Postitused: 1,291
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Testin kindlasti ka seda enne kokkuladumist, mötlesin ise kah miski tuulutuse kala peale koguaeg. See toru läheb sisselaskesse enne karbussi, ja otseselt öline ta polnud seest. Karbussist edasi ilmselt öline väga olla ei saa sest bensiin on selle maha pesnud.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
(08-09-2011, 10:25 AM)90Deville Kirjutas: ...sest vaevalt et te köik miskil seletamatul pöhjusel diiselkütet oma paakidesse valanud olete.....
Meie hooldustraktori paaki oli iseenesest tekkinud bensiin, ka töötas enne seismajäämist mitu tundi. Nii et pole sa ainuke, lohutuseks
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
korralik mootor sööb mida tahes.
vene kroonus sõitsin zil 131-ga pool talve nõnna, et ühes paagis oli törts benssu käivitamiseks ja seismajätmiseks ja teine kuhjaga diislit täis. toimis sisteem edukalt nõnnakaua, kuni benzovoz lõpuks väeossa jõudis.
samas, minu põka anomaalia kahjuks seukse lihtsa asjaga põhjendatav põle.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
11-09-2011, 21:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2011, 21:53 PM ja muutjaks oli
diesel.)
väike update.
olen siingi teemas varem maininud, et miskit lahti võttes on vaja fikseerida, kuda ja kus asjad käivad.
no tark õpib teiste vigadest ja loll ei õpi enda omadestki.
a mudu tekkis himu asi kokku laduda ja kuna muudest töödest oli kopp ees siis võtsin trakatsi ette. kolb sisse, keps kokku, nukk paika ja pööretepiiraja otsa ja silikoon servale ja karter kokku. ilus, väga ilus.
kuni vaatsi, et maas vedeleb tõukur ja siis leidsin teise ka.
krt küll. loll pea on ihule nuhtluseks.
egas midagi. uuesti lahti, servad silikoonist puhtaks, tõukurid sisse, värske silikoon ja uuesti kokku. jälle ilus. liiga ilus, et tõsi olla.
nii oligi. pööretepiiraja oli seekord välja jäänud.
vana rsk. no, nigu siit foorumist ühtepuhku lugeda võib, siis tõesti, loll on loll olla.
uuesti ja mõttega. silikooni jagus veel vaid üheks katseks.
hurraa, enam miskit üle ei jäänud.
klapid soveldatud panin pea otsa, tõukurivardad sisse ja nookurid peale ja asusin klapivahesid paika ajama. jälle jama, sisselaske varras ei liigu. varras kahtlaselt väljas ja sudi palju tahad paremaks ei läe.
topelt tegemine juba tavaks saanud, seega pea maha ja asja uurima. no läks lihtsalt. varras oli tõukuri kõrval omale koha leidnud. otsad kokku ja uuesti. seekord keik hää.
mingil seletamatul põhjusel suutsin tolle millimeetriteks rehkendades kapitaalselt võssa panna. regullisin klapid ää ja no ei pea see loks küll kuidagi seuke olema. panin siis tunde järgi 0.1 sisse ja 0.15 välja. hiljem kordusarvutust tehes, selgus, et nii peabki.
suuremaid apsakaid enam ei tulnud, senimaani kuni selgus, et mõned juhtmed on üle. tükk aega nuputasin. ei midagi. internet ka ei aidanud.
hää küll, tont temaga, vaja ju proovida. õli mootorisse ja võtit. tükk aega ketrasin, veidi lubas a käima ei saand. aku ka hakkas kokku kuivama. tõin siis startgaasi. selle pealt läks tööle ja täitsa käis. a bens on ilmselgelt surnd. haises ka nigu mädand lahusti. paak tühjaks ja viimane tilgake värsket sisse. a selleks korraks oli akul isu otsas.
ei viitsind enam. panin aku laadima ja läksin ise kiva laduma.
eks mõnipäe proovib uuesti. vähemasti sinist startgaasi najal ei tulnud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
ise küsin, ise vastan.
magnet jah karpa all täitsa olemas. kui olin juhet tükk aega oskuslikult venitanud, ulatus teine lõpuks karpani ka. sai asja nigu tirtsti toimima.
välja suretades siis käis niikaua kuni karpa kuivale jäi. selge, magneeto maha ühendamise ots peab see teine pikem ohelik olema. ja kui hoolega uurisin, siis paistiski pisuke klemm.
nüid käib nigu noor sälg. tegin tükk aega vihmamärja õue pääl kannakaid ja muidu paarutasin.
sinist tossu pole.
maailm on imeline. mitte miskit justkui ei teind, a tossamine sai otsa.
no hää, et nii läits.