Opel Manta
#21

dokumendid on olemas, aga teise mehe nimel. See pole üldse probleem. Lihtsalt varem peab vormistamise aja kokku leppima.
Vasta
#22

nii, mina täitsa loll sel teemal, seepärast küsin otse. kui keeruline/lihtne on sellele Mantale leida sobivat mootorit? bolt on ma mõtlen. et ei peaks nusserdama selle vana remontimisega ja et ei peaks väga ehitama, et külge saada. senatori ja omega mootorid vist ilusti istuvad.

siis veel ... kas esiotsa ümberehitust on raske olematuks teha? kui kardinaalselt sa seal muutsid? ja kas kerelt on igalt poolt kõik ussitusaugud elimineeritud?

siis veel, et mis laiusega kummi need 15\" veljed peale tahavad? (195?) ja mis nende auguvahe on - st kas sobib köige tavalisele Ford Escortile @97 (söber uurib)

ja ma vaatasin, et sa asud tartus, äkki saame kaubale ja ma ühe ölle eest tulen ja kaen seda masinat. pole reaalses elus ühtegi Mantat näinud Smile ja mind tõepoolest huvitab, MILLEGA tegu.

kahjuks/õnneks ostusoovist veel rääkida ei saa - enne vaja kevadsemester ära maksta Wink aga mine tea ... mul fantaasia juba liigb... esituled - audi 80 halogeenid :keersilm

kui viitsid anna mulle U2U peale teada, mis päeval ja kus TEDA vaadata saaks Toungue

u.

/OT: see koer su avataril on nii lahe, et mine või hulluks

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#23

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: usku
kui keeruline/lihtne on sellele Mantale leida sobivat mootorit? bolt on ma mõtlen.
kõrvu jäänud väide, et Manta on Ascona kupee-versioon. Ning ongi ju! Mootorid peaks kah vahetatavad olema (ma pole selle aja asjades kindel - just selle FWD vs RWD tõttu). Samas Sena R6 mootorid vist küll niisama ei lähe...
suuremad huvilised ehk kinnitavad-täpsustavad mu juttu!
väike lingike kah

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#24

praeguses seisus istuvad sinna 1:1 opeli vanema tüübi mootorid R4 2,0 l ja R4 2,2 l.
Iseeneset on praeguse mootori puuduseks voolikud, radikas, küünlajuhtmed, aku. Pärast seda peaks käima minema.

Kuid enne, kui suurema mootri peale mõelda, tuleks selle 72kW proovida, sest käigud on suht lühikesed ja auto tühikaal on paberite järgi 960kg.

Teada on, et sellised mandakad on aiste vahele saanud ka sena 3.0 ja ka 4.0 mootoreid, samuti ka roveri v8. Seega kapotiall on ruumi küllalt. Aa ja Eestis on tuntust kogunud ka hr Risto Kõivu Opel Manta millel peal uuema tüübi sena mootor (standard 150kW) ja mõningatel andmetel 169kW-ni forsitud. (olen kuulnud hellitavat nime porschede hirm).

Ja loomulikult on manta tagaveoline monosillaga.

Aga vot nende esitulede ümberehitusega on küll nii, et lihtsam on vaadata teine esiots asemele, kui seda taastama hakata.

Tundub, et mantasi hakkab väheks jääma, sest näiteks mobile.de-s on müüa täpselt 25 Opel Manta B-d ja pooled neist on veel luukpärad.
Vasta
#25

Ai-ai mis klassikuga on tehtud?


Vasta
#26

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: hypnootik
Ai-ai mis klassikuga on tehtud?



pole ta nii klassik midagi! neid mantasid muud moodi palju rohkem ära vussitud.
eile käisin seda vaatamas ja sai päris pikalt juttu ka aetud Smile minu subjektiivne arvamus selle auto kohta on, et reaalses elus näeb ta parem välja. st kui kujutada ette valmis keretöid. see corolla stange sobib sinna kui rusikas silmaauku ja kui saaks veel lyhemad tuled ka nende corolla tulede asemele, läheks ka kapoti yleminek ilusamaks. aga ausaltöelda mina jätaks needsamad tuled talle kui seda ehitama peaks. igatahes JB plaanid on väga muljetavaldavad ... parem kui originaalne punnsilm. praegu hirmutavad natuke eelmise omaniku poolt tehtud julmad relaka sisselöiked tiibadesse, kuid yldmulje on hea Smile ja mis köigeparem, roosteuss pole kusagilt ära söönud. kui oleks ruum kus nokitseda, siis vötaks ise ära, aga mida ple seda ple. ja ongi parem, jääb raha kevadsemestri maksmiseks ka :lol

aga selle raha eest, mis JB tahab, on seal autot tohutult. pmst saab söitva auto!

2 JB: loodan, et sa leiad ikka selle nädalakese, et saad hädavajaliku tehtud välja ajamiseks Toungue mul miskipärast tunne, et see masin mujal tuksi keeratakse

u.

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#27

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: usku
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: hypnootik
Ai-ai mis klassikuga on tehtud?



pole ta nii klassik midagi! neid mantasid muud moodi palju rohkem ära vussitud.
eile käisin seda vaatamas ja sai päris pikalt juttu ka aetud Smile minu subjektiivne arvamus selle auto kohta on, et reaalses elus näeb ta parem välja. st kui kujutada ette valmis keretöid. see corolla stange sobib sinna kui rusikas silmaauku ja kui saaks veel lyhemad tuled ka nende corolla tulede asemele, läheks ka kapoti yleminek ilusamaks. aga ausaltöelda mina jätaks needsamad tuled talle kui seda ehitama peaks. igatahes JB plaanid on väga muljetavaldavad ... parem kui originaalne punnsilm. praegu hirmutavad natuke eelmise omaniku poolt tehtud julmad relaka sisselöiked tiibadesse, kuid yldmulje on hea Smile

aga selle raha eest, mis JB tahab, on seal autot tohutult. pmst saab söitva auto!

2 JB: loodan, et sa leiad ikka selle nädalakese, et saad hädavajaliku tehtud välja ajamiseks Toungue mul miskipärast tunne, et see masin mujal tuksi keeratakse

u.
Ei ole küll näinud neid relleka lõikeid ,kuid korralikult keevitades ja hilisem keevitus-
õmbluste katmine tinakihiga peaks ära hoidma igasugused jamad .Pole kartta et keevitus kohad läbi pahtli hiljem punitama või pragunema hakkavad.No ja projektiauto puhul tuleks vaeva näha selle nimel et asi kestaks aastaid:eureka
Vasta
#28

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ints
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: usku
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: hypnootik
Ai-ai mis klassikuga on tehtud?



praegu hirmutavad natuke eelmise omaniku poolt tehtud julmad relaka sisselöiked tiibadesse, kuid yldmulje on hea Smile

aga selle raha eest, mis JB tahab, on seal autot tohutult. pmst saab söitva auto!

2 JB: loodan, et sa leiad ikka selle nädalakese, et saad hädavajaliku tehtud välja ajamiseks Toungue mul miskipärast tunne, et see masin mujal tuksi keeratakse

u.
Ei ole küll näinud neid relleka lõikeid ,kuid korralikult keevitades ja hilisem keevitus-
õmbluste katmine tinakihiga peaks ära hoidma igasugused jamad .Pole kartta et keevitus kohad läbi pahtli hiljem punitama või pragunema hakkavad.No ja projektiauto puhul tuleks vaeva näha selle nimel et asi kestaks aastaid:eureka

köige etem ikka uued tiivad panna - need peaks ju ka täitsa normaalsete hindadega olema. tanel arvas, et ca 500.- peaks yks esimene tiib olema. tagumised on korras - kax esimest mu meelest kahtlased Big Grin

aga yldiselt saaks sinu kirjeldatud viisil töepoolest needki tiivad korda, aga siis jääb hinge kripeldama

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#29

500.- tiivast
kui nii odavalt saaks võtaks kohe mõlemad uued esimesed-viimane inf. mida tiibade kohta ise uurisin ,et üleüldse ei ole võimalik enam tellida üle ilma
eelmine talv otsisin-oli nõus maksma 1800.-originaalist GM-ist.aga mida pole seda pole!
Vasta
#30

kas manta veel alles, oleks äkki ostusoovi.
Vasta
#31

mul oleks võibolla huvi esiosa peale

muidugi siis kui enda oma kätte saan

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne