Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

Üks iludus oli eila pargitud TÜ ette. Mis (Jawa) mudeliga tegu on ja umbes mis aastast see liikur pärineb?
[Pilt: 1643057568185a_l.jpg]

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Jawa 350/360. Vana porilauaga, seega enne 70-ndaid.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Tegemist on minu liikumisvahendiga. 64' aasta 354. Suured tänud fotograafile, nii ilusat pilti ei ole mul veel olnud Big Grin. Veidi rohkem on rattast kirjutatud siin

Mul on plaanis teha sinna teemasse üks põhjalikum sissekanne... juba pool aastat võtan hoogu, et pihta hakata.

(02-09-2010, 18:36 PM)taros Kirjutas:  Tegemist on minu liikumisvahendiga. 64' aasta 354. Suured tänud fotograafile, nii ilusat pilti ei ole mul veel olnud Big Grin. Veidi rohkem on rattast kirjutatud siin

Mina ja Fotograaf täname sind, jälle mootoratta, hea paigutuse eest. Wink
(Natuke törva ka mee potti.)Kahjuks, kodu ununenud statiivi töttu, rohkem pilte sellest liikurist pole.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vääga ilus pilt ilusast rattast.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

Fotod


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Kas need sõidukid on kuidagi sugulased?

[Pilt: 07569507702207.jpg]

[Pilt: attachment.php?aid=34221]

Do'nt panic

(04-09-2010, 15:48 PM)giordanobruno Kirjutas:  Kas need sõidukid on kuidagi sugulased?

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/30...702207.jpg

http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=34221

Omanäolisuse poole pealt kindlasti. Üks on aga UAZist, teine RAFist tehtud - seega erinevus. Esimene on jaantatikas Kruuvi poolt Tartus loodu, teine aga algselt pärnakas. Pigem juhuslikult kaks leidlikku inimest olnud.

Miks mulle tundub, et küttevaatidega samal pildil oleva aparaat, ei evi erilisi ühiseid (kongi taga osa jah aga samas esiosa, veermik?) jooni ei uaz-i ega raf-iga. Pigem rehvi mustri järgi panustaks 10.00- 18 tolli rehvile. A la gaz 63 veermik...

Täpsustage, kui ma eksin rehvimustri aspektis. Üleüldist ehitust (uksed jmt) on ka näha, et samast kohast need ei pärine. Samane idee on aga küll.

(04-09-2010, 16:44 PM)gruppen Kirjutas:  Miks mulle tundub, et küttevaatidega samal pildil oleva aparaat, ei evi erilisi ühiseid (kongi taga osa jah aga samas esiosa, veermik?) jooni ei uaz-i ega raf-iga. Pigem rehvi mustri järgi panustaks 10.00- 18 tolli rehvile. A la gaz 63 veermik...

Täpsustage, kui ma eksin rehvimustri aspektis. Üleüldist ehitust (uksed jmt) on ka näha, et samast kohast need ei pärine. Samane idee on aga küll.
Veeremik on kindlasti tunduvalt mehisem. UAZi kere järgi ju ära näha, kui lühike see oleks juhul, mil masin oleks UAZi baasil.

Vabandan, kui esimeses postituses sõnastus veidi teisiti mõistetav oli.

Kruuvi ehitatud aparaati pakuti aastaid tagasi 4x4 foorumis ka müüa. Sealt siis mälu järgi refereerin: GAZ-63 ðassii, mootoriks MB diisel, mis kuidagi segastel aegadel siiamaile toodud sai, kere UAZ-bussilt, esinina GAZ-53lt.

Fotod


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

(05-09-2010, 09:05 AM)saark Kirjutas:  Fotod


Alates 2009.aastast kuulub Alatskivi International Järva-Jaani Vanatehnika varjupaiga kollektsiooni.
http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=344

Fotod


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

(04-09-2010, 16:30 PM)Regardman Kirjutas:  Omanäolisuse poole pealt kindlasti. Üks on aga UAZist, teine RAFist tehtud - seega erinevus. Esimene on jaantatikas Kruuvi poolt Tartus loodu, teine aga algselt pärnakas. Pigem juhuslikult kaks leidlikku inimest olnud.




Mine sa ullu tea. Kruuvi Hando on kohalik nii Tartus kui natukene Pärnuski.

loll on loll olla.

vaat ma ei teagi, kas juttu on olnud. vai pole ma lihtsalt kursis.
aga nädalapäevade jagu seisab selline /tuntavasti kusagilt euroopa poolt tooduna/ üks IKARUS55 kenasti Tallinna Bussijaamas,
arvestades et numbreid sellel pole, siis pigem tundub, nagu tegu oleks Bussijaamale endale hangitud niiöelda temaatilise hoovikaunistusega.

[Pilt: ikarus55.jpg]

- lp sm jaamakorraldaja -
¡Viva Rallye de Invierno de los Coches Antiguos!

Viimati oli selle Lux i number(Must) soomes IK 55

http://www.nbl.fi/~nbl138/joukkoliikenne..._2004.html

Tegu pole Ikarus Lux-iga vaid Ikarus 55-ga. Vahe on uste arvus, katuse akendes, istmetes ja veel mõnes pisinüansis. Algselt olnud Saksamaal prillitehase töötajate vedamiseks, seejärel müüdud Soome kollektsionäärile ja nüüdseks meelitab Eestis nautima bussireise ja on tõesti bussijaama kaunistuseks.
Kuna otseselt liini sõitnud ei ole, siis on säilinud väga paljulubavas konditsioonis. Aastaid tagasi on endise soomlasest omaniku eestvõttel Tartus üle värvitud. Lõplik viimistlemine kohaliku "musta numbri" registrisse jõuab ühelepoole heal juhul kahe aasta jooksul. Seniks palume varuda kannatust. Täpsem info bussi kohta tuleb peatselt välja ka kodulehele http://www.sebe.ee/ajalugu-ja-tipphetked

Tõnu Piibur
5116265

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid249543

Off topic, aga 1000. postitus käes. Aeg ehk avada kuues osa.

Veidi silmailu teemasse. Järva-Jaani sõprade tubli töö ja kaugemalt ka.

[Pilt: 076205425ec551.jpg]

[Pilt: 07620543335785.jpg]

[Pilt: 076205443d050e.jpg]

[Pilt: 0762054516d639.jpg]
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 158 külali(st)ne