Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

(19-10-2010, 08:11 AM)fic Kirjutas:  streetrace.org foorumist:
[Pilt: 18102010004.jpg]

Pildil Pick-upiks moditud GAZ-69? Kas see võib asuda Valga lähedal?

Spekuleerin kuna antud kasutaja asub Mustvees, siis ehk pigem seal kandis see isend.

Kas see on Gaz-21 esimese seeria algusmootor (nn jämedate kolbidega Pobeda)?

[Pilt: 0d74dc557a65d98e1efa4e629d3a98b3.jpg]

http://www.osta.ee/15155569

Kui nii, siis ülim haruldus.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

aga millel see veel peal oli? Gaz- 69-l?

Uaz-450/Gaz-69. Aga neil oli vist teine täht mudelikoodi lõpus. Sel on blokil veel varajane Gaz-i märk.

Kahjuks pole seal kirjas mootorinumbrit..aga see peaks olema suurusjärgus kuni 2000.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Ok, ma just jäin sellele mõtlema, et ühel tuttaval on omaehitatud aiatraktoril samasugune mootor peal. Too pärinevat aga väidetavalt 69 pealt.

Viljandis Paala vanametalli platsil (alajaama juures) nähtud rongi pealt vaadates vanaaegset autot. Oli nagu 401 moodi, aga suurem, aknad-rattad küljes, piki kapoti keskosa serviti püsti veel iluliist, mille eesmises osas oli midagi punalipu sarnast. Tundus olevat sambla-rooste-halli mustakirju. Rohkem öelda ei oska, liialt üürikene oli tema nägemise hetk.

ju ta siis sis 101 oli - neid ikka tassitakse rauda aegajalt

(19-10-2010, 09:10 AM)zazik Kirjutas:  [quote='fic' pid='254743' dateline='1287465071']
streetrace.org foorumist:


Pildil Pick-upiks moditud GAZ-69? Kas see võib asuda Valga lähedal?
Äkki hoopis GAZ 62? Oleks alles sensatsioon...
[Pilt: 55gaz62.jpg]
Paraku on oluliselt suurema tõenäosusega siiski tegu mingi "aiatraktoriga", mille ehitamisel on kasutatud 51 detaile.

Puruks ja pool pööret tagasi!

(29-10-2010, 22:41 PM)Soobel Kirjutas:  Viljandis Paala vanametalli platsil (alajaama juures) nähtud rongi pealt vaadates vanaaegset autot. Oli nagu 401 moodi, aga suurem, aknad-rattad küljes, piki kapoti keskosa serviti püsti veel iluliist, mille eesmises osas oli midagi punalipu sarnast. Tundus olevat sambla-rooste-halli mustakirju. Rohkem öelda ei oska, liialt üürikene oli tema nägemise hetk.

No seal platsi peal seisab jah 400 või 401.Juba tükk aega.Olen sealt mitmed korrad mööda jalutanud.

Zis-151?

[Pilt: 19674091.jpg]

Ja samas kohas Zis-5?

[Pilt: 19674088.jpg]

A.
Vaenlase tehnika ime ehk mida annab ise teha IZ-350'st.

http://www.auto24.ee/used/759074

[Pilt: 18957316.jpg]

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Kuulutuse järgi ZIL 131 ja 157 kama.
http://www.auto24.ee/used/722589

(05-11-2010, 17:32 PM)Aspelund Kirjutas:  Zis-151?
Ja samas kohas Zis-5?

Kuulutuse järgi küll, aga ma ei ole näinud sellise esisilla kinnitusega Zil'i raami, küll aga rohkelt sama esivedrude asetust omavaid Zis-5 fotosid. Pealekauba on märgata iseloomulikke kandiliste porilaudade jäänuseid (Mudel Zis-5v).

Võrdluseks:

[Pilt: zis53.jpg]

Ja too 151 on sulaselge 151, mitte kitsaste ratastega 157. Spetsiifiline ribidega radikas annab ära.

[Pilt: z151db64.jpg]

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(05-11-2010, 22:41 PM)Aspelund Kirjutas:  Ja too 151 on sulaselge 151, mitte kitsaste ratastega 157. Spetsiifiline ribidega radikas annab ära.

http://www.autogallery.org.ru/k/z/z151db64.jpg

A.
Ja endine kongiga auto. Kusjuures vist üheks tunnuseks saab pidada seda platvormi kabiini katusel. 157 kongiga variantidel minuteada seda polnud?!

(05-11-2010, 22:41 PM)Aspelund Kirjutas:  Ja too 151 on sulaselge 151, mitte kitsaste ratastega 157. Spetsiifiline ribidega radikas annab ära.
Aga kuidas tagavararatas kabiini ja kasti vahele ära mahub? (151-l oli kaks ratast kabiini taga, 157-l üks ja seegi kasti all)

(06-11-2010, 10:35 AM)Potsataja103 Kirjutas:  Aga kuidas tagavararatas kabiini ja kasti vahele ära mahub? (151-l oli kaks ratast kabiini taga, 157-l üks ja seegi kasti all)

Ma mäletan, et nii mõnelgi furgooniga variandil (seda küll ZIL-157-l, kuid miks mitte ka ZIS-il) oli tagavararatas (või ka kaks) "kuudi" tagaukse kõrvale kinnitatud.
Sellises stiilis (pildil küll ZIL-131):
[Pilt: dscn-01.jpg]
Natuke teemast kõrvale kaldudes, seda sobivat varuratta pilti googlest otsides sattusin juhuslikult veel paari huvitava pildi peale. Loodetavasti kaasfoorumlased ei pahanda selle väikese offtopicu pärast...

Nagu selgub, on üks ZIS-151 Piiteris igapäevases kasutuses. Või on see siiski kitsaste ratastega 157? Iluvõre oleks justkui 157 oma ja ka kiri seal kohal väääga hoolikal vaatamisel siiski ZIL, mitte ZIS. See võib muidugi ka lihtsalt millalgi vahetatud olla (ja kas ZIS-151-l on originaalis ees teleskoopamortisaatorid???):
[Pilt: zil_157.jpg]
Ja üks ZIL-157 baasil buss (ilmselt kusagil Venemaa avarustes):
[Pilt: 3413976907_20a944f61a.jpg]

Puruks ja pool pööret tagasi!

Buss peaks olema Toljattis olevas "muuseumis", kuhu kuhjatud kõikvõimalikku sõjatehnikat alates autodest ja lõpetades allveelaevadega.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Nagu TA6 raskekaalu (turismi) variant Rolleyes

Royal-Enfield 1914.    

Tervitab Veteran.

Tallinna Kesklinnas olla nähtud käppadega lumelaadurit. Ehk jäi ka kellegile silma?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne