1978 Chevy Van 5,7 V8

Karp tulemüüri küljes oli põhjalikult kinni tõrvatud ja sinna vett sisse läinud ei ole, klemmid sees kenasti haljad ja oksüdeerimata. Pigem pean nüüd ise vaatama, et see hiljem jälle veekindlaks saaks muudetud.
Süütelukk paikneb armatuurlaual jah. Olemas on ka original süütelukk, juhtmete värvide järgi võiksin selle praegu sinna külge riputada. Ilmselt nii lähebki, sest Lada oma ma väga kõrgelt hinnata ei oska.
Kontrollimata on veel suunatulede lüliti ja signaali nupu ahelad, samas ei suutnud ma leida kohta, kust vastavad juhtmekimbud roolisambasse siseneks. Lahti jäi võtmata tulede pistik, mis tuleb kaitsmekarbist ja lülititest ning läheb kere sisse, seda seetõttu, et see pistik oli raskesti ligipääsetavas kohas, kus talle kahe käega ligi ei mahu (ühe käega ei saanud vajalikul määral jõudu rakendada).
Vasta

Äkki oleks aja ja närvikava kokkuhoiuks mõistlik palgata veaotsingutele üks elukutseline elektrik? Ise tehtud on küll hästi tehtud, aga alati mitte piisavalt hästi.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Vead on sellised, et nagu oleks massijuhe kusagilt lahti. Kas need on ikka kõik korralikult kinni ja olemas?
Vasta

Tsitaat:Maha võetud akujuhtmete omavaheliseks takistuseks mõõtsin 1,2 oomi
Aku pealt läheb üks sõrme jämedune juhe aku kõrvale keresse, teine mootorisse. Mõlemad on visuaalselt kontrollitavad ja kinni. Lisaks on üks suhteliselt jäme juhe starteri korpuse ja raami vahel.

Elektrik oleks abiks küll, eile sai siia-sinna ka helistatud, aga ei leidnud sellist, keda kohale tirida.
Vasta

Printisin netist leitud Impala elektriskeemi värviliselt välja ning ässitasin veidi elektriasjandust tundva sõbra sinna kallale.
Külge sai installeeritud originaal süütelukk, mille tulemusena masin jälle käivituma hakkas. Starter töötab hindele 5, masin käivitub "poolest pöördest".
Suurem elektrikala on peidus tulede süsteemis, täpsemalt roolisambas olevates lülitites. Roolisamba (signaal, suunatuled) lahti ühendamisel kadusid ka muud anomaaliad.

Mootori soojenedes kipub tühikäik kõrgustesse, külmalt käivitudes on pöörded normaalsed ning V8 podiseb nii, nagu ta seda tegema peab. Peab jälle karpa diagnoosilistis tuhnima hakkama.
Vasta

Kas ta soojenedes kusagilt lisaõhku ei hakka võtma?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Signaalilüliti roolil on ju surnud. Ehk ongi siis kala kuskil seal.
Vasta

Tühikäik läks veidi paremaks, kui pidurivõimendi vooliku pimedaks tegin. Samuti kadus piduripedaali põhja jäämise probleem (töötava mootoriga). Võimendi vahetus või remont seisab ees. Selle karu kõhtu pole ma veel kunagi piilunud, seega kohe küüneviha sisse ei aja, kogun enne veidi infot.
Vasta

Kuigi postitanud pole ammu, siis päris seisma pole projekt jäänud. Suvel sai nokitsetud värvimise ettevalmistuse kallal.
Mõni nädal tagasi sai uuesti küüneviha sisse aetud, vahetasime küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaane ning rootori. Ikka selleks, et keretöödesse sõita. Tänased kogemused on aga... mitte just rõõmustavad.
Jagaja rootorit vahetades sai ära puhastatud süütenurga muutmise süsteem, kus tsentrifugaaljõudude mõjul süütenurka peaks parandatama. Oli teine kuivanud määret täis ja ei liikunud üldse. Pärast süüte kokkuladumist läks masin kenasti käima, tühikäik tundus ka normaalsena. Pöördesse masin aga ei lähe, gaasi puutudes hakkab kohe hinge kinni tõmbama. Pooletunnise kohapeal tiksumisega tühipöörded ei muutunud. Pärast paari suretamist- käivitamist sai korraks pöördesse ajada, siis jälle sama jama.

Ehk siis natukeseks peamurdmist, eelmisel käivitamisel sellist jama ju ei olnud.

Edit- kõik pütid ka vist ei löö, peab surveid mõõtma hakkama.
Vasta

Natuke mõtlemist lasi jõuda järelduseni, et "power piston" on jälle kinni.
Vasta

Pole jälle mõnda aega kirjutanud siia midagi.

Vahepeal sai hangitud uus piduri peasilinder, kuid ühe toru purunemise tõttu seda veel täielikult installinud ja testinud pole.

Samuti selgus ukselukke vahetades, et uksed on täidetud läbivettinud vatiga. Nüüd ootaks soovitusi, kust võiks hankida vähese rahaga pigimatti, või mida üldse panna uste sisse heli- ja mürasummutuseks.
Vasta

Originaalis polegi seal mingisugust summutust.
Eks pigimatt vast köige möistlikum on, samas ega sealt ustest seda müra niipalju sisse tulegi, kolmnurkaken vihiseb rohkemSmile

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Asjad on arenenud sinnamale, et masin on hangest välja sulanud, muutunud sõiduvõimeliseks ning keretööde aeg on kokku lepitud. Tõsi, järjekorrad on pikad.
Enne seda põrkusin aga uuele probleemile- aastad on teinud oma töö ning summuti tahab vägisi väljateenitud puhkusele minna. Enne keretöid võiks selle küsimuse ära korraldada.
Praegune lahendus on kahe toruga, keskel H-pipe. Selgelt isetehtud asi, seega ei julgeks seda 100% eeskujuks võtta. Samas on teada, et H-pipe annab V-8 häälele kõla, seega ühetorulise süsteemi peale minna ei tahaks. Uue summuti pean ise keevitama, selleks küsiks pisut nõu:
1. Millise läbimõõduga torud? Saadaval on 45, 50, 55, 60mm pütid ja resonaatorid. Kas kogu süsteem sama jämedusega või on paremaks hingamiseks kuhugi üleminekuid vaja?
2. Kui kaugel kollektorist peaks olema resonaator? (arvutuskäik?)
3. Kui kaugel kollektoritest peaks olema H-pipe.
4. Kas torud võib enne tagarattaid küljele tuua või hakkab õhuvool seda küljeakendest sisse keerutama?
Vasta

Isa diisel chevil tuleb üks toru enne tagarattaid ja teine pärast välja originaalis. Pole küll mingit vingu tundnud. Iseasi kui lähemalt plaan välja tuua...
Vasta

Tere, olen siin foorumis uus. Chevy Van'id on minu lemmikud. Kunagi omasin, aga finantsi tõttu pidin müüma. Igaljuhul soovin sulle edu ja loodan, et saan samuti kunagi jälle Chevy Van sõita. Ootan rohkem pilte ka! Respect Cool
Vasta

(27-04-2011, 12:35 PM)Steelrider Kirjutas:  1. Millise läbimõõduga torud? Saadaval on 45, 50, 55, 60mm pütid ja resonaatorid. Kas kogu süsteem sama jämedusega või on paremaks hingamiseks kuhugi üleminekuid vaja?
2. Kui kaugel kollektorist peaks olema resonaator? (arvutuskäik?)
3. Kui kaugel kollektoritest peaks olema H-pipe.
4. Kas torud võib enne tagarattaid küljele tuua või hakkab õhuvool seda küljeakendest sisse keerutama?

1. kui suurim on 60, siis seda teed minegi, lõpuni välja.
2. resonaator pole obligatoorne
3. tõmbad kummalegi torule seebiga jutid, seebi küpsemise viimane punkt on sobilik H-pipe asukoht. lisaks jälgi, et H-pipe ei segaks käigukarbi eemaldamist. pigem olgu ideaalist tiba tagapool, kuna tegu pole võistlusautoga, siis tagumikudünoga vahet ei tunne.
4. võid rahus enne tagarattaid välja tuua, kui müra ei häiri.


_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Chevy on keretöödesse antud.

Karpa on nüüd niipalju timmis, et soe mootor käib ühtlaselt ja kiirendab ka. Küll aga on senised omal jalal kulgemised lõppenud tühja akuga. Lühikeste ümbergaraazi tiirudega ei juhtu midagi, pikem sõit aga kustutab ära. Laadimise märgutuli töötava mootoriga igatahes ei põle.
Generaator ise või relee?

Teine sõiduga välja tulnud probleem on radikas- sooja mootoriga hakkab kuskilt radika ümbrusest vesi tilkuma. Mis kõige huvitavam- külm vesi. Lõdvikud lähevad kõik kuumaks, osa radikast jääb aga üsna jahedaks. Praegune kava on radikas keretööde ajaks eemaldada, lekkeid kontrollida ja võibolla äädikaga (võis spets radikapesu vahendiga) läbi pesta.
Vasta

Genekal releed pole, köik toimub geneka sees. Niiet ta ise peetis järelikult.
Aga vöta lahti ja vaata kes seal elab.

Edit: suures remondituhinas unustasin öelda et viska enne ikka möni tester külge korra, et kindel olla mittelaadimises.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Keretöökojaga läksin alt. Tuttava omanduses viisakas koht, harjunud kindlustuse töid tegema, sellist vana raibet ei taha keevitaja ette võtta. Tundub, et raha jagub.

Seega ootan soovitusi keevitaja osas, võiks asuda Tallinnas Mustamäe- Nõmme- Männiku kandis.
Vasta

Järgmine. Ka teine töökoda keeldus hinnapakkumisest. Ilmselt on vaja mõnda nö kodukeevitajat, kes selle paarisaja raha eest ette viitsiks võtta. Seda enam, et ratrod projekti juures väga kõrget kvaliteeti taga ei aja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne