Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Aug 2011
Maine:
0
Tere,selline probleem tekkinud,et võrr külmalt tossab veidike (peaks normaalne olema vist),aga jõud ja kiirendus on väga hea.Kui mootor soojeneb (umbes peale 400m sõitu) siis ei ole enam jõudu ja kiirendus väheneb.Kui väljas on jahe ilm ja külm tuul siis saab kauem sõita nii umbes 1 km ilma probleemideta ja siis jõud väheneb,aga midagi hullu pole.Mootor on sõitnud umbes 150 km.Mis võiks sellist probleemi tekitada ja mida teha?Segud on paika timmitud ja enam ei oska midagi ette võtta.
Postitused: 5,352
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
73
Selline asi juhtus ka vanasti,et kui süütenurk vale oli. Samuti võib karbussis mingi puru olla,mis peale mõningast sõitu siis "õigesse" kohta maandub....Võib ka süütepooli viga olla,tasuks kellegi käest teine töökorras pool laenata ja katsetada. Vigu võib olla mitmeid,nende otsimine käibki selle mootoriga alati kaasas.....
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Aug 2011
Maine:
0
05-08-2011, 19:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2011, 19:03 PM ja muutjaks oli
Praeuss.)
Unustasin mainimata,et kui sõidan soojaks ära ja jahtub mingi 1-2 minutit siis jälle jõud tagasi.Kas küünlas ei või viga olla ja kas süütemängu kaane vahel peab ikka kindlasti tihend vahel olema?Hetkel on maksimaalne kiirus kuskil 33-37 km/h.
Postitused: 99
Teemad: 14
Liitus: Jan 2011
Maine:
1
Mul kunagi oli võrr millega sai umbes 200 meetrit sõita, siis jooksis mootor kokku, siis mõnda aega jahtuda ja sai törts jälle edasi. Muide see oli silindripea viga, see oli mingi kinnine silindripea (ei käinud eraldi küünlaauguga kaan maha).
Postitused: 198
Teemad: 29
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Kui mootoril nii väike läbisõit on, siis peaks ta sisse sõitma, teisisõnu märksa rohkem õli kütusesse lisama ja mõnisada kilomeetrit ettevaatlikumalt töristama.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
07-08-2011, 21:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2011, 21:10 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
(07-08-2011, 18:16 PM)Praeuss Kirjutas: Nüüd asi korras ja uus mootor peal.Panin peale Jawa 350 mootori ja Riga 11 lendab nüüd päris hästi edasi.
Kas lõid Jawa mootori pressi all koomale, et võrri raamile ära mahuks?
Pilte paluks!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Ilmsel üks neist, kes tegutseb statistika huvides, nimelt kisub vägisi alla eesti meeste keskmist eluiga.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(08-08-2011, 14:19 PM)Praeuss Kirjutas: Ei olnud mingit pressi,lihtsalt mootori kinnituskohta oli vaja natuke sobivamaks sättida Isegi D6 kütusekuluga võrreldes see Jawa mootor ei võta mitte midagi.
Võtame siis asja kokku: Jawa 350 mootor ei kaalu midagi, ei võta ruumi üldsegi ja kütust kah ei võta. Olles ise nooruses 125 kuubikulise mootori Delta raamile aretanud, olen üsna kursis nii mõõdu, kaalu kui kütusekuluga. Lisaks veoketi sobitamine ja muud problad.
Antud juhul on minu arvates kaks varianti:
a) mees teeb pilti ja paneb üles video, kus asi tõepoolest sõidab. Sel juhul sügav kummardus ja vastuvõtt teeneliste kuliibinite-iseehitajate ridadesse.
b) lõpetab pada ajamise. Esimene aprill on veel kaugel.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.