26-10-2010, 14:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2010, 16:48 PM ja muutjaks oli Ostap Bender.)
Identifitseerimiseks :
Mälestus maskuliinsest jalgrattast ehk järjekordne "pärl" minu isiklikust erakol...ihunnikust
Tundub et komplektse tallapressina liikus viimati väga ammu.
Kui vaadelda järgnevaid tunnuseid mitte eraldi vaid ühtse kompotina siis ise julgeksin pakkuda "Pofabori" (Ksf! manicu andmetel eestis müüdud 1926-1932):
1) 56-hambalise ketiratta kuju ja kinnitus
2) Keskjooksumuhvist välja ulatuv kinnituspolt ja 4 võtmeauguga kauss
3) keskmisest pikem "kahvlikael" ja sarnased muhvide väljalõiked.
4) ühes tükis tagahark
5) raaminumber 410406. Ksf! Soobli "Pofabori" raaminumber 427XXX. 4105XX ja 427427 "Pofaborid" esindatud ka 1933-36 varastatud rataste nimekirjas.
6) punakad ja valkjad triibujäänused + firmalogo ornamendijäänused sadulatorul mis esmasel vaatlusel meenutavad Ksf! Soobli "Pofabori" sadulatorul nähtu ülemist poolt.
Lisaks mainitakse 1932a. Lier & Rossbaumi kataloogis allapoole pööratud lenksu ja nikeldatud kahvliotsi ning porilaudu. Viimatimainitud tunnused sobivad muidugi peaaegu kõigi selleaegsete eestis liikunud rataste kohta.
Mida minust targemad inimesed arvavad ?
Ahjaa...pildid :
http://www.hanneskivits.com/ratas2/
P.S. : Tagaporilaua eesmine- alumine kinnitus tundub olevat ise praavitatud ja seega porikajäänuse asend on vale (muudab visuaalselt "teljevahe" lühemaks ja esialgu tundus et isegi rattapump ei mahu vahele). Kõvera kahvliga ja ratasteta raamist on seega raske mingit ülevaatlikumat muljet saada. Justkui oleks pisut suurem ja rohmakam kui näiteks "Miele".
Mälestus maskuliinsest jalgrattast ehk järjekordne "pärl" minu isiklikust erakol...ihunnikust

Tundub et komplektse tallapressina liikus viimati väga ammu.
Kui vaadelda järgnevaid tunnuseid mitte eraldi vaid ühtse kompotina siis ise julgeksin pakkuda "Pofabori" (Ksf! manicu andmetel eestis müüdud 1926-1932):
1) 56-hambalise ketiratta kuju ja kinnitus
2) Keskjooksumuhvist välja ulatuv kinnituspolt ja 4 võtmeauguga kauss
3) keskmisest pikem "kahvlikael" ja sarnased muhvide väljalõiked.
4) ühes tükis tagahark
5) raaminumber 410406. Ksf! Soobli "Pofabori" raaminumber 427XXX. 4105XX ja 427427 "Pofaborid" esindatud ka 1933-36 varastatud rataste nimekirjas.
6) punakad ja valkjad triibujäänused + firmalogo ornamendijäänused sadulatorul mis esmasel vaatlusel meenutavad Ksf! Soobli "Pofabori" sadulatorul nähtu ülemist poolt.
Lisaks mainitakse 1932a. Lier & Rossbaumi kataloogis allapoole pööratud lenksu ja nikeldatud kahvliotsi ning porilaudu. Viimatimainitud tunnused sobivad muidugi peaaegu kõigi selleaegsete eestis liikunud rataste kohta.
Mida minust targemad inimesed arvavad ?
Ahjaa...pildid :
http://www.hanneskivits.com/ratas2/
P.S. : Tagaporilaua eesmine- alumine kinnitus tundub olevat ise praavitatud ja seega porikajäänuse asend on vale (muudab visuaalselt "teljevahe" lühemaks ja esialgu tundus et isegi rattapump ei mahu vahele). Kõvera kahvliga ja ratasteta raamist on seega raske mingit ülevaatlikumat muljet saada. Justkui oleks pisut suurem ja rohmakam kui näiteks "Miele".