16-04-2011, 23:14 PM
Eps tea milleks ta hää on..kas lamerihma vedama või niisama Ameerika Häält segama
![[Pilt: IMG_0062.jpg]](http://i169.photobucket.com/albums/u212/tigekoer/IMG_0062.jpg)
![[Pilt: IMG_0061.jpg]](http://i169.photobucket.com/albums/u212/tigekoer/IMG_0061.jpg)
Võibolla oleks kellelgi sealt miskit vaja olnud, klappe näiteks.. Oli siis karter koos silindripeaga kus klapid sees, väntvõll oli kuhugi ära jalutanud seest. Samast kohast sain hiljem ka veel ühe karburaatori, mida arvasin sellele mootorile kuuluvat. Oli valmistatud üleni messingist ja nägi väga ilus välja, peaks maal garaažis vist kusagil alles isegi olema, kui mõni kallis lähikondne ei ole kui tarbetut asja minema visanud! Lähen jaaniks maale ja teen pilti kui on alles!(15-06-2011, 19:24 PM)kaasik Kirjutas: Samast kohast sain hiljem ka veel ühe karburaatori, mida arvasin sellele mootorile kuuluvat. Oli valmistatud üleni messingist ja nägi väga ilus välja,Kui on pildid nähtud, siis ehk oskab keegi midagi pakkuda karburaatori kuuluvuse kohta. Ja ma ise võibolla oleks huvitatud selle karburaatori ostmisest. Kui on võimalik, siis palun pange pildid üles või saatke raudpats1@hot.ee
Oskab keegi pakkuda mis mootoritel võidi taolisi karburaatoreid kasutada?
(11-08-2011, 09:37 AM)Timm Kirjutas: Sass, äkki valgustad, milleks Sul see roheline tünn on? Kõva surve sees ja vile ka küljes.No selle tünniga on selline lugu, et .....
(11-08-2011, 16:52 PM)Timm Kirjutas: Noh, ega see suruõhult käivitus väga halb mõte polegi. Veokatel pidavat ainult pneumostarter olema, suurtematel lastakse õhku silindritesse. Nagu teeks diiselmootorist aurumasina.Olen neid suruõhukäivitusi näinud. Mul läheb kompressorilt mootorile kitsas kiilrihm. Teoreetiliselt võiks sellise ülekandega isegi ehk mootori käima saada, aga praktiliselt ma seda ei usu.
![[Pilt: v-eestvasak.jpg]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/v-eestvasak.jpg)
![[Pilt: v-eestparem.jpg?w=490&h=391]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/v-eestparem.jpg?w=490&h=391)
![[Pilt: v-tagant.jpg?w=490&h=483]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/v-tagant.jpg?w=490&h=483)
![[Pilt: v-vasak.jpg?w=490&h=408]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/v-vasak.jpg?w=490&h=408)
![[Pilt: number.jpg?w=490&h=285]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/number.jpg?w=490&h=285)
) tunda saab. Ksf gruppenil tundub sama asi olevat nagu... eespool oli kellegil nagu ka kirjandust vist, igasugune abi on teretulnud. Tuvastaks rahva abiga ära, et enam-vähem mis aasta ja nii edasi
! Igatahes olevat see asi rehepeksumasinat ringi vedand, motoristiks valges särgis lipsuga tegelane
. Nii teadis omanik rääkida. Temale old see rohkem lapsepõlvekoht, kus sai peal kaksiratsa istuda ning vedurijuhti mängida. Tema mäletamist mööda olevat see kogu aeg roostes old.
(14-08-2011, 13:53 PM)gruppen Kirjutas: ein moment
ja rahvahääetustulemused on:
Hooratta läbimõõt on 535 mm, hoorataste vahe välisäärest välisääreni on 616 mm, hooratta laius on 60 mm.
Hooratta läbimõõt 21 tolli vastab 3 hp mootorile. Laius peaks olema 2 3/8 tolli, ehk siis see 60 mm (kuigi vist nõks alla).
Vastav kirjandus on mul olemas. Võimalik koopiaid saada ja ingliskeelne mahukas kasutusjuhend, remondiabi ka elektroonselt olemas.
Karburaatorit mitte ennem lahti lõhkuma hakata, kui ma jõuan ülevaate anda. Muidu - on suur hunnik kilde ja seejärel n.ö. bizdets.
Magneeto ka puudu, sobib WICO. Peab ainult liikuva osa kuju jälgima. Saan vastavad pildid tegema.
Praegu kuradikuradi kiire aga minu käest saad abi küll, kui plaan matsuma panna, olemas on! Annan pikema kommentaari ehk täna õhtul või siis homme hommikul.
Otsieg majast oilerit (klaasist õlikopsik, mis ülesse peale käib). Kui googeldad, saad aru küll mida mõtlen. Ilma selleta....