Postitused: 2
Teemad: 3
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
Tekkis selline aparaat. Kui keegi on asjandusega kokkupuutunud või omab siis sooviksin mõnel teemal konsulteerida.
Lugupidamisega
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Inetu ninaga masin, w23-e kastreeritud variant, osad jupid kattuvad ning muus osas tüüpiline 30-date "sakslane" - puit karkassiga sõiduvahend.
Dad
Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
(26-06-2010, 01:29 AM)Sm. Volgahuviline Kirjutas: (25-06-2010, 17:49 PM)dad Kirjutas: Inetu ninaga masin, w23-e kastreeritud variant, osad jupid kattuvad ning muus osas tüüpiline 30-date "sakslane" - puit karkassiga sõiduvahend.
Dad
Teemaalgataja soovis teada saada hoopis tehnilist konsultatsiooni, mitte kellegi suvalise arvamust, et kas ja kui palju mingi asi kastreeritud on.
Wandereri asjus ehk on see aadress abiks: http://www.vanatehnika.ee/modules.php?na...forum&f=10
Tööde tegija andmed
Sm. Volgahuviline, mis konsultatsioon see siis on ?

Kodanik küsis w24 kohta, aga sina pakud w23 cab B ... need on ju sama sarnased kui siga ja kägu

... isegi kui kodanikul oleks w24 cab B siis need on kaks täiesti erinevat autot.
Pealegi pole kodanik alustanud teemat viisakalt vaid väga üldsõnaliselt, lihtsalt teadmine, et tal on, ei anna mulle, kui antud teemas kõrvuni sees istuvale inimesele, mitte midagi. Samas on selles "mittemidagiütlevaslauses" sees kõik see mida vaja, selleks et kodanik saaks teemaga edasi minna.
Dad.
P.S. Inetu on ikkagi, käisin just vaatamas, suur ja inetu
Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Kui ma ei eksi tuleks tõsta teema "liikmete autode alla".
Taastamisest või remontimisest niipalju,et eks ise peab selgusele saama mis tast saab.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Ilus - inetu , maitseasi. Oleneb ka sellest, millega kellelgi võrrelda on. Ütleks, et piltide järgi välisilme veel kobe, iseasi, mida puitkonstruktsioon pajatab. Täiesti tehtav masin igatahes ! Kuna neid on eestis säilinud vähe, liikumas vaid üks , mossesid- zigulle aga nagu kirjusid koeri, siis...
Aga jäägu see omaniku otsustada, mis ta selle autoga ette võtab. Vanatehnikaparaadi muudaks ta igatahes mitmekesisemaks.
Tervitab Veteran.
Postitused: 352
Teemad: 37
Liitus: Dec 2003
Maine:
5
03-07-2010, 21:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2010, 21:41 PM ja muutjaks oli
autorestauraator.)
W 23 moodi on see tõesti.
Välised tunnused, mis simaga näha: W 23 - kaheosalina esiklaas, nurgaga; W 24 - sirge üheosaline esiklaas; pakiruumi luugist oli juba juttu; kui originaalmootor peaks peal olema, siis W 23 - kuuesilindriline mootor; W 24 - neljasilindriline.
Sõltumata sellest, kas tehnika on õige või mitte, on see masin praegu täiesti taastatav. Puidutöö selle masina puhul väga keeruline ei ole. Ja pole see masin vilets ja kole ka, see muidugi minu arvamus.
Aga dad oleks ju selle kere pidanud kohe ära tundma....