07-06-2011, 00:04 AM
Meeste jalgratta raam 2.
07-06-2011, 00:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2011, 00:22 AM ja muutjaks oli kass.)
Nojah, normaalsed inimesed juba magavad, et hakata homme jälle kl 4 - st heinakaarel tööd vihtuma, enne kui päike ja parmud ärkavad.
Aga tegelikult oleme sõber Meelisega juba täna eelnevalt sellest raamist telefoni tel veidi muljetanud....vana asi, igatahes. Ja silt peaks 4 neediga/poldikesega kinnituma, sellest nagu pole siin juttu. Mõõda aukude vahed ära, tundub, et mul võib seekord õigus olla. Aga las targemad pakuvad ka, mis või kes.
Aga tegelikult oleme sõber Meelisega juba täna eelnevalt sellest raamist telefoni tel veidi muljetanud....vana asi, igatahes. Ja silt peaks 4 neediga/poldikesega kinnituma, sellest nagu pole siin juttu. Mõõda aukude vahed ära, tundub, et mul võib seekord õigus olla. Aga las targemad pakuvad ka, mis või kes.

07-06-2011, 17:49 PM
Noh siin on ju minusuguselegi selge,et tavaline John Schümann.
07-06-2011, 23:04 PM
(07-06-2011, 17:49 PM)illi123 Kirjutas: Noh siin on ju minusuguselegi selge,et tavaline John Schümann.
Pead ei anna, aga arvatvasti ta Schümanni Matador siiski on. St - ma ei tea, kas keegi veel peale tema on teinud raame, mille alumise tagakahvli harud lähevad enne keskjooksu toruks kokku.
Kuna Schümann lõpetas rattatoormise ära 1905, on ta jah ÜSNA vana asi...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
07-06-2011, 23:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2011, 23:15 PM ja muutjaks oli kass.)
(07-06-2011, 17:49 PM)illi123 Kirjutas: Noh siin on ju minusuguselegi selge,et tavaline John Schümann.
No "Sinusugusele" on selge, "tavaline John..", aga vb mõni lugeja ei tea, mida silmas peame ja otsida ei viitsi. John Schümann pani Tallinnas e. Revelis/Revalis tsaariajal (kuni 1905) väidetavalt ameerika juppidest jalgrattaid kokku, Matadori nime all ja turustas neid küllaltki laialt mööda tollast Vene riiki. Kuigi vene spetsialistid ei vaevu teda ja tema toimetamisi eriti tunnustama, spetsialistegi seal üsna vähe, kes sõna võtavad ja midagi teavad ennemuistsetest aegadest...meie jaoks aga tegu tõsise Eesti Kubermangu tegijaga.
Muidugi lähtume siin ainult faktist, et Schümanni raamidel oli selline ühe, jämeda toru ühendus kurblivõlli muhvi ja tagahargi vahel. Aga vb oli (kindlasti) kellelgi teisel veel.
Süda jääks rahule, kui sildiaukude vahed saaksid võrreldud Matadori sildi omadega...on selline silt ka Türi VRS luuraja Sorge "erakogus!"

"Targemad" jõudsid vahepeal, kui ma ennast kratsisin, juba ka selgitava postituse teha!

08-06-2011, 00:08 AM
Vabandan viivituse pärast.Vertikaalselt asetsevate aukude vahe on 83,2mm , horisontaalselt asetsevate vahe 42mm.
08-06-2011, 09:26 AM
21-06-2011, 00:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2011, 00:37 AM ja muutjaks oli illi123.)
<script src='http://imageshack.us/shareable/?i=p1010278n.jpg&s=706&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>
</noscript>
Vabandan minagi viivituse pärast.Uurisin neid silte ja mõõdud on:
Matador verd. -83mm.
hor.-44mm.
Continental verd.-83mm.
hor.-50mm.
NB! Horisontaalsed mõõdud võetud koos kumerusega .
![[Pilt: p1010278n.jpg]](http://img706.imageshack.us/img706/7152/p1010278n.jpg)
Vabandan minagi viivituse pärast.Uurisin neid silte ja mõõdud on:
Matador verd. -83mm.
hor.-44mm.
Continental verd.-83mm.
hor.-50mm.
NB! Horisontaalsed mõõdud võetud koos kumerusega .
13-07-2011, 20:07 PM
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne