(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2010, 14:10 PM ja muutjaks oli vacht.)
Mul on üle jäänud hulk varuosasid 50-ndatest pärit Kovrovetsilt: bensiinipaak, sadul, suurem osa mootorist, latern, rattad koos rehvidega ning stiilsed ajastust pärit kindad.
Käsi ei tõuse seda kraami ära viskama, aga ruumi ma nende jaoks ei leia.
(19-09-2010, 09:46 AM)vacht Kirjutas: Mul on üle jäänud hulk varuosasid 50-ndate algusest pärit Kovrovetsilt: bensiinipaak, sadul, suurem osa mootorist, latern, rattad koos rehvidega ning stiilsed ajastust pärit kindad.
Käsi ei tõuse seda kraami ära viskama, aga ruumi ma nende jaoks ei leia.
1950ndate alguses ei valmistatud veel Kovrovetseid, vaid siiski selle 125seid eelkäijaid K-55 ja K-58.
Kui paned siia pildid, siis võivad lgp. kaasfoorumlased öelda, kas need on 1950ndate lõpu Kovrovetsi osad või 1950ndate keskpaiga K-55 või K-58 osad.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2010, 13:09 PM ja muutjaks oli vacht.)
1950ndate alguses ei valmistatud veel Kovrovetseid, vaid siiski selle 125seid eelkäijaid K-55 ja K-58.
värt info...ma lihtsalt rehkendasin, et mis ajast see võib olla. Ja üle 125 rubriiki panin isa ütluste järgi - tema nimetas minu mäletamist mööda, et tegemist on 175 cm3 tsikliga.
Ega ma silindrit ära pole mõõtnud - seepärast vaidlema ei hakka ja tunnustan kollektsionääride ekspertarvamust. Proovin pilti panna - ehk õnnestub.
(19-09-2010, 13:14 PM)Necro Kirjutas: Paagijärgi ütleks, et 175. Endal täpselt samasugune paak. Ega sa neid juppe maha ei taha müüa?
Endal on selline http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/76495855.
justjust - umbes sellisena ma seda lapsepälvest mäletangi - ainult oli yleni must.
Põhimõtteliselt müün ära jah. Aga müügitingimus pole mitte maks summa vaid see, et need osad saavad uue elu ja ma saan olema kursis nende tulevase käekäiguga.
Veelkord vabandan, et ma aastatega eksisin. Arvutasin uuesti läbi ja tõepoolest võib see tsikkel ka 50-ndate teisest poolest olla....
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2010, 13:27 PM ja muutjaks oli Necro.)
Noh siis on natuke niru, kõiki juppe vast kasutusse ei saa panna, aga korralikumad ja tervemad vast küll. Praeguse seisuga on mootor lahtivõtmata ja ei tea mis vahetust vajab, aga doonoriks oleksin nõus votma küll, kuna enda ratas on 20 aastat seisnud ja praegu on juba mõned jubinad puruks. Tagumine porilaud tahaks ka vahetust. Pluss veel see tagumine alumiiniumist vms. korpus, kus hammasratas sees on. See on ikka päris sogane - kahtlen kas selle puhtaks saab. Asendaks selle ka võimalusel ära. Mõelge mu pakkumise peale. Oleksin nõus ära ostma. Muidugi sümboolse summa eest. Aga hoolisteskin nende eest hästi. Arvatavasti ei jää see K 175 ainukeseks kovrovetsiks, mille ma korda teen. Enda masin aastast 68.
(19-09-2010, 13:25 PM)Necro Kirjutas: Noh siis on natuke niru, kõiki juppe vast kasutusse ei saa panna, aga korralikumad ja tervemad vast küll. Praeguse seisuga on mootor lahtivõtmata ja ei tea mis vahetust vajab, aga doonoriks oleksin nõus votma küll, kuna enda ratas on 20 aastat seisnud ja praegu on juba mõned jubinad puruks. Tagumine porilaud tahaks ka vahetust. Pluss veel see tagumine alumiiniumist vms. korpus, kus hammasratas sees on. See on ikka päris sogane - kahtlen kas selle puhtaks saab. Asendaks selle ka võimalusel ära. Mõelge mu pakkumise peale. Oleksin nõus ära ostma. Muidugi sümboolse summa eest. Aga hoolisteskin nende eest hästi. Arvatavasti ei jää see K 175 ainukeseks kovrovetsiks, mille ma korda teen. Enda masin aastast 68.
Mootor on ju laiali (vaata pilti). Tagumist porilauda pole - see oli raami küljes, mida ka pole. See ketiümbrus on mitte sogane, vaid tuttuus - kaetud rasvapaberiga, millega seda tol ajal poest müüdi. Ja neid on veel kaks tükki.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.