(03-12-2010, 04:04 AM)Andres_k Kirjutas: Näiteks oma DT-75 traktoril peaks lisaks reverskastile olema ka aeglustiga käigukast (vist), aeglusti lülitamise võimalus seni leidmata...
DT-75-l on eraldi aeglusti samas reverskastis. Kangil on lihtsalt otse, aeglusti, revers asend. Äkki oli võimalik ka vahekasti neutraali panna. Ei mäleta mitte, pole seal kabiinis kaua olnud
75-l revers, aeglusti ja kiired käigud ühe kangi all. Revers taha; aeglusti ette; kiirendi ette, kõrvale ja taha. Jääb umbes sellele maale, kus aeglustiga neutraal. Kumbale poole kõrvale kahjuks enam ei mäleta. Kolm aastat pole kangide taha saanud.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
80-l ja 82-l käigud samad, 82-l on esivedu juures, hoob asub ratta koopa ees maas ja sellel 3 asendit. All väljas, keskel automaatne, üleval kõik see aeg sees (kui püsib).
150-netel esineb teist skeemi veel, sõltub käigukasti tüübist. krt täpselt ei mäleta kuidas aga tavalisega oli midagist 90 kraadise nurga all.
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2010, 10:44 AM ja muutjaks oli rauno600.)
(03-12-2010, 11:59 AM)Roland Kirjutas: Ma vaatan garaazis peaks olema 150 raamat ja mul 80 ehk on seal kangide asetus peal,uurun asja annan teada seni siis 150...kas seda sul vaja ongi?
Siin peaks olema vana tüübi kasti joonis
Uuemal aeglusti 1käik 2 töökäik ja 2 pealt saab panna alles 3 ehk transport.
R-käik ja selle vastas mingi neutraal asend käivituse ajaks. Pilti pole kahjuks
(03-12-2010, 15:26 PM)huvi5 Kirjutas: Mälu järgi K700:
Käigukang, tagurpidi ja 2 võivad vahetuses olla, katse eksitus meetod.
1
r 2
Ja reversil astmed:
N
1
2
3
4
5
6
K-700a käigukangist ette 1 taha 2 ja kõrvale tagurpidi.Astmete kangilt esimeseks kasti pidur käigu vahetamiseks N ja kas 4 astet.
Oskab keegi öelda, kes tegeleb k701 käigukasti ümbertegemisega revers käigukastiks? AKK Märjamaad ärge pakkuge,tegelevad ainult remondiga. Mingi leedu ettevõte pidi tegema, aga ei leia.