Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
(08-10-2010, 08:25 AM)Regardman Kirjutas: Kaalub 15,6 t.
Kas mitte koos koormaga? Tühikaal vist ikka seal 10 tonni kandis.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Sõbrad!
Kas siinsetest postitustest kumab läbi suur äriidee osta see buss odavalt ja müüa seejärel kasudega kokkuostu? Juhul, kui on see plaan, siis võiks mitte metallist jupid viisakalt küljest keerata ja annetada noortele Ikaruste taastajatele.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
Kaua ta seal seisnud on? Viimane sõit? Ülevaatus? Võibolla kannatab veel üles mukkida. Üks küljeluuk paistab äraväänatuna.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 254
Teemad: 15
Liitus: May 2006
Maine:
1
Mõttele - võtan alghinnaga ja sõidan otse emexi pole just raske jõuda.
Pakun, et pakkumised jõuavad sel oksjonil reaalse raua hinna ligi päris ruttu.
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Minu konkreetne avaldus sellest just lähtus, et kõiksugused "vanaraua-magnaadid" üritavad juhust kasutada. Palun mitte valesti aru saada, mul juba niigi tehnikat, mille kohta naine ja esivanem räägivad, et viigu vanarauda, kuid ise plaanin seda "milleks veel seda vaja oli, kas sul aru on üldse peas" veel juurde muretseda.
Postitused: 4,169
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
09-10-2010, 11:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2010, 11:37 AM ja muutjaks oli
PlyVal64.)
Arvata on, et igasugused loll-iivanid ja muud õlid mädanenud transiitidega tahaksid tormi joosta. Kuid reaalselt võttes on Eestis üldse paar seltskonda, kes suudaks Ikarusega midagi tarka peale hakata. Siia sisse pole loetud fännid, kes lihtsalt õhkavad Ikaruside peale... nagu ka natuke mina. Nostalgia ju. Õuepinda, kuhu seda panna, on sitta kanti.
Kuusalu Autobaas: tõestanud bussi restaureerimise võimekust Volvoga, hetkel siis TA-6 käsil. Aga nad on "mustanumbri" mehed, too 256 on natuke liiga uus... vist? Minu hinnangul kõige realistlikum kaader.
TarBus: Lux juba on ja eks Saurer ning ka Blitz vajavad hoolt ning tegemist. Neid võiks Ikaar huvitada aga äkki on endalgi mõni alles. Lisaks on Lux edevuse rahuldamiseks olemas.
Sebe: ZIC 157 taastamisel. Nii uuel firmal puudub suhe Ikarusega ja vanake on rohkem tõsine "edevuse laat" kõige paremas mõttes.
TAK: suurim võimekus, kui just kõik varuosad ka pole ladudest Venemaale koos vanade bussidega müüdud. Aga neil on muudki teha, poolt miljonit inimest igapäevaselt vedada ja "kollane" on olemas.
Rohkem mina busside restaureerimise võimekuse ja sooviga seltskondi väga ei näe. Inimeste veo bussina vana Ikaruse kasutamine on mõttetus, uuemad läänlased on siiski otstarbekam valik. Ja ka autospordi jaoks liikuvgaraaþiks-suvilaks ehitamiseks on maailmas paremaid vankreid.
Siis on veel Varjupaik ja uus suur siseruumidega vanatehnikakeskus Kirimäel. Viimane oleks alternatiiv tulevikuks, kui tuleb vajadus näiteks filmivõtetel just maaliini Ikarusiga sõita. Tuvel ei ole ruume, kuhu suuri kolakaid mahutada.
Postitused: 53
Teemad: 16
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Kui on huvilisi, kes seda Ikarus bussi soovivad endale soetada, kuid asi jääb ruumipuuduse taha pidama, siis ruumid ma leian. Samas on võimalik see buss kohapeal taastada, renoveerida või lihtsalt sõidukorda seada, kas siis teenusena või soovi korral on omanikul endal võimalus bussiga seal tegeleda. Seadmed tööriistad ja kvalifitseeritud tööjõud on olemas ja ruumi puudust kah ei ole.
See buss väärib taastamist-säilitamist, palju neid busse enam alles ei ole, veelgi vähem on neid sellises rahuldavas konditsioonis.
Samas on võimalik hoiustada, remontida või täielikult taastada oma vanatehnikat.
Rohkem infot saab ruumide ja muu kohta kõnetraadi numbril 55581620, e-mailil kynnap@rambler.ru või PS.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Kuid mis teha,et see isend ei satuks mõne "vanarauahai" kätte? Järva-Jaani varjupaik seda ilmselt võtta ei saa ruumi ja raha puudumise tõttu,sammuti on aktsiooni tegemiseks juba hilja.
Mida teha. See on tõenäoliselt viimane allesolev Eesti Bussi Ikarus Eestimaal.
Ise praegu kahjuks kuidagi aidata ei saa. 2,5 aastat tagasi oleksin sellise oksjoni korral selle Ikaruse kohe ära võtnud...
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 53
Teemad: 16
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Kahjuks saan aidata ainult hoiustamisel, taastamisel, remonttöödel jne nagu ka hr. Priit Veski oma postituses välja tõi. Kuid soetamiseks vabu vahendeid hetkel ei ole.
Kahju oleks kui sellises konditsioonis ja suhteliselt heas korras buss metallihundi kätte satub.
Postitused: 2,444
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
Ei oleks siin nii pessimistlik kui eelkõnelejad hinna suhtes, et erilist kasumit ei saa kui 15k-ga osta, et viia vanarauda. Ega vanaraua-magnaadid laus-rumalad pole, eriti veel kui aastaid tegeletud alaga. Selline vana buss võib vabalt tänu seismisele (hiired/rotid juhtmed ära söönud vms.) aku peale pannes kasvõi maha põleda. Kui kindlustust pole, siis ei huvita ka kedagi kust ja millest tuli alguse sai, samas "ärimehe" bussi vanarauaväärtus tõuseb märgatavalt. Tavaliste autoromudega tehakse igapäev nii, aga buss palju suurem tükk ja kasum oleks palju suurem.
Ei lähe küll väga teemasse, aga vaatasin, et räägitakse, et suur töö ja vaev on see vanarauaks teha või muidu võetakse hinda alla, aga ei saanud nõustuda.'
Muidu tore buss pealevaadates ja jube kahju oleks küll kui rauda läheks, tükike ajalugu ikkagi, samas money talks.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Enne kui põlema panete, annan teada, et kõikide mälestuste järgi peaks sellele bussile olema tehtud päris korralik korrosioonitõrje. See buss on arvatavalt läbinud Eestis kapitaalse remondi enne Eesti Bussi kätte jõudmist. Remondi käigus on vahetatud kogu kandev sõrestik,kuni katuseni ja torud on täies ulatuses õli täis pihustatud. Katteplekid on uued ja kaetud 90-ndate alguses korraliku välismaa värviga ja seda ka seest poolt. Teadupoolest on bussidel odavam vahetada plekk, selle asemel, et vana puhastada. Kokkuvõttes peaks põlema päris kireva leegiga.
Ehk oleks see info kasulik ka potentsiaalsel vanatehnikahuvilisel, enne kui oksjonil osalema hakkab ja hilisemaid reaalseid kulusid arvestab. Seega buss pole väga paha ja eeskujuliku restaureeringu lõplik hind võiks kodus nokitsedes jääda isegi alla poole milli.
PS Eesti Buss ei vääri küll mäletamist, seega põletamine või kokkuostu viimine oleks isegi kaunis kujund. Samas on sellel bussil ka muud ajalugu olnud.
Tõnu Piibur
5116265