutas: kas leidub kaubandusvõrgus rikutud õhutusnipliaugu parandamiseks üleminekuid? Nt 8mm meeterkeermele aetud auku käiv üleminek, mille külge saaks nipli enda keerata? Ülemineku põhi peaks olema kooniline - et nipli jaoks oleks üleminek supporti / töösilindri augu eest.
ma nägin parajalt vaeva supportite puhastamise ja värvimisega - alles koostades märkasin, et ühe augu olen kunagi üle puurinud ning selle käigus koonilise põhja rikkunud. Abiks võiks olla vaid suurem auk ning nn vaheflants. Üle M8 ei saa minna. Kuna M8 ava ning ca 6,6mm (ilmselt tollmõõt) nipli vahe on kole väike, siis ilmselgelt jääks nippel kogu pikkuses supportist välja. See on ok - ruumipuudust pole ning koht on ka teelt lendavate asjade eest suht kaitstud.
Mul oli ühe kliendi autoga sama jama. Tegemist oli pidurisuporti õlitoru keermega. Võtsin suporti ja viisin Kavorisse. Seal puuriti ava suuremaks, keermestati ja valmistati vastavalt keermestatud puks. Maksma läks 20 juurot, kui õieti mäletan. Augu põhi jäi samaks, puks paigaldati ainult keermeosale.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!