(29-05-2011, 16:02 PM)stihl Kirjutas: (29-05-2011, 15:27 PM)denis23 Kirjutas: ... kesklinna panipaigas ja uus nagu prillikivi.
Ma pidasi silmas seda, et kõigepealt oli sul vaip aastast 1960, mis ära mädanes...eksole. 51a tänaseks vana.
Pärast panid teise mehe vana ja enda jaoks "uue" (e tänaseks mitte vanema kui 45a vana...) ja taas mädanes....
Miskipärast.
Ja, oh imet, 2009 aasta vaip ei tohletagi kahe aastaga ära. Ilmselt on süüdi ikkagi "niiskuse puudumine"...
Mõnel mehel on kodus põrandavaip, mis samuti vblla pärit aastast 1960. Ega ta nüüd vist nii väga käidav/puhastatav tänapäeval ei ole...
Muuseumis tõmbavad samuti paela ette, et ei tallataks.
Sa ikkagi eksid suht mööda minu vaiba
epic faili kirjeldamisel. Alguses tõesti mädanes 1960 a. vaip, mis oli 50 aastaga nagu uus ning siis mädanes kahe nädalaga. Lihtsalt sellepärast, et niiskus jäi kummimatide alla. Muus osas jäi ilusaks.
Kusjuures - kahjustuseks oli must seen, mida ei olnud võimalik puhastada jne.
Siis lasin Viljandis või Elvas või kus iganes teha käsitöövaiba mis oleks originaalile väga-väga sarnane, ning tulemus oli hiilgav.
Ja täpselt samasugune probleem - unustasin peale pesu kummimatid välja võtta autost, niiskus jäi sinna alla, ning selle all asuv villane vaip pöördumatult hävis. Ja jälle selles osas mis jäi väljaspoolt kummimati - vesi lihtsalt kuivas ära.
Aga me mõlemad räägime suht üks teisest mööda. Sest et küsitakse mitte sellest, kui kummimatt jääb vaiba peale, vaid kas vaiba alumine kummikiht võib põhjustada metalli roostetamist.
Vastus - loomulikult mitte. Vastupidi - kummikiht ei lase vesi metallile ligi. Tõsi küll, ka ilma kummikihita, ei peaks vesi sinna satuma.
Ja kui isegi sattub - olgu mis iganes moodi, erinevalt villasest vaibast, ei tee see vesi kaitstud metallile mitte midagi.
Ja kui see vesi sattub põrandale juba sinna iga vihmaga või pesuga, siis on jälle pole vahet - tuleb tihendid korda teha ning ilmselt põrandapleki puhastada roostest.
Ja teema algatajale: kuule inimene ära tee rumalusi, osta autentset valmisvaip, see ei maksa mitte s-gi, isegi kui sul on vana Porsche 924 ei tasu sulle seda mingi Bauhofi rullmaterjaliga rikkuda, mis veel kokkuvõttes ka kallimaks sulle läheb koos tööga.
Aga praktika näitab, et enamus inimestest eelistab õppida oma vigadest, kui üldse.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.