26-07-2011, 14:30 PM
Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5
02-08-2011, 16:33 PM
DAF 66
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
03-08-2011, 02:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2011, 02:09 AM ja muutjaks oli asjaarmastaja.)
Olen seda autot kunagi 90-ndatel oma silmaga näinud ja katsunud. Ehitatud võistlevaks sportautoks kuid tõenäoliselt ehitamine pooleli jäänud. Tehnoloogia laias laastus sama mis vormelitel - raami kontseptsioon, sillad jne. Peal olnud (st. plaanitult) originaalis tõenäoliselt Moskvitsi 412 mootor, tagasilla pidurdamine hooratta pealt. Superautost on asi kaugel Kui aga näen mis veljed autole on kõrvale pandud siis tuleb tõdeda et järjekordne ilus asi lastakse mingi projekti nahka. Kahju kui inimestel ei ole nende 10-te aastatega, mil see auto seisnud, olnud aega muu kui tühja jutu ja omanikuinstinkti väljaarendamisega tegeleda. Aga mida sa teed - kommunism on läbi ja omanikusuhted ruulivad. Muideks oli see auto veel 80-ndatel poolenisti turbahunnikus ja ei paistnud sealt eriti väljagi. Turbahunnikust tõmmati ta välja siis kui selle hunniku omanik ajas oma äia mosse üle katuse ja oli vaja see kiirelt korda teha. Ja kuna raha ei olnud, siis oli see projekt just see millega natuuras tasuti. Vahepeal seisis see auto Tallinnas, Härjapea Tänavas, ühes puukuuris, mis oli iga hetk talle peale kukkumas. Metallistid käisid tast ka veel üle ja viisid alumiiniumist istmed ja esimesed kereosad minema. Arvestades auto senist ajalugu ja kulgu jäädakse temast siin veel pikalt arutlema ...ja mitte kuskile ei jõuta. Ise teeks ta poole aastaga originaali korda ja paneks muuseumi - ilusad vormid sellel autol ju on - selle vastu on raske vaielda.
See viimane vastus oli 01. juuni teemaarendusele nö. superauto kohta. Autorit pole tõesti teada ja tõtt öelda on omal kahtlus et tegu venemaa avarustes millagi tehtud ja mingi imejuhusega eestisse sattunud isendiga. On küll juttu olnud et keegi Tartust selle ehk ehitanud kuid teadliku inimesena ma sellesse naljalt ei usu ....vähemalt nii kaua mitte kui see nö. tegija seda ise kinnitab ...ja mitte ainult sõnades.
See viimane vastus oli 01. juuni teemaarendusele nö. superauto kohta. Autorit pole tõesti teada ja tõtt öelda on omal kahtlus et tegu venemaa avarustes millagi tehtud ja mingi imejuhusega eestisse sattunud isendiga. On küll juttu olnud et keegi Tartust selle ehk ehitanud kuid teadliku inimesena ma sellesse naljalt ei usu ....vähemalt nii kaua mitte kui see nö. tegija seda ise kinnitab ...ja mitte ainult sõnades.
03-08-2011, 08:51 AM
06-08-2011, 22:29 PM
Ühel Valga vanarauaplatsil (kus mh lisaks jäi üks PAZ-3205 ka silma) selline aparaat sel nädalal silma jäänud - tegu siis Austria päritolu kergveokiga Steyr 690. Aasta-paari eest mäletan sama isendit samas veel numbritega seisnuna.
08-08-2011, 21:43 PM
Sai avastatud meie Eestimaad, tõesti leidub seal veel kõike.
Lisan mõned esindajad, millest enamus suhteliselt komplektsed, mõnel küll uuema mudeli jõuallikas. Rolleri mootor asub kastis, sellest ka selline uljas asend. Kütuseveok teenib lausa riiki.
Lisan mõned esindajad, millest enamus suhteliselt komplektsed, mõnel küll uuema mudeli jõuallikas. Rolleri mootor asub kastis, sellest ka selline uljas asend. Kütuseveok teenib lausa riiki.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
08-08-2011, 21:58 PM
ZIL-164 (MMZ-585) kallur on küll väga haruldane leid. Maanteemuuseumis vist on üks selline olemas, seegi vajaks hoolikat peremeest.
A.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
08-08-2011, 22:12 PM
See 585 olen sellel töötanud(poisikestele anti juvanad romud) väga hea masin,pulli tegin nii kui kõnniteel oli plika siis süüde välja vartsi tagasi pauk nii kõva et tüdruk hüppas teeääres.Ainult sumpsvõis löhki minna,tihti läkski.
09-08-2011, 21:49 PM
Lisaks viimati lisatud piltidele üht-teist veel samast kandist
Pildi lisamise oskus pole just kiita, kui vaja eks siis moderaatorid parandavad.
Pildi lisamise oskus pole just kiita, kui vaja eks siis moderaatorid parandavad.
Ford Granada
09-08-2011, 22:21 PM
Kui see MMZ-585 mägi-eestis, siis rõõm, et alles!
Kas keegi teab, mis sai Mati Karmini performance ZIL-157test? Seisid need Laagris, tootmiskombinaadi ARS angaaris. Praegu territoorium looduse meelevallas rohkem...
Kas keegi teab, mis sai Mati Karmini performance ZIL-157test? Seisid need Laagris, tootmiskombinaadi ARS angaaris. Praegu territoorium looduse meelevallas rohkem...
10-08-2011, 00:41 AM
(09-08-2011, 22:21 PM)Regardman Kirjutas: Kui see MMZ-585 mägi-eestis, siis rõõm, et alles!Oleks nagu rohkem ujuv-eesti
Kas keegi teab, mis sai Mati Karmini performance ZIL-157test? Seisid need Laagris, tootmiskombinaadi ARS angaaris. Praegu territoorium looduse meelevallas rohkem...
Siin paistab olema teisigi, kes saarte peal võsas kondavad.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
10-08-2011, 17:47 PM
Võru valla piirides jäid sellised isendid silma.
vahetusfond: http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
10-08-2011, 18:34 PM
Eelnevalt ühele lisatud elukale teine samasugune veel. Isal kuskil metsadevahel peidus. Täiesti töökorras.
Täna saabub ka ümara kabiiniga DT-75 (õigekirjas pole kindel) mille ma pidulikult juppideks pean tegema. Neid vist enam eriti enam pole kah...? Seega kui kellelgi suur häda, siis mõne jupi ikka kõrvale tõsta saaks.
Täna saabub ka ümara kabiiniga DT-75 (õigekirjas pole kindel) mille ma pidulikult juppideks pean tegema. Neid vist enam eriti enam pole kah...? Seega kui kellelgi suur häda, siis mõne jupi ikka kõrvale tõsta saaks.
14-08-2011, 09:09 AM
(08-08-2011, 21:58 PM)Aspelund Kirjutas: ZIL-164 (MMZ-585) kallur on küll väga haruldane leid. Maanteemuuseumis vist on üks selline olemas, seegi vajaks hoolikat peremeest.Kunagi ammu (ligi 10 aastat tagasi) leidsin ma kusagilt netist pildi, kus seisis sellega peaaegu identne kallaja, samalaadses seisukorras, samamoodi tundus olevat metsaservas ja kergelt rohu sees ja samasuguse roheka kabiiniga (praegu enne pildi suuremaks klikkimist esimese hooga vaatasin, et sama masin). Aga too oli ZIS 150 iluvõrega. Vanas arvutis oli see pilt mul veel hulk aega desktopi taustapildiks. Kindlalt mäletan, et see pilt oli tehtud kusagil Eestis. Ainult et kust ma selle pildi leidsin, enam ei mäleta (ega ometi äkki siit foorumist? Või mõnest teisest?). Kas keegi kaasfoorumlastest tolle ZIS-kalluri kohta teab midagi? Ei ole neid pilte enam netist leidnud ka.
A.
Puruks ja pool pööret tagasi!
14-08-2011, 12:36 PM
14-08-2011, 14:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2011, 16:13 PM ja muutjaks oli Aspelund.)
XXXXXXX selline vanadekodu
14-08-2011, 15:56 PM
15-08-2011, 02:46 AM
15-08-2011, 09:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2011, 09:21 AM ja muutjaks oli Aspelund.)
Ütleme nii, et selles tekstis on väiteid, mida toetab vaid nende väljaütlemisel kasutatud soe õhk.
Näiteks:
"Leivati kinnitusel on tegemist tõenäoliselt kogu Euroopas ainsa sõjaajast pärit ja tänapäevani säilinud Opel Kadetiga." ......
Võtame lahti eag.vanatehnika.ee ja vaatame, palju K38'id seal on. Saksa Moskvitš oli nii masslevinud sõiduk, et see auto küll nüüd ainus ei ole, isegi Eesti kontekstis.
Ime, et selle masinaga veel Adolf või Herman sõitnud pole.
A.
Näiteks:
"Leivati kinnitusel on tegemist tõenäoliselt kogu Euroopas ainsa sõjaajast pärit ja tänapäevani säilinud Opel Kadetiga." ......
Võtame lahti eag.vanatehnika.ee ja vaatame, palju K38'id seal on. Saksa Moskvitš oli nii masslevinud sõiduk, et see auto küll nüüd ainus ei ole, isegi Eesti kontekstis.
Ime, et selle masinaga veel Adolf või Herman sõitnud pole.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 155 külali(st)ne