Arvamusi Bosch akude kohta
#1

Tere. Kas keegi oskab Bosch akude kohta midagi head/halba rääkida?
Ise erinevatest akudest midagi ei tea aga päris lampi akut ei taha ka osta.
Leidsin netist ka mingi lehe kus need tundusid suht normaalse hinnaga.
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/bosch-akud
Vasta
#2

Minu teada on Bosch "bränditootja" kes laseb oma logo peale panna ja ise pole kunagi akusid tootnud. Kuna alltöövõtjad varieeruvad, siis ei saa kahjuks midagi kindlat öelda.
Vasta
#3

üldjuhul talutavad akud, veidi ülepakutud hindadega.
kuskilt kunagi lugesin, et põhjusmõtteliselt põle akudel suurt vahet.
odav noname teeb sama töö ää, mis kallis margiaku.
ise pruugin vartasid ja sattus nende hulka ka üks, mis poole aastaga ää suri ja garantii alla ei mahtunud. seega väidaks nii, et võid vabalt boschi osta ja sama vabalt ka mistahes muud marki aku.
Vasta
#4

Mulle toodi koju kätte asenduseks uus boschi aku, vana oli poole aastaga surnud ja voolu sisse ei võtnud. Uue aku garantii algas uuesti mulle kättetoimetamise päevast. Tegu siis bosch silver 100 ah akuga. Siiani rahul.
Asja käsitlus, nende poolne suhtlus, kättetoimetamine läbi edasimüünud firma : Kõik oli tasemel. Kui mõnda uut akut oma autole veel ostan, siis kindlasti Bosch.
Vahetus toimus alla 1 nädala. Ei mingit venitamist.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#5

http://www.jgdarden.com/batteryfaq/batbrand.htm

Endal igapäevasõiduki peal (kuhu see jõudis pärast max paari aasta vanuse Hankooki surma) tundmatu vanusega Bosch Silver, mille leidsin ühe oma "projektika" kapoti alt, kus see ilusti neoonrohelise saapapaelaga kinnitatud oli.
Elu parim akudiil on olnud mingisugune APS või APC, mille ostsin 350 krooni eest kas 2004 või 2005 ning mis tänase päevani oma tööd teeb (vahepeal küll tuli paariaastane paus sisse). Müüja jutu järgi samas tehases toodetud, kust Varta akudki tulevad.
Vasta
#6

suured tänud
Vasta
#7

Tean et, Boschi (ei mäleta ah) autoaku teenis kunagi minu vanal liikuril 5 suve ja talve ainsagi tõrketa, kuni see profülaktika mõttes sai väljavahetatud. Olen üldiselt Boschi toodangu pooldaja, olgugi, et nagu mainitud, on tegu firmaga, mille toodangut koostavad sageli alltöövõtjad, pole täheldanud olulisi kvaliteediprobleeme ega tõrkeid.
Vasta
#8

Varta aku puhul oli näha,et peale 5 aastat hakkas kest murenema(valge hele korpus,mis õrnalt läbi paistab),ei saanud enam sangadest tõsta,kuna murdusid ära. Külmaga eriti hullusti. Viga kindlasti selles,et päike paistab peale....Eriti hull oli see aku,mis kombaini lae peal seisis. Boschi akuni pole veel jõudnud,tuleb ennem teised läbi pidada.
Vasta
#9

Boschil võib küll kasutada alltöövõtjaid, aga firma suurus ning renomee tähendab ka seda, et kvaliteedikontroll alltöövõtjate juures on range. Saasta ei saa lihtsalt toota, mainele teeb see meeletut kahju.

See, et kohalikud edasimüüjad garantiide aktsepteerimisest keelduvad, on kahe otsaga asi. Esiteks mängivad nad ise lolli selleks, et oma kahjusid minimiseerida, teisalt on probleem ka akutarbijate endi rumalustes. Esivanemast elektriku kõrval näen ma väga sageli lugusid sellest, kuidas akud pauguga lühisesse lastakse, miinused ja plussid segamini aetakse või akud lihtsalt maha pillatakse. Ärapõlenud klemmidest ma üldse ei räägigi.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

Aastaid tagasi oli au pidada Boschi akut. Erinevatel autodel( Datsun, Opel Rekord, Ford Mondeo) kestis ta täpselt 9 aastat. Ei mingeid probleeme. Marki täpselt enam ei mäleta, aga värvilt oli must. Otsa lõppes ta kuidagi järsku, ei mingit jõu-jõud käivitamisel, vaid ühel hetkel oli vool konkreetselt otsas ja laadimisele enam ei allunud. Maksis ta muidugi tunduvalt rohkem kui teised akud.
Terv.Jaanus
Vasta
#11

Ma olen kasutanud mitmeid erinevaid akusid. Põhiline probleem on olnud akuplaatide ära laugnemine, mille tagajärjel aku pott ei tööta enam. Vaikselt hakkab pinge langema ja mingi hetk enam masin käima ei lähe. Tavaliselt läheb tuksi 1-2 potti ,kui enam käivitada ei saa. Sellised akud peavad tavaliselt vastu täpselt garantii kuigi kui hoolikalt kontrollida ,siis võib ühe poti rikke juba avrem tuvastada. Tavaliselt keegi ei kontrolli ja sõita saab ikka umbes garantii aja lõpuni. Mõnes partiis juhtub ka olema akusid ,mille plaadid on väga tugevad ja olenevalt ka kasutamisest (vähene raputamine ja korralik laadimine ) sellest tulenevalt kestavad need üksikud akud palju kauem. Mul näiteks üks aku sõidab veel aastast 2006 kuigi tegu on täiesti odava 700 eeki maksnud akuga. Sellest tulenevalt pole mõtet liialt suure mahtuvusega akut osta. Kui see nii kui nii 2-3 aastat kestab ,siis vahet pole ,kui suur aku on. Hästi kaua kestavad ka geel akud (USA akud) pmst on tegu kuivade akudega ja annavad väga suurt käivitusvoolu. Mahtuvused väga suured pole aga eluiga on kordades kauem, kui tavalisel happe akul. Lisaks sellele pole talvel kuivakul madalast temperatuurist tulenevalt nii suurt mahtuvuse kadu.
Vasta
#12

Väga hästi arvan sest uuena ostetud ja 10 aastat nüüd auto pääl olnud.Vaid 2x jama omal süül:kord jäid gabariidituled kolmeks ööpäevaks pölema ning teine kord mängis raadio vaikselt paar ööd ja päeva.
Selle aja jooksul olen vahetanud kaks korda genekat ning korra "tabletti".
Massin ise-diisel-igapäevases kasutuses ning aku saab seega tavaliselt 45 minutit järjest laadimist kaks korda 24 tunni jooksul.Nujaa talvekülmadega hölbustab plokisoojendus käivitamist ning möjub ka motole heaste,siis üks tore asi. [Pilt: %25252Caku%252520010.jpg]
näis kaua kestab...präält kardan et enne roostetab kere ümbert ää
Vasta
#13

Diisli peal 10 aastat on küll üsna kõva sõna.

Mul omal oli üks Varta, ostetud Mai 2001. Enamiku oma elust elas Ford Mondeo peal (bensukas), möödunud talvel jäi nõrgaks, kuna antud autot enam igapäevaselt ei kasutatud. Tõstsin ta siis oma Cherokee peale, kestis kuni augustini. Kui masin mitu päeva seisis, siis mõnikord jäi veidi nõrgaks. Samas kevadtormi ajal seisis 2 nädalat ja läks paugust käima. Auto ise ka muidugi vapper, korra näitas aku testri järgi 7,8V kuid see ei seganud käivitumist.

Aga ühel augustikuu päeval, sõidust tulles pärast lühikest pausi polnud autos enam voolupoegagi. Tester näitas akupingeks 12,6V. Kuna otseühendatud tulepirni see enam süüdata ei suutnud, siis jäätmekäitlusse ta läks...
Vasta
#14

Mersul on minul Boschi aku aastast 2002. Kestab siiani.


Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#15

VÄGA HEA AKU!!!!!!!!AINULT POSITIIVSED KOGEMUSED!!!!!!!!!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne