Postitused: 1,587
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Kuidas vibraga lood on? Kahese käik pole nii ühtlane, kui neljasel mootoril.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Tubli töö!
See muide vana trikk. Olen ühe lugupeetud vanatehnikaharrastaja juures näinud pooleks tehtud Ford T mootorit. Sama asja kohta on mul kusagil 30-ndate Popular Mechanicsis artikkel. Miks tolajal nii tehti? Kriisiaastad ilmselt.
Tervitab Veteran.
Postitused: 4,457
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
Kõrgsurvepumba kaks väljundit: kas need lähevad ülevoolu või on pimedad ees? Kui pimedad, siis kas puruks ei löö? Pildilt ei saanud aru. Või on nukid maha käiatud?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,841
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
07-02-2011, 15:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2011, 16:03 PM ja muutjaks oli
Walter.)
(06-02-2011, 23:18 PM)metsakohin Kirjutas: Kuidas vibraga lood on? Kahese käik pole nii ühtlane, kui neljasel mootoril.
Kuidas selle diisli tööjärjekord on? Vahest oleks ta ühtlasemalt töötanud kui näiteks oleks 2. ja 3. silinder alles jäetud?
Tehniliselt muidugi palju problemaatilisem ülesanne.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Neljataktiline R2 on mehaanilise tasakaalu (90/180/360/X kraadi väntvõll) ja süütejärjestuse (ühtlane/ebaühtlane) poolest alati kompromiss olnud, mistõttu neid kaasajal ilma tasakaalustussüsteemideta suurt ei toodeta.
Antud juhul on valitud 180-kraadise väntvõlliga parem tasakaalustatus ja mootori kehvem tööühtlus (ebaühtlane süütejärjestus 180/360 kraadi).
Postitused: 1,311
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
43
Ei mina kahelnud...mina küsisin.
Tublid mehed, suure tööga olete hakkama saanud.
Postitused: 1,402
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Video pealt tundub et ka terve mootor oleks (vist) ära mahtunud? Või siis oleks mootor juba taguosa liiga üles kaaluma hakanud?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 2,322
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
08-06-2011, 16:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2011, 16:24 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Valgustan veidi- see mootor pärineb avariiliselt sõiduautolt, plokist väljaulatuv osa oli ära niidetud. Ääremärkus: mehed sellise asjaga hakkama ei oleks saanud ja ise nii terveks jäänud.