mul on plaanis tuunida minsk (uuuem)
et nagu andke weel lisanõu kuidas saax tuunida minskit nii et saax teha masina wõimalikult kiirex ja nii ikka et siis jõudu ka olex
mis karbuss olex kõige mõtekam jne.......
olen kuulud et 2 hammast kiiremax saap ka siis kui paned voshodi sidurikorvi ja wäntwõlli otsa hammaka aga kas kohe nii lihtne see on et viskan voshodi jupid minski mootorile seda ma t2pselt ei tea...
olex VÄGA hea kui kirjutaxite enda kogemustest ja teadmistest....ette tänades....
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Ära nüüd solvu ja võta isiklikult aga sa oled siin vist juba paarikümnes 12-15aastane \"forsseerija\"... äkki juba aitab sellistest küsimustest stiilis \"mida teha, et ikka paremini liiguks...\"
Sellistele küsimustele ei saa ju niimoodi vastata... mootori ümberehitus ei ole tegevus, mida on reaalne paari foorumis antud nõuandega teha. Ja tavaliselt tuleb veel siit ka selliseid sama tarku nõuandeid kui ka see küsimus ise on...
ma lizalt selle tegin uue teema et äkki saax weel sellist inffi mida veel pole lisatud neid surveastme tõstmisest tean ma ise ka sellest pole nagu vaja juttu teha......aga wõimalusi on palju see on kindel lax...
Postitused: 25
Teemad: 0
Liitus: Nov 2003
Maine:
0
minu minski mootorile (ka vist uuem tüüp) oli pandud cz-i süütesüsteem ja karburaator. hooratas oli ka kergemaks tehtud, aga seda ma ei tea kui suurt effekti see annab.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
vene ratastel on 2-3 jama kohta: Esimene on summuti, teine on karburaator ja kolmas on madal surveaste.
Et mul on üks minski mootoriga aparaat, siis hakkasin sumpsist pihta - teen praegu kardi sumpsil põhinevat korralikku resonantskambrit. Kusagile siia foorumisse panin joonised ka üles. Kui oled metallitööga kokku puutunud, siis võid näiteks sellest alustada. Siis võib näiteks Mikuni karburaatori peale panna...what ever, use your brains.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
lisaks vootele postitusele:
õige, aga KÕIGEPEALT peab peale hakkama laagrite ümbertegemiste ja kõikvõimalike tasakaalustustega. minski mootori kallale pole enne alumise kepsulaagri ümbertegemist mõtet minnagi. sama teistega.
metallmees
Registreerimata
vene masinaga on selline pull et teda ei tohi segada töötamast.
Kosmonaut
Registreerimata
Mina tegin omale sellise kardi sumpsil põhineva sumpsi ja andis ikka tõmmet juurde küll.
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
[quote=klaabu]
venemaised laagrid ei hiilga oma vastupidavusega.
Mul vanamehel on u.30 aastat vana vene heinapress.Alles 2 aastat tagasi lendas reduktoris laager laiali.
keegi ei viitsind reduktoris kunagi õligi vahetada ja muud hooldust teha.Pressi Reduktoris pole küll nii palju pöördeid kui tsikli mootoris,kuid kõva tambi saavad laagrid ikka.Minu 47 aastat vanas K-55 mootoris pole kunagi ei kolbi,rõngaid ja laagreid vahetatud.Mootor suht palju sõitnud.Vända laagrites veel loksu pole.käigukasti kohta ei oska öelda.Muidu vene kraamil on alati kvaliteet kõikuv olnd....
Postitused: 96
Teemad: 6
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
28-03-2004, 01:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2004, 01:36 AM ja muutjaks oli
rando.)
Mina aretasin olude sunnil minski mootorile peale voshodi sidurikorvi ja hammaka, kiirust tuli juurde küll, aga enam ei ole jõud ikka see mis orginaaliga, enam pole tõmme hea ja 4 -nda käiguga sõites on ka jõust natuke puudus, vastu mäge ikka ei lähe, ka bensiini kulub rohkem.
Ainult loll teab seda, mida ise näinud ei ole.
Postitused: 225
Teemad: 2
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Sisuliselt see kahetaktsise tuunimine on algusest ati surnud teema veneajal tehti ringraja võistlustex miski 10 mootorit ja nendest vast kax olid nii et kannatas võistelda-teised ei tulnud välja lihtsalt.
muretsege endale vene boxerid ja sis hakkame rääkima asja kuni 100 HP-ni viimisest ja tõsisest tööst, aga nende sarade \"tuunimine\" ei vii mujale kui yhe roostetava tsiklivrakini aja nurgas nõgestes
Ostan Mini juppe!