Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
See on ikka kõva käpp olnud, kes selle kasti otsa volga mootori suutis panna
Dad.
Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Postitused: 127
Teemad: 63
Liitus: Mar 2006
Maine:
2
Estonia 20 peaks see olema.
Postitused: 2
Teemad: 9
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Raam on 100% Estonia 21, katendid on al`a MADE IN CCCR kusagil. Disain on üritatud teha bay ferrari. Nii et on paras ``kompot``. Mis otstarve võis olla võib teada ainult onu vasja ukrainast almavü`st.
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Ferrari oli see masin selleks, et puhkajad saaksid autosse ronida ja kalli raha eest mälestuspildi teha. Et hiljem koduauulis saaks sõpradele uhkelt öelda: istusin Ferraris ja lüüa tõestuseks foto lauale.
Mis seal salata, teatud sarnasus 81-82 aasta Ferrariga siin ka on. Seda küll vaid mõnedes visuaalsetes elementides.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 163
Teemad: 13
Liitus: Feb 2004
Maine:
1
16-08-2010, 18:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2010, 18:35 PM ja muutjaks oli
emsa.)
Algupäraselt on see auto olnud Estonia-21 või mõni selle modifikatsioon (M, 10), täpsemalt ei saa piltidelt aru. Ja liigutas seda ikka Lada mootor; Volga jõuallikaga ei ole 21-seeria masinaid kunagi tehtud. Loomulikult on võimalikud igasugused ümberehitused, mida ka piltidelt näha, aga miks peaks väikese liitrivõimsusega ja rasket Volga mootorit kasutama, kui selleks puudub ka sobiv võistlusklass. Voolundite osas on siin arutelus nende pärituolu osas üsna tabavalt öeldud ja seda on ka piltidelt näha. Sellisel kujul ei ole autol erilist turuväärtust.