Küsimusi veoautokrossi masinate kohta
#1

Kindlasti on siin automotos ka inimesi, kes on kokku puutunud gaz51 ehitamisega krossi sõitmise eesmärgil. Tahaksin teada mõningaid kaalusid, ennekõike, kui kergeks on võimalik 51 üldse ajada? Reeglites peaks hetkel olema miinimumkaal 2tonni, kas see miinimum tuleb kergelt kätte? Et vajadusel võiks veelgi kergemaks saada?
Mis võiksid kaaluda eraldi arvestades auto põhikomponendid, esi ja tagasild, veljed+rehvid, mootor koos käigukastiga, raam, kabiin+ninaplekid, originaal puukast?
Vasta
#2

Vaata EAL-i veoautode tehnilisi tingimusi.Ehk leiad vastuseid oma küsimusele.
http://eal.cma.ee/popText.php?id=250
Vasta
#3

Sai neid ka eelnevalt vaadatud, nii praktilisi asju nagu tegelikud massid seal kirjas ei ole.
Vasta
#4

eks need kaalud on miinimum kaalud millest kergem ei või olla . raskemaga võid ju alati sõita, mida annab auto alakaaluliseks tegemine ?
võistlusel kaalutakse ära ja tühistatakse tulemused. seda kui kergeks midagi aellisel autol teha ja kuidas oleks vast kõigeõigem Karksist uurida
Vasta
#5

millex leiutada jalgratast...tahad infot...otsi endale kõikse lähem koht kus krossi sõidetaxe...mine kohale...võta fotokas...ja kysi otse sõitjate käest...usu...täppisteadust ja oma nõxe mehed ei räägi...aga põhiteadmised, millest alustada, saad kindlalt kätte

kyll hiljem jõuad oma kaaludeni...katsu kõigepealt auto ehitamisega hakkama saada...

zaz 968M jäärajale
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne