b&s 17,5 jama
#61

Testin kindlasti ka seda enne kokkuladumist, mötlesin ise kah miski tuulutuse kala peale koguaeg. See toru läheb sisselaskesse enne karbussi, ja otseselt öline ta polnud seest. Karbussist edasi ilmselt öline väga olla ei saa sest bensiin on selle maha pesnud.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#62

Nonii, vöite mulle nüüd ametlikult Downi preemiat tulla üle andma.
Kahjuks ei sellest teistele suurt abi ole et ma enda niiduski nüüd jälle tiksuma sain, sest vaevalt et te köik miskil seletamatul pöhjusel diiselkütet oma paakidesse valanud olete.....
Ostsin 98t omaarust, pangaväljavöttest ei selgu kahjuks kas päriselt kah.
Samas suutis niiduk päris pikalt selle stuffiga niite, niiet suurt kahju pole, lähes 2 päeva tööröömu ja umbes 26juurika eest tihendeid....Smile

Kooberdan nüüd nööri seebitama

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#63

(08-09-2011, 10:25 AM)90Deville Kirjutas:  ...sest vaevalt et te köik miskil seletamatul pöhjusel diiselkütet oma paakidesse valanud olete.....
Meie hooldustraktori paaki oli iseenesest tekkinud bensiin, ka töötas enne seismajäämist mitu tundi. Nii et pole sa ainuke, lohutuseksWink

Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Vasta
#64

korralik mootor sööb mida tahes.
vene kroonus sõitsin zil 131-ga pool talve nõnna, et ühes paagis oli törts benssu käivitamiseks ja seismajätmiseks ja teine kuhjaga diislit täis. toimis sisteem edukalt nõnnakaua, kuni benzovoz lõpuks väeossa jõudis.

samas, minu põka anomaalia kahjuks seukse lihtsa asjaga põhjendatav põle.
Vasta
#65

(08-09-2011, 10:25 AM)90Deville Kirjutas:  sest vaevalt et te köik miskil seletamatul pöhjusel diiselkütet oma paakidesse valanud olete.....

Mul võttis naine diiselmootoriga massina paaki bessiini. Jõudis koju 20 km ja siis hakkas klõbisema. Tarkust niipalju oli, et jättis kohe seisma. Puhastasin paagi ja torud, käivitades oli väike saps sees küll, et näis, kas pump on kah pees...a ei old. Naine pääses seekord... kergelt Big Grin A näe, on teisigi, kes oma vitsu saavad Big GrinSmile


Vasta
#66

väike update.
olen siingi teemas varem maininud, et miskit lahti võttes on vaja fikseerida, kuda ja kus asjad käivad.
no tark õpib teiste vigadest ja loll ei õpi enda omadestki.

a mudu tekkis himu asi kokku laduda ja kuna muudest töödest oli kopp ees siis võtsin trakatsi ette. kolb sisse, keps kokku, nukk paika ja pööretepiiraja otsa ja silikoon servale ja karter kokku. ilus, väga ilus.
kuni vaatsi, et maas vedeleb tõukur ja siis leidsin teise ka.
krt küll. loll pea on ihule nuhtluseks.
egas midagi. uuesti lahti, servad silikoonist puhtaks, tõukurid sisse, värske silikoon ja uuesti kokku. jälle ilus. liiga ilus, et tõsi olla.
nii oligi. pööretepiiraja oli seekord välja jäänud.
vana rsk. no, nigu siit foorumist ühtepuhku lugeda võib, siis tõesti, loll on loll olla.
uuesti ja mõttega. silikooni jagus veel vaid üheks katseks.
hurraa, enam miskit üle ei jäänud.
klapid soveldatud panin pea otsa, tõukurivardad sisse ja nookurid peale ja asusin klapivahesid paika ajama. jälle jama, sisselaske varras ei liigu. varras kahtlaselt väljas ja sudi palju tahad paremaks ei läe.
topelt tegemine juba tavaks saanud, seega pea maha ja asja uurima. no läks lihtsalt. varras oli tõukuri kõrval omale koha leidnud. otsad kokku ja uuesti. seekord keik hää.
mingil seletamatul põhjusel suutsin tolle millimeetriteks rehkendades kapitaalselt võssa panna. regullisin klapid ää ja no ei pea see loks küll kuidagi seuke olema. panin siis tunde järgi 0.1 sisse ja 0.15 välja. hiljem kordusarvutust tehes, selgus, et nii peabki.
suuremaid apsakaid enam ei tulnud, senimaani kuni selgus, et mõned juhtmed on üle. tükk aega nuputasin. ei midagi. internet ka ei aidanud.
hää küll, tont temaga, vaja ju proovida. õli mootorisse ja võtit. tükk aega ketrasin, veidi lubas a käima ei saand. aku ka hakkas kokku kuivama. tõin siis startgaasi. selle pealt läks tööle ja täitsa käis. a bens on ilmselgelt surnd. haises ka nigu mädand lahusti. paak tühjaks ja viimane tilgake värsket sisse. a selleks korraks oli akul isu otsas.
ei viitsind enam. panin aku laadima ja läksin ise kiva laduma.
eks mõnipäe proovib uuesti. vähemasti sinist startgaasi najal ei tulnud.
Vasta
#67

nõnnamoodu.
kui ise loll siis vaja teistelt abi paluda.
nikerdasin seukse pildi
[Pilt: 19477777dfcd08_t.jpg]
nummeritega 1 kuni 4 on tähistet otsad mida ma kuskile pista ei mõista.
1 kuni 3 tulevad sellest rohelisega markeeritud pistikust. geneka juure nad ei läe, starteri serva taga on konks millest läbi käivad ja hetkel siis riputasin suvaliselt, et pildile mahuks.
nummer 4 vist oli juba varem niisama tilpnemas.
igatahes mina ei leia ühelegi neist kuskil kohta. no see 1 on rõngas, saaks kuskile poldi alla panna a teised nõuavad ju pistikut vastuseks ja põle seukseid kusagil.

sümptomid mudu seuksed, et käivitub ja kooleb siis kohe välja. viitaks nigu, et kuskil on mingi kütuse cut-off klapp, a no ei leia juhtmete ulatuse piirkonnas.
Vasta
#68

ise küsin, ise vastan.
magnet jah karpa all täitsa olemas. kui olin juhet tükk aega oskuslikult venitanud, ulatus teine lõpuks karpani ka. sai asja nigu tirtsti toimima.
välja suretades siis käis niikaua kuni karpa kuivale jäi. selge, magneeto maha ühendamise ots peab see teine pikem ohelik olema. ja kui hoolega uurisin, siis paistiski pisuke klemm.
nüid käib nigu noor sälg. tegin tükk aega vihmamärja õue pääl kannakaid ja muidu paarutasin.
sinist tossu pole.

maailm on imeline. mitte miskit justkui ei teind, a tossamine sai otsa.
no hää, et nii läits.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne