14-08-2011, 16:19 PM
Ootan huviga! Seni uurin, kuda see oiler välja näeb. Sealt majast seda vist enam ei leia, lootus on väike. Vahest saab asendada millegagi..
Edu.![[Pilt: Hercules2.jpg]](http://mywvhome.com/Hercules2.jpg)
(14-08-2011, 16:12 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Mina võtan ka järjekorda
(15-08-2011, 07:55 AM)Tift Kirjutas:(14-08-2011, 16:12 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Mina võtan ka järjekorda
Kuidas sul, ksf TT, selle õlitoosiga lood on? Tahiga või nõelaga? On ta sul üldse olemas?
Minu omal on alles vaid toru, mis on nii roostes, et ei saa muhvigi aru, käis sinna taht või nõel. Mida see õli sealtkaudu üldse määrib? Kolbi?
Kas kellegil on hitnmiss`-i tööpõhimõtet kirjeldavat kirjandust? Kuidas ta sisselase funktsioneerib? Lutsub küttesegu ise sisse või?
Nagu pildilt näha, on mul puudu palju asju, kaasaarvatud nookur(id). Praegu tean, et sel mootoril on ainult üks nookur, väljalaskeklapil. Aga mis ime läbi sisselase avaneb?
Juba mitu aega tagasi sattusin sellisele lehele: www.hitnmiss.com - varuosi suht paljudele sellisetele mootoritele. Tegin ürituse nendega kontakteeruda ja ootan tulemust...
(15-08-2011, 09:44 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Ei tea sellest õlitoosist miskit,kuid tavotitoosid peaks olemas olema. Need topiti tavotti täis ja keerati siis vindiga peale teatud aja tagant. Nii määriti väntvõlli laagreid.Ma arvan siiski, et tavotitoos sinna ei sobi mitte. Tavotitoose kasutati sellistes kohtades, mis ei kuumenenud eriti. Kuumenemisega muutub see tavott vedelaks ja jookseb ilma keeramatagi välja. Igasugu rattavõlli laagritele sobib tavotitoos hästi, ja muudele aeglaselt pöörlevatele võllidele, mis ei kuumene. Kolvile ja silindrile läheb ikka oiler. Sellel mootoril peaks oiler tilgutama õli kolvi ülemisele küljele läbi silindri seina. See peaks tagama, et kolb silindrisse kinni ei kiilu. Ja tiba eespool avaldatud fotol on vändalaagrite jaoks eraldi õlitus, vist on tavotitops. Kinnise karteri korral kasutatakse ka vända jaoks oilereid , juhul kui vända õlitus ei toimu karteris oleva õliga.
. SUl siis kah see õlitoos ehk oiler puudu, lugupeetud TT? Need määrdetoosid on mul ikka küljes, kaks kummalgi pool, määre kah veel sees, ei tea, kas eestiaegne
.. Aga tänud Laurenile viite eest, väga piltlik ja asjalik põhimõttekirjeldus. Tirin oma
.(15-08-2011, 10:25 AM)Tift Kirjutas: Arvata võib, ksf sass, et ksf TT pidas silmas vända tavotitoose. Õlitoosis käib ikke õli. SUl siis kah see õlitoos ehk oiler puudu, lugupeetud TT? Need määrdetoosid on mul ikka küljes, kaks kummalgi pool, määre kah veel sees, ei tea, kas eestiaegne
.. Aga tänud Laurenile viite eest, väga piltlik ja asjalik põhimõttekirjeldus. Tirin oma
"lutsuja" ära varju alla ja parajal momendil saab siis aega veeta.
Lugupeetud ksf gruppen omab vist IHC kataloogi? Kas see sisaldab 3hj mootori teemat ka? Netis kohtasin manuaali, kus oli sees alates 1,5 hj kuni 6hj-ni. Taheti ameerikamaal kuni 8 dollarit saada.

jõudsin otsusele, et tuleb ohverdada üks jõude seisev propaaniballoon ja väheke oma aega
... Muus osas - tänud seni info eest ja võtan mõneks ajaks aja maha info ja teadmiste kogumiseks, samuti ksf. gruppeni näpunäiteid silmas pidades "Lutsu" lahtiharutamiseks. Õige jah. keps on välja jooksud! Eks lahtivõtmisel selgub, mis kahju see õnnetus seestpoolt teinud on... Igatahes on karter ka keevitatud. Ei tea, kas keps on kah siis vigane olnud.. Aga eks see selgub, kui saab näha, mis "nuku kõhus on"
!
Mul see puudu
! Tegelikult avanes selle isetehtud kaane alt selline pilt:![[Pilt: auk.jpg?w=450&h=600]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/auk.jpg?w=450&h=600)
![[Pilt: sisu.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/sisu.jpg?w=490&h=367)
![[Pilt: sisu1.jpg?w=490&h=530]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/sisu1.jpg?w=490&h=530)
.
Aga võid ka panna selle päris mingi vedeliku, kasvõi petrooli või diisli sisse ja unustada sinna mõneks ajaks. Ehk...![[Pilt: IMG_0061.jpg]](http://i169.photobucket.com/albums/u212/tigekoer/IMG_0061.jpg)
Muidugi, keere on sama (1/4 vasak) nii, et kui sul päris tõega too toos üle jääb, siis pretendeeriks küll. Vähemalt saab rahuliku südamega käivitada ja ei pea midagi ümber väga tegema hakkama.
) rahustuseks võin öelda, et mulle meeldib isegi see kuppel seal karteri peal
. Mõtlesin, et seal võiks lausa klaasitud ava olla - siis hea vaadata, kuidas keps sees askeldab
.
..