Postitused: 5,830
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
jah, GAZ-67.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Ei tea kas see auto oli doonoriks Raivo E. Tamm-e autole?!
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 5,830
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Peaks olema ühe iseliikuva haubitsa liigutamiseks mõeldud jõuallikas.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,830
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Lätlastel on väga omapärane vaada "originaalitruult restaureeritud" Estonia-15M'le.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 163
Teemad: 13
Liitus: Feb 2004
Maine:
1
Gruusiakeelsete reklaamidega E25 on päris omapärane ja hindki suht mõistlik. Lätis kokku keedetud E15 supp on aga üle mõistluse nii töö kui hinna osas. Ja kuidas tiivakesed originaalvaruosadena kvalifitseeruvad? Võib-olla E19 originaalosad lisatud, et ägedam oleks...
Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Neid tiivakesi lisati tegelikult juba tol ajal, mil nende masinatega võisteldi. Üks mu tuttav vormelimees näitas oma pildialbumit, kus mõningad E15 masinad olid suht tundmatuseni muutunud - laiad slick rehvid, tiivad, amordid jne.
Postitused: 5,830
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Sel juhul ei saa rääkida originaalist vaid taastatusest teatud eluhetke tasemeni. Selliseid blinge veljesid polnud kindlasti ka siis.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 163
Teemad: 13
Liitus: Feb 2004
Maine:
1
Estonia-15 epohhi lõpus oli tõesti klass Molodežnaja, kus standardsete masinate kõrval modifikatsioone lubati. Tuntuim näide ilmselt Jüri Iva Estonia-15 baasil ehitatud Estonia-22. Aga isegi selles valguses on lätlaste tehtud masin oma ajaloolisest taustast väljas.