02-09-2011, 19:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2011, 19:53 PM ja muutjaks oli Isapull.)
Soomest toodud Terri 30 sai vahepeal juppideks lahti võetud ja käib taastusremont. 1976.a. tehasest tulnud masin oli oma vanuse kohta pealtnäha päris heas seisukorras.
Selline ta oli, kui hoovipeale veeres;
Masinaruum must ja ootab, et talle käed külge pandaks:
Kuna plaanis masin seisukorrani viia, millele pole häbi selga istuda ja mis peamine, et ta tehniliselt alt ei veaks, langes otsus kogu masin molekulideks lammutada ja hakata uuesti kokku panema.
Juppideks võetuna:
Rotax 503, kahe Mikuni karpaga, milles kummalgi oli erineva mõõduga peadüüs, neist üks katki keeratud ja proovitud kinni joota. Kompressioon oli ok.
Veermiku osad, telikud, masinal on all 24 tk. 200x50 tugiratast, kus igal sees kaks laagrit, mis valdavalt olid "omadega läbi".
Raam oli paraja paugu saanud, mispärast pragu tekkinud ja kogu asi kõver ka.
Samuti oli paugu saanud ja liimitud ka klaasplastist korpus - vaja üle värvida.
Käigukastil vaja vahetada simmerid, mis enam ei pea, õli, korrastada pööramisvariaatorid
Algselt tundus, et mis see ikka on, et tasapisi teed ja saadki korda, aga aega võtab tegelikult selline kapremont päris palju. Näis, mis edasi saab...
Selline ta oli, kui hoovipeale veeres;
Masinaruum must ja ootab, et talle käed külge pandaks:
Kuna plaanis masin seisukorrani viia, millele pole häbi selga istuda ja mis peamine, et ta tehniliselt alt ei veaks, langes otsus kogu masin molekulideks lammutada ja hakata uuesti kokku panema.
Juppideks võetuna:
Rotax 503, kahe Mikuni karpaga, milles kummalgi oli erineva mõõduga peadüüs, neist üks katki keeratud ja proovitud kinni joota. Kompressioon oli ok.
Veermiku osad, telikud, masinal on all 24 tk. 200x50 tugiratast, kus igal sees kaks laagrit, mis valdavalt olid "omadega läbi".
Raam oli paraja paugu saanud, mispärast pragu tekkinud ja kogu asi kõver ka.
Samuti oli paugu saanud ja liimitud ka klaasplastist korpus - vaja üle värvida.
Käigukastil vaja vahetada simmerid, mis enam ei pea, õli, korrastada pööramisvariaatorid
Algselt tundus, et mis see ikka on, et tasapisi teed ja saadki korda, aga aega võtab tegelikult selline kapremont päris palju. Näis, mis edasi saab...