Minu Talveralliks ettevalmistumine ei koosne "kahjuks vaid" raja tegemisest, kokkuleppimistest ja kõigest muust organisatoorsest vaid ka rallika ehitamisest. Tegelikult, egas ma kuradigi, paberimäärimise vahele on päris mõnus vahetevahel õli järgi haiseda. Tegelikult kirjutan kohe varsti ka sport-klasside tehnilise valmis, õigemni avaldan. Põhimõtted on ju ammu paigas.
Kuna kodanik järeltulija koos kaardisegajast Alwaroga suutsid Suverallil parema eesmise "lanseka" totaalselt viltu hüpata ja pidurid raud-rauani kulutatud, seisis Opel siiani. Nüüd sai asi kodanik
Bergi abil CSG-autoremondis
tugevaks keevitatud,
strutbar ehitatud, uus eht-oopellik
"punamütsike" (veel punase värvita) õhuvõtt karpa peale ehitatud, uued piduriklotsid ette jne. Lisaks paar õhemat tagumiste poolraamide kohta lisaplekiga arstitud, tagaotsa uued kütusetorud pandud, omale kohale tagasi installitud soojendusradikas jne. Hetkel mõtisklen, kuidas saaks SpeedPiloti, punase valgusega kaardilambi ja stopperi installida, pisut elektrit "arstida", armatuuri uuesti kenasti kokku tagasi "rallikalikus disainis", lisatuled korralikult toimima, mingisuguse turvakaare sisse, traksid jne. Midagi peab ette võtma ka lahtise tagadiffriga, näiteks maa-alt välja kaevama romustunud kerega LSD-sillaga 2,2i E2 vaguni

Vihjed oleks teretulnud

Vähemalt viimase kontroll-läbimise tahaks Alwaro kaardisegamisel korraliku (loe:
sportliku tagaveolisega) autoga teha. Kaua ikka võib 44kW FWD'ga "piinelda"
Kuid
OLULISIM asi sport-klasse silmas pidades on KORRALIK poolraami polditud/keevitatud eesmine veosilm (taga meil haakekonks, teistel tuleb ka sinna midagi leiutada). Seda tuleb tõsiselt vaadata, et analoogne jublakas oleks olemas ja vajadusel kohe LEITAV! Korralik märgistus ei teeks ka paha.