b&s 17,5 jama
#41

lihtsalt väikse vahemärkusena mainin, et turumajandus on ikke tore asi. kõik müüjad joosevad tormi, et kundedele miskit maha müüa. ja kõigil on südameasjaks, et kunded rahul oleks. elu on lill.

nüüd lüljutan sarkasmi välja ja räägin lihtsalt kiusu pärast kui tore firma on stokker. sai säält siis ammu juba tellitud need õnnetud kepsupoldid. paar korda olen vahepeal helistanud, siis on kostetud, et veel põle saabund, a küll varsti tulevad. eila käisin kohapeal küsimas. päält pikka otsimist selgus, et põlegi teisu tellitud. olla ää ununend.
no palju õnne küll.
mis siis ikka, eks ootab jälle mõne nädali ja uurib uuesti.
varsti küll enam pole niitmise järge vajadust.
Vasta
#42

(20-08-2011, 13:09 PM)diesel Kirjutas:  lihtsalt väikse vahemärkusena mainin, et turumajandus on ikke tore asi. ... ja räägin lihtsalt kiusu pärast kui tore firma on stokker.
paar aastat tagasi uurisin kah sellest firmast oma võsakale juppi, lihtsalt teepeale jääb ja ikkagi vist maaletooja. Noorhärrad siis kaesid arvutit ja jõudsid selgusele, et sellist osa polegi eraldi saadaval. Pöördusin siis apastraadi müünud (OÜ Saemeister) Harri Liivati poole ja kohe oli teada, mis asjaga tegu ning sai tellitud ja ka kohale jõudis.

Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Vasta
#43

suure firma värk.
minult nõuti mootori nummert, ilma ei saavat midagi. kui siis nummeri ütsi, siis ei suudetud ka polti kuidagi leida. arvati, et käib koos kepsuga ja üldse pidi palju mõistlikum olema uus trakats osta.
no mul oli varuosakataloog pdf failina moblas ja lugesin säält neile pidulikult poldi koodi ette ja siis leiti küll.
peaks neile tarneabi ka osutama ja äkki ise kuskil väljamaal järgi käima.
ja lõppeks saab ideaalse äriajamise aeg. kunded teadvad ise mida tahvad, leiavad vajaliku kauba ise kuskilt maailma otsast, toovad ise kohale ja panevad ise paika ka ja siis loevad tehtud kulutused kokku, korrutavad saadud nummeri koefitsendiga läbi ja kannavad selle summa stokkerile üle.
ja kõik on rahul. kundel õige asi kiirelt käes ja hind ikke nigu "maaletoojal" ja kaupmees ka rahul, kasum käes ja tööd ei pidand tegema.
Vasta
#44

Kui siin juba stokerdamiseks läks,mainin,et leidsin ühe vana Stihl-i sae. Võtsin sealt ühe kaane maha ja tahtsin selle koodi järgi teada saada,et mis mudeliga siis tegu. Kuna klepsud-kirjad maha kulunud,ei saa aru,et mis mudeliga tegu. Välimuse järgi vaadata,siis päris vana mudel nüüd ka ei ole. Sealt aga öeldi,et nemad nii asja üles ei leia. Paluti kohale tulla. Niikaugele pole veel jõudnud..... Peab siis vast tõesti kohale minema.
Vasta
#45

(21-08-2011, 08:30 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kui siin juba stokerdamiseks läks,mainin,et leidsin ühe vana Stihl-i sae. Võtsin sealt ühe kaane maha ja tahtsin selle koodi järgi teada saada,et mis mudeliga siis tegu. Kuna klepsud-kirjad maha kulunud,ei saa aru,et mis mudeliga tegu. Välimuse järgi vaadata,siis päris vana mudel nüüd ka ei ole. Sealt aga öeldi,et nemad nii asja üles ei leia. Paluti kohale tulla. Niikaugele pole veel jõudnud..... Peab siis vast tõesti kohale minema.

Stihli saagidega on sellinne asi,et nimelt väga paljud "jupid" on omavahel ära vahetatavad. Näiteks MS170-MS250 ja veel ergostardiga kuid mitte kiirketipingutusega kasutavad kõik samat siduri poolset kaant. Ehk siis ideeliselt võib see kuuluda 9sale eri saele! Starteri kaan võib kuuluda 3lmele eri saele MS210-250. Jaaa niii edasi. Neid näiteid on kümneid.

Stihl on selles mõttes hea firma,et meelega ei tehta juppe erinevaid vaid ikka proovitakse võimalikult palju kasutada kattuvaid detaile et lihtsustada tootmist ja seadmete hooldust/remonti ja varuosa logistikat.

Viska pilt oma tervest saest ülesse ja ma ütlen millega tegu. Hea oleks ka kui saaksid näiteks kolvi läbimõõdu öelda,aga see pole esmatähtis.

Ise töötan Stokkeris nii,et küsi aga julgelt Stihli kohta.


(20-08-2011, 22:41 PM)Maanteemuuseum Kirjutas:  
(20-08-2011, 13:09 PM)diesel Kirjutas:  lihtsalt väikse vahemärkusena mainin, et turumajandus on ikke tore asi. ... ja räägin lihtsalt kiusu pärast kui tore firma on stokker.
paar aastat tagasi uurisin kah sellest firmast oma võsakale juppi, lihtsalt teepeale jääb ja ikkagi vist maaletooja. Noorhärrad siis kaesid arvutit ja jõudsid selgusele, et sellist osa polegi eraldi saadaval. Pöördusin siis apastraadi müünud (OÜ Saemeister) Harri Liivati poole ja kohe oli teada, mis asjaga tegu ning sai tellitud ja ka kohale jõudis.

Lihtsalt huvi pärast küsin ,et konkreetselt millist "juppi" sa ei saanud?
Vasta
#46

ahhaa, teema üles tõusnud uuesti ja hää kohe oma update ka teha.
täna nimelt tuli ootamatu kõne stokkerist, poldid on saabunud.
suurepärane.
kas nüüd mõni siinsetest lugupeetud kaasfoorumlastest mõjutas asja või lihtsalt vedas, aga tundub, et seekord lasti vist kulleril kaup eestisse tuua. igatahes läks nüüd palju kiiremini kui pakutud kolm nädalat.
Smile
homme üritan plaanidesse mahutada poltidele järgi minemise ja siis kokku laduma. kui nüüd muidugi aega leiaks.
Vasta
#47

(24-08-2011, 21:21 PM)diesel Kirjutas:  ahhaa, teema üles tõusnud uuesti ja hää kohe oma update ka teha.
täna nimelt tuli ootamatu kõne stokkerist, poldid on saabunud.
suurepärane.
kas nüüd mõni siinsetest lugupeetud kaasfoorumlastest mõjutas asja või lihtsalt vedas, aga tundub, et seekord lasti vist kulleril kaup eestisse tuua. igatahes läks nüüd palju kiiremini kui pakutud kolm nädalat.
Smile
homme üritan plaanidesse mahutada poltidele järgi minemise ja siis kokku laduma. kui nüüd muidugi aega leiaks.

Ei ,minu kätt polnud mängus vähemalt Big Grin

Lihtsalt kuna tarneahel on pikk siis võib mõnikord juhtuda logistilisi probleeme.

Ja tänapäeva majanduse ning mõneti ka müügi kuldreegel on see,et kui sul seisab kaup siis seisab ka su raha mis on selle all kinni. Ehk siis niisama lattu tellitakse ainult väga valikulisest kaupa. Laoseisud proovitakse hoida täpselt nii suured kui vaja kuid ikkagi võimalikud väiksed.

Ja kepsupoldid pole kindlasti kaup mida hoitakse laos.(pole nüüd 100% kindel) Minu arust uue kepsuga saab poldid kaasa. Keps läheb ainult siis puruks kui just pole tehase defekti kui mootor töötab ilma õlita. Kuid arvestades kepsu,väntvõlli ja töö ning mõnede tihendite hinda siis odavam on juba uus mootor osta ning murutraktorite mootoreid ikka väga harva "lastakse kokku". Firmades ei teha ka igasuguseid nö paneme ühe vana ja teise enam vähem ning kolmanda uue jupi remondi töösid kuna neile ei saa ju anda remondi garantiid.

Lisaks sellele saab ju neid polte korduvkasutada. Ehk siis jah müüginumbritelt on see kaup vägagi tagasihoidliku tulemusega.

Oe aitab juba kepsupoldi jutust.
Vasta
#48

(24-08-2011, 19:38 PM)Gravity Kirjutas:  .... Lihtsalt huvi pärast küsin ,et konkreetselt millist "juppi" sa ei saanud?
seda tühist läbipaistvat lutut, millega käsitsi küte üles pumbatakse, mitte membraani, mitte tervet pumpa jms. Saemeistris ka antud mudelile polnud, aga ei mingit küsimust asja eraldisaadavuse kohta ...


Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Vasta
#49

(25-08-2011, 09:09 AM)Maanteemuuseum Kirjutas:  
(24-08-2011, 19:38 PM)Gravity Kirjutas:  .... Lihtsalt huvi pärast küsin ,et konkreetselt millist "juppi" sa ei saanud?
seda tühist läbipaistvat lutut, millega käsitsi küte üles pumbatakse, mitte membraani, mitte tervet pumpa jms. Saemeistris ka antud mudelile polnud, aga ei mingit küsimust asja eraldisaadavuse kohta ...

Sa küll ei täpsustanud,et mis masinale seda vaja on. On võsalõikajaid millel on pump ainult komplektis(kummilutt ja klappidega kummiluti põhi) kui ka neid millel saab eraldi kummilutti osta.
Vasta
#50

täna jõudsin niikaugele, et mõtsi asja kokku laduda.
ja kohemaid uus jama. õigemini loll pea on ihule nuhtluseks.
nimelt ei mõika ma kumbapidi kolb sees peab käima.
keps on külges nigu tehasest tuli. kui eeldada, et varuosade kataloogi pilt (vt. allpool) võiks kuvada asja nigu olema peab, siis tuletades kepsu poltidest peaks nool allapoole näitama.
kui aga vaadata mispidi asi töötab siis paneks pigem noole üles kolvil ja keps siis jääb ka teisipidi.
samuti kui võtta võrdluseks mõni automootor, kus nool kolvil näitab ettepoole, siis peaks ka siinkohal noole üles panema. no seda juhul kui lugeda ventikapoolt esiotsaks ja jõu väljavõttu tagaotsaks.

kas keegi lugupeetud pädevatest kaasfoorumlastest mõistaks sõna sekka öelda?

[Pilt: 19427889d22cc9_t.jpg]
Vasta
#51

Tundub paslik teema olevat ka oma mure kirjastamiseks.
Nimelt täna poole niitmise pealt tegi murutraktori mootor järsku mingit klöbinat, ja hakkas paksu sinist suitsu välja ajama ning sutsu aja pärast kooles täiesti.
Koolemise pöhjus pole keeruline, küünal öli täis ja uppunud.
Aga kuskohast öli tuli jääb selgusetuks-ölitase oli endiselt normis.
Möötsin siis hakatuseks kompressiooni ära, oli 13 kandis.
Siis vötsin silindripea maha, silindergi on korras.
Löpuks kiskusin mootori täiesti laiali, ennäe imet, mitte ühtegi vigast asja ei suutnud leida....

Möistus on suht otsas.

Homme tellin uued tihendid ja lapin seejärel kokku tagasi selle asja, aga mis krt siis juhtus jääbki siiani selgusetuks.

Masin ise siis 12,5 briggs&stratton aastast 2007, stiga villa 12 vms trakats.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#52

(05-09-2011, 20:21 PM)90Deville Kirjutas:  Tundub paslik teema olevat ka oma mure kirjastamiseks.
Nimelt täna poole niitmise pealt tegi murutraktori mootor järsku mingit klöbinat, ja hakkas paksu sinist suitsu välja ajama ning sutsu aja pärast kooles täiesti.
Koolemise pöhjus pole keeruline, küünal öli täis ja uppunud.
Aga kuskohast öli tuli jääb selgusetuks-ölitase oli endiselt normis.
Möötsin siis hakatuseks kompressiooni ära, oli 13 kandis.
Siis vötsin silindripea maha, silindergi on korras.
Löpuks kiskusin mootori täiesti laiali, ennäe imet, mitte ühtegi vigast asja ei suutnud leida....

Möistus on suht otsas.

Homme tellin uued tihendid ja lapin seejärel kokku tagasi selle asja, aga mis krt siis juhtus jääbki siiani selgusetuks.

Masin ise siis 12,5 briggs&stratton aastast 2007, stiga villa 12 vms trakats.


Jube huvitav 4 aastat vana murukas ,see peaks veel 5 aastat käima. Sinine suits viitab õlisuitsule ,õlirõngas ei või läbi olla või äkki klapisääretihendid?
Vasta
#53

Öliröngad tundusid korras olevat igatahes, kas tal üldse oligi klapisääretihendeid jään hetkel vastuse völgu.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#54

lepi sellega, et seis sama kui minul. toss on, viga pole. lappad kokku ja proovid uuesti.
Vasta
#55

Ma ei tahaks sellega leppida, aga kui muud üle ei jää siis nii tehtagu.
Vaatan ehk unes näidatakse mis tegelikult valesti on....Wink

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#56

Vahel võib hooratta kiil lihtsalt nats paigast ää olla... see mõnedel alumiiniumist. Piisab mõnest millimeetrist ja ongi toss taga.
Veel võib kotermann olla kütusesüsteemis, möni klapp vms. Aga klõbin, niisugune kegrem, viitab klapiklõbinale ja valele süütele, kui hooratas paigast ää..


Vasta
#57

Ja kustkohast sel juhul öli kohe silindrisse hakkab saama??

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#58

Mootoris ei toimu mitte kunagi mitte mingeid imesid. Põhjus peab olema, sest on olemas tagajärg - sinine toss ja õline küünal.. Paned uute tihenditega mootori uuesti kokku ja kui asi oli tihendites - on ju kõik korras. Seda enam, et ei avastanud visuaalsel vaatlusel mingeid kõrvalekaldeid, mõrasid, katkisi osi jne. Kompressioon tundub kah olema ok.. Mnjah... Mul oli alles tegu ühe aparaadiga, ei taht käima minna. Kaks aastat töötanud, kõik oli korras.. a käima ei läinud. Kuna mootor oli töötanud vaid ca 200 töötundi, siis ei osanud kohe kahtlustada, et mootor võib ka hõre olla. Põhjuseks ebareeglipärane õhufiltri vahetus. Mootor, muide, asus tööstusliku tolmuimeja külges Smile.
Mu ühel väiksemal murukal olen kaks korda kiilu vahetanud. Käitub suht sarnaselt - tekib vibratsioon ja klapiklõbin, sinakas suitsuving ja siis annab otsad. Küünlal pole muidugi midagi viga old.. Räägid, et neli aastat on asi vana.. Krt, no kust see õli ikke silindrisse saab! Ja kõik osad on korras? Vahest oli trakats mõneks hetkeks liiga suure kalde all? Muud mõtet nagu pähe ei tulegi..


Vasta
#59

Ei ole nagu kalde all olnud, omateada vähemalt. Kallakuid mul hoovis pole rohkem kui üks selline trepiastme körgune langus, a sellega vaevalt et pistmist on, eks kallakul töötamise all möeldakse ikka mingit pikemaajalist nurga all niitmist.
Ainus mis üldse kallakuga seondub on kastikale kasti söitmine, see toimub tavaliselt poole gaasiga ja vötab aega 2-3sekundit, kuna niidukit transpordin aegajalt.
Ei suuda jah leida ühtki viga, mootor on seest nagu uus, täna tuvastasin et klapisääretihendid on ka ikkagi olemas, aga ilusad needki.
Rohkesti pölenud öli oli sisselaskeklapi peal, nühkisin selle puhtaks, väljalaskeklapp polnud nii hull.
Tellisin tihendid ära, homme peaks kätte saama ja siis lapin kokku tagasi selle kupatuse. Kolviröngad keeran kah köik piludega erinevatesse kohtadesse igaksjuhuks, kui sealt midagi äkki läbi pääses.
Kui siis käivitumisega probleeme tekib hakkan uurima seda kiiluvärki.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#60

(06-09-2011, 17:52 PM)meli666 Kirjutas:  
(06-09-2011, 17:09 PM)90Deville Kirjutas:  Rohkesti pölenud öli oli sisselaskeklapi peal, nühkisin selle puhtaks, väljalaskeklapp polnud nii hull.

Kas karteri tuulutusklapp ikka toimib korralikult? Tunduks nagu selle viga olevat,
See on väga arukas idee ja ma kirjutan selle endale üles, sest ei tuld meelde.. Rolleyes


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne