14-09-2011, 10:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2011, 10:29 AM ja muutjaks oli stiilneüksik.)
Tere
Kuna kevadel on kavas juhiload ära teha, siis mõtlesin, et võiks paralleelselt mingi lahedama masina ehitada, millega suvel sõitu harjutada.
Sellepärast otsingi mõnda sellises seisukorras uunikumi kere, mida ei saa enam taastada, kuid on keevitamise-lõikamise korral veel võimalik kustomeerida. Üks tingimus oleks see, et kere ei tohiks olla läbi roostetanud.
Eelistan Nõukogude autode keresid: Moskvich 400; 402 ja selle modifikatsioonid, Pobedad, Volgad, vanemad Zilid (150-157). Kui teil on midagi olemas, siis tahaks ka fotot näha, et fantaasia tööle hakkaks ja näeks, mida on vaja eemaldada-juurde panna![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
Samuti võib siia postida fotosid erinevatest keredetailidest, nagu radiaatorivõred, kapotid, poritiivad jms. mis vedeleb kasutult garaažinurgas.
Kuna kevadel on kavas juhiload ära teha, siis mõtlesin, et võiks paralleelselt mingi lahedama masina ehitada, millega suvel sõitu harjutada.
Sellepärast otsingi mõnda sellises seisukorras uunikumi kere, mida ei saa enam taastada, kuid on keevitamise-lõikamise korral veel võimalik kustomeerida. Üks tingimus oleks see, et kere ei tohiks olla läbi roostetanud.
Eelistan Nõukogude autode keresid: Moskvich 400; 402 ja selle modifikatsioonid, Pobedad, Volgad, vanemad Zilid (150-157). Kui teil on midagi olemas, siis tahaks ka fotot näha, et fantaasia tööle hakkaks ja näeks, mida on vaja eemaldada-juurde panna
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
Samuti võib siia postida fotosid erinevatest keredetailidest, nagu radiaatorivõred, kapotid, poritiivad jms. mis vedeleb kasutult garaažinurgas.