TZ4k-14
#1

Seekord siis mureks masin, millel tsentrifugaal pöörete regulaator? laiali lendas ja selle tulemusena ka vänt kinni jooksis. Siit ka küsimus mida edasi teha? Panna peale ruumika pereauto dewoo tico mootor? Mõigu KRK ütles hinnaks juppidele puusalt u 10K eeku regulaatori koht oli veel küsitav. Siinkohal küsimus, kas kellegil on ripakil mõnda mootorit, kust saaks esimese otsakaane koos selle mudruga, mis seal sees on, või tuleb pöörduda lõuna poole poola/sehhi rahva poole? Igasugune tarkus teretulnud. Tänud kodanik inc'le, kes lahkelt laost vana vända lubas välja kirjutada.

milleks 4x4 kui olemas on kraz 6322
Vasta
#2

Kõige valutum on otsida originaalmootorit. Neid aeg-ajalt liigub, kuid harva.

Ilmselt oleks edasise eksluatatsiooni huvides mõistlik (kuigi ilmelt kalleim) viis paigaldada mingi piiske lääne diisel. Kui raha on, siis uuena. Kui rahaga on kitsas, siis kasutatud sõiduautodiisel.

Bensumootoriga võib madala otsa käikudest puudu jääma hakata - tühikäigul neil ju võimu pole...
Vasta
#3

(24-09-2010, 21:44 PM)v6sa Kirjutas:  Kõige valutum on otsida originaalmootorit. Neid aeg-ajalt liigub, kuid harva.

Ilmselt oleks edasise eksluatatsiooni huvides mõistlik (kuigi ilmelt kalleim) viis paigaldada mingi piiske lääne diisel. Kui raha on, siis uuena. Kui rahaga on kitsas, siis kasutatud sõiduautodiisel.

Bensumootoriga võib madala otsa käikudest puudu jääma hakata - tühikäigul neil ju võimu pole...

Ega sel 2-taktilisel originaalilgi madalatel pööretel mingit jõudu pole.
Alla 1500 pöörde ta midagi peale enda ringiajamise teha ei jõua.
Lihtsalt läheb täis ja sureb välja.
Üldiselt on tegemist viletsa mootoriga ja igatahes on mõistlikum mingi muu mootor aretada ja siis vähemalt jõuab 4 käiguga käru vedada.
Lisaks on see mootor kuulus oma külmkäivituse ja õlikulu poolest.
Peale sobiks küllalt lihtsalt RS 09 kahe sil.mootor.
Poldiaugud on pool auku nihkes ja teoreetiliselt saab hakkama vaheplaadita.
Vasta
#4

Tsitaat:Peale sobiks küllalt lihtsalt RS 09 kahe sil.mootor.
Poldiaugud on pool auku nihkes ja teoreetiliselt saab hakkama vaheplaadita.

RS kõlab hästi, aga tõenäoliselt leida mõistlikku toimivat rs mootorit on sama lihtne, kui mketskassile rehaga võid p..sse ajada. Kui kellegil mõni üle võtaks 2tk (seisab ka rs pooldunud vändaga).

Samas igasugused pakkumised endiselt tulnud ja konstruktiivsed ideed samuti.

milleks 4x4 kui olemas on kraz 6322
Vasta
#5

Teadaolevatest on pandud Fiat panda 1l karburaatormootor ja teisele Ud 12.
Loomulikult on Fiati mootor jõulisem, kuid ka Ud pole originaalist nõrgem.
Kolmandale, mis ma ära müüsin pandi Kolkswageni 1,6 diisel, mis ei tahtnud sinna kuidagi otsa sobida ja ehitati sidurile vahekoda.
Õnnetuseks pole aga kohanud ühtegi sellise vibratsiooniga mootorit ja ei püsinud seal ükski polt kinni ja peale töötamist käed surisesid veel tükk aega.
Kui siis lõpuks veel mootoril alumised kinnitused plokil maha murdusid sai ka uus omanik aru, et sõiduauto diisli panek jäigalt sama raske asja külge pole hea mõte.
Nii läks sinna otsa Sidruni(ilmselt 2cv)mootor ja lisaks veel vene kompressori tsentrifugaalregulaator.
Lisaks on kõik ehitanud rooli hüdrosilindri peale, sest originaaliga on ohtlik sõita ja sirgelt kündmisest võib vaid unistada.
Igatahes on T-25 palju parem traktor.
Vasta
#6

http://www.youtube.com/watch?v=3T_ogUu6O1Q
Ehk annab mõtteid Big Grin.
Vasta
#7

Minul on vist see mootori otsakaan koos sisuga olemas, pean uurima kodus, täpselt ei mäleta, äkki olen juba laiali jaganud. Kui sa otsustad uue mootori aretada, siis mul oleks ülisuur huvi väntvõlli + hooratta vastu.
Kui ka kellelgi teisel on väntvõlli korralik komplekt või midagi muud üle, siis võiks teada anda, ehk saab kokkuleppele. Minul nimelt läks väntvõlli hooratta kiilusoon puruks.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#8

Tegelt pole ka originaalmootoril viga, kui on korralikult timmitud ja hooldatud. Sõbral on maal selline, kütusekulu on tema sõnul ulme väike ning seda, et see vedada jaksab, tean omas kogemusest - tõmbas mul auto lausliiva seest välja, auto oli põhjani liiva vajunud ja bensiin ka otsas. Põka hüppas ja kargas seal ees, kui kõik 4 ratast kaapisid, aga vedas ennas koos autoga edasi.
Vasta
#9

Mina ei ütle ka selle masina kohta midagi halba, mul neid kaks tükki (üks on katki, ootab väntvõlli--->ootan pakkumisi kellel üle, saaks kaubale). Olen selle põkakga vedanud suuri puukoormaid metsast välja, tean omast käest et masin väga jõuline. Korduvalt olen MTZ82-te käima tõmmanud sellega, ning ka kombaini Sampo vedanud mööda tasast maad põllult minema kui sellel reduktor purunes. Kõik oleneb ikka hoidmisest ja kasutamisest, kütust võtab tõesti vähe, künda on palju parem kui MTZ82-ga (põka ader teeb väga head tööd). Mina ei ole veel 20 aasta jooksul jõudnud kasutada freesi ja tänavaharja. Ülejäänud lisad minuarust väga head (kõik tehasepoolsed lisad on olemas) ja olen ka ise ehitanud seadmeid juurde.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#10

Tere!

Muudan veidi teemat.
Kui vaadata peale sildade konsoolidele, jääb mulje, et neid saab paigaldada igas asendis, ehk siis traktori kliirensit tõsta-langetada.

Kas keegi oskab kommenteerida, et on see tõesti nii, või on seal mingi konks? Tõsta sooviks teda esimese buldoosri pärast. Kui buldoosri kinnitamise raam alla panna, on kõht peaaegu vastu maad...

Madis
Vasta
#11

Tere.
Olen sama asja peale mõelnud. Mul omal peal mootor 2s90 mille karter nii suur, et buldooseri raamist tükid välja lõigatud, et mahuks. Täna kiskusin raami alt ära ja ehitan laiemaks, kuid kõrgus jääb ikkagi madalaks. Olen kahel korral vigastanud isegi silindri küljes olevat õlitoru juppi ja seda külmunud lumehanges. Piltide järgi mis netist püütud, tundub, et midagi isegi ei juhtu ja on võimalik kliirensit suurendada. Kardan et mõned asjad võivad saada takistuseks. Piduritrossid ei pruugi ulatuda, õlikontrolliavad muudavad asukohta, kõrgema kliirensiga läheb kergemini külili.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#12

Kahtlaseks teeb asja see, et ma pole kohanud ühtegi pilti, kus seda tehtud oleks.

Teine küsimus veel.
Kas keegi on vahetanud ära hüdrojaguri mõne parema vastu? Esmane mure on see, et haakeriista langetamine toimub tema enda raskuse ajel, ning miski ei takista tal mullast üles tõusta, kui miski maapinna poolt seda sunnib. Mõistlikum oleks, et ka allalaskmisel rakendatakse õliga survet.

Kui tahta kasutada nii buldoosrit kui haakeriistu, oleks hea paigaldada veel teine hüdrosilinder. See tähendaks siis kokku 2 kangi/4kanalit või kuidasiganes korrektne terminoloogia on.

On's keegi miskit sellist teinud, ning teab jagada pilte-kogemusi, et millest ja kuidas, et oleks mõnus ja töötav?

P.S. peaks äkki selle ja mootoriremonditeema kokku tõstma?
Madis
Vasta
#13

Ma tegin enda masinale nõndaviisi:
https://dl.dropbox.com/u/10168041/pildid...155510.jpg
https://dl.dropbox.com/u/10168041/pildid...155520.jpg
https://dl.dropbox.com/u/10168041/pildid...155540.jpg
https://dl.dropbox.com/u/10168041/pildid...155555.jpg
https://dl.dropbox.com/u/10168041/pildid...155636.jpg

Jagaja sai varuga võetud, et kui buldooseri külge saab, siis läheb 3. sektsioon kasutusele.
Vasta
#14

Olli, väga lahe!
Mille jaoks sa tagumisi väljavõtteid kasutad?
Kustkohast peale Tööriistamarketi veel jagureid jms leida võiks?

Madis
Vasta
#15

madisv kirjutas 29,03,2013
Tsitaat:On's keegi miskit sellist teinud, ning teab jagada pilte-kogemusi, et millest ja kuidas, et oleks mõnus ja töötav?

Minul peale originaaljagajat paigutatud survepoolele ümberlülitatav 3/8 kuulkraan. Kraani ühes asendis liigutab jagaja hoob rippsüsteemi silindrit. Kraani teises asendis siis mingit teist silindrit (buldooser, käru kallutus vms) olenevalt sellest, milline silinder parajasti kiirliidesega kraani küljes on. Ajab asja ära.
Olen küsinud erinevatest hüdraulikaga tegelevatest firmadest kaasaaegset jagajat, millel oleks samal sektsioonil nii tõstmise , langetamise kui ka nn ujuvasend, kuid ei ole sellist leidnud.Selline jagaja olemas Made in Russia.
Küll võimalik komplekteerida suvalise arvu sektsioonidega jagaja, mille sektsioonil siis kas tõstmine ja langetamine või tõstmine ja ujuvasend.
Sellist varianti pakkus Baltflex.
Vasta
#16

(29-03-2013, 22:09 PM)madisv Kirjutas:  Olli, väga lahe!
Mille jaoks sa tagumisi väljavõtteid kasutad?
Kustkohast peale Tööriistamarketi veel jagureid jms leida võiks?

Madis

Ma antud jagaja tellisin Saksa ebayst. Aga nüüd just hiljaaegu sain ühe põhimõtteliselt samasuguse http://www.pmkaubamaja.ee/ kaudu täitsa samas hinnaklassis. Mõlemad jagajad on mingid poolakad, aga kuna mul veel eriti kogemust nendega pole, siis ei oska soovitada/laita.
Pmkaubamaja aitab kombineerida täpselt seesuguste sektsioonidega nagu ise soovid. Ujuv asend, fiksaator jms.
Voolikud lasin kõik Baltfelxis teha.

Tagumistel väljavõtetel päris konkreetset rakendust veel pole, mul kogu see värk alles ehituses. Esialgu on plaan kindlasti tagakopp ja järelhaagis hüdroga kallutama saada.
Vasta
#17

Näen seal ühe pildi peal gaasitrossi ja tuli meelde, et mul enda omast on vaid jupp alles ja väga kehva majandada.
Kas kellegi ühte üle ei ole ka?Toungue
Vasta
#18

See masin on 5 aastat metsast puid vedanud, kes julgeb öelda, et ei kõlba töö tegemiseks.
http://www.youtube.com/watch?v=-xBkOoWnvV0
Vasta
#19

(02-04-2013, 11:16 AM)miilits Kirjutas:  See masin on 5 aastat metsast puid vedanud, kes julgeb öelda, et ei kõlba töö tegemiseks.
http://www.youtube.com/watch?v=-xBkOoWnvV0

See juba lähebWink Kui nüüd veel akuklemmid ka kinni keerata oleks juba 5+ Cool Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne