Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
lihtsalt väikse vahemärkusena mainin, et turumajandus on ikke tore asi. kõik müüjad joosevad tormi, et kundedele miskit maha müüa. ja kõigil on südameasjaks, et kunded rahul oleks. elu on lill.
nüüd lüljutan sarkasmi välja ja räägin lihtsalt kiusu pärast kui tore firma on stokker. sai säält siis ammu juba tellitud need õnnetud kepsupoldid. paar korda olen vahepeal helistanud, siis on kostetud, et veel põle saabund, a küll varsti tulevad. eila käisin kohapeal küsimas. päält pikka otsimist selgus, et põlegi teisu tellitud. olla ää ununend.
no palju õnne küll.
mis siis ikka, eks ootab jälle mõne nädali ja uurib uuesti.
varsti küll enam pole niitmise järge vajadust.
Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
(20-08-2011, 13:09 PM)diesel Kirjutas: lihtsalt väikse vahemärkusena mainin, et turumajandus on ikke tore asi. ... ja räägin lihtsalt kiusu pärast kui tore firma on stokker.
paar aastat tagasi uurisin kah sellest firmast oma võsakale juppi, lihtsalt teepeale jääb ja ikkagi vist maaletooja. Noorhärrad siis kaesid arvutit ja jõudsid selgusele, et sellist osa polegi eraldi saadaval. Pöördusin siis apastraadi müünud (OÜ Saemeister) Harri Liivati poole ja kohe oli teada, mis asjaga tegu ning sai tellitud ja ka kohale jõudis.
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
suure firma värk.
minult nõuti mootori nummert, ilma ei saavat midagi. kui siis nummeri ütsi, siis ei suudetud ka polti kuidagi leida. arvati, et käib koos kepsuga ja üldse pidi palju mõistlikum olema uus trakats osta.
no mul oli varuosakataloog pdf failina moblas ja lugesin säält neile pidulikult poldi koodi ette ja siis leiti küll.
peaks neile tarneabi ka osutama ja äkki ise kuskil väljamaal järgi käima.
ja lõppeks saab ideaalse äriajamise aeg. kunded teadvad ise mida tahvad, leiavad vajaliku kauba ise kuskilt maailma otsast, toovad ise kohale ja panevad ise paika ka ja siis loevad tehtud kulutused kokku, korrutavad saadud nummeri koefitsendiga läbi ja kannavad selle summa stokkerile üle.
ja kõik on rahul. kundel õige asi kiirelt käes ja hind ikke nigu "maaletoojal" ja kaupmees ka rahul, kasum käes ja tööd ei pidand tegema.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Kui siin juba stokerdamiseks läks,mainin,et leidsin ühe vana Stihl-i sae. Võtsin sealt ühe kaane maha ja tahtsin selle koodi järgi teada saada,et mis mudeliga siis tegu. Kuna klepsud-kirjad maha kulunud,ei saa aru,et mis mudeliga tegu. Välimuse järgi vaadata,siis päris vana mudel nüüd ka ei ole. Sealt aga öeldi,et nemad nii asja üles ei leia. Paluti kohale tulla. Niikaugele pole veel jõudnud..... Peab siis vast tõesti kohale minema.
Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
(24-08-2011, 19:38 PM)Gravity Kirjutas: .... Lihtsalt huvi pärast küsin ,et konkreetselt millist "juppi" sa ei saanud?
seda tühist läbipaistvat lutut, millega käsitsi küte üles pumbatakse, mitte membraani, mitte tervet pumpa jms. Saemeistris ka antud mudelile polnud, aga ei mingit küsimust asja eraldisaadavuse kohta ...
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Postitused: 1,291
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Tundub paslik teema olevat ka oma mure kirjastamiseks.
Nimelt täna poole niitmise pealt tegi murutraktori mootor järsku mingit klöbinat, ja hakkas paksu sinist suitsu välja ajama ning sutsu aja pärast kooles täiesti.
Koolemise pöhjus pole keeruline, küünal öli täis ja uppunud.
Aga kuskohast öli tuli jääb selgusetuks-ölitase oli endiselt normis.
Möötsin siis hakatuseks kompressiooni ära, oli 13 kandis.
Siis vötsin silindripea maha, silindergi on korras.
Löpuks kiskusin mootori täiesti laiali, ennäe imet, mitte ühtegi vigast asja ei suutnud leida....
Möistus on suht otsas.
Homme tellin uued tihendid ja lapin seejärel kokku tagasi selle asja, aga mis krt siis juhtus jääbki siiani selgusetuks.
Masin ise siis 12,5 briggs&stratton aastast 2007, stiga villa 12 vms trakats.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,291
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Öliröngad tundusid korras olevat igatahes, kas tal üldse oligi klapisääretihendeid jään hetkel vastuse völgu.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
lepi sellega, et seis sama kui minul. toss on, viga pole. lappad kokku ja proovid uuesti.
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Vahel võib hooratta kiil lihtsalt nats paigast ää olla... see mõnedel alumiiniumist. Piisab mõnest millimeetrist ja ongi toss taga.
Veel võib kotermann olla kütusesüsteemis, möni klapp vms. Aga klõbin, niisugune kegrem, viitab klapiklõbinale ja valele süütele, kui hooratas paigast ää..
Postitused: 1,291
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Ja kustkohast sel juhul öli kohe silindrisse hakkab saama??
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,291
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Ei ole nagu kalde all olnud, omateada vähemalt. Kallakuid mul hoovis pole rohkem kui üks selline trepiastme körgune langus, a sellega vaevalt et pistmist on, eks kallakul töötamise all möeldakse ikka mingit pikemaajalist nurga all niitmist.
Ainus mis üldse kallakuga seondub on kastikale kasti söitmine, see toimub tavaliselt poole gaasiga ja vötab aega 2-3sekundit, kuna niidukit transpordin aegajalt.
Ei suuda jah leida ühtki viga, mootor on seest nagu uus, täna tuvastasin et klapisääretihendid on ka ikkagi olemas, aga ilusad needki.
Rohkesti pölenud öli oli sisselaskeklapi peal, nühkisin selle puhtaks, väljalaskeklapp polnud nii hull.
Tellisin tihendid ära, homme peaks kätte saama ja siis lapin kokku tagasi selle kupatuse. Kolviröngad keeran kah köik piludega erinevatesse kohtadesse igaksjuhuks, kui sealt midagi äkki läbi pääses.
Kui siis käivitumisega probleeme tekib hakkan uurima seda kiiluvärki.
Karateturbo-kolm purki ja tigu