Otsitakse autosid filmi
#1

Vahendan abipalvet/informatsiooni filmivõteteks tarvilikest sõidukitest:

Võtted erinevate masinatega vahemikus 20.sept kuni 31.okt käesoleval aastal ja Eestis.

* BMW e30 punane kaheukseline, soovitavalt pre-facelift ja kindlasti originaalvälimusega.

* 20-40 tjuunimata välimusega autot 80-ndatest (Sierra, Rekord, Omega, W124, Golf, E28, Peugeot 205/405 jms)

* Kaubik, akendeta, 80-nendatest (MB308, Ford Transit, VW LT vms)

* Lada (2101, 21011, 21013) ja GAZ 24

* Trabant

* Veoauto, 80-ndatest, ustega kong (mitte tagaluuktõstuk)

* T-34 tankid, liikuvad 2-3tk

Kontakt:

Andu

+3725054114
andu@harley.ee



_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#2

Kes nendega sõitma hakkavad ja millised on vara säilimise kindlustused/kindlus ja samuti mis moodi kaetakse kulud?

Kas 72a. Mini ka sobib?

eino
56608941
Vasta
#3

Mind huvitaks, et mida paganat tankidega tehakse? Eestis neid t-34 tüüpi isendeid nagunii ei ole.
Vasta
#4

(27-08-2011, 10:43 AM)urmet48 Kirjutas:  Mind huvitaks, et mida paganat tankidega tehakse? Eestis neid t-34 tüüpi isendeid nagunii ei ole.

Lagedi Vabadusvõitluse muuseumi oma peaks minu andmetel vähemalt veidi liikuma.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Vaz 21013 1983 originaal ja citroen XM 1989 originaal oleks kohe oma tagahoovist välja pakkuda Big Grin
86 a peugeot autoveok kah Big Grin
Veel tjuunimata cadillac fleetwood 1986 kah Big Grin

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#6

Mainin igaks petteks veelkord, et vahendan vaid infot a sedapalju, kui mina aru sain, siis kulud kaetakse ja autodega sõidavad omanikud v.a. Lada ja BMW, millega peaksid sõitma ka näitlejad. Ja T-34 osas niipalju, et ka info saadaolevatest naaberriikide eksemplaridest on teretulnud.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#7

(27-08-2011, 17:34 PM)DevilDeVille Kirjutas:  ... T-34 osas niipalju, et ka info saadaolevatest naaberriikide eksemplaridest on teretulnud.

T-34 kohta ei tea, aga vähemalt üks sõitev T-55 peaks olema Soomes, Hämeenlinna lähedal Parola tankimuuseumis. Seal on üldse Eestile kõige lähem suur tankide kollektsioon.
Niipalju veel tankidest, et üks pealt korras T-34 peaks olema Valga Piirivalvemuuseumis, üks Heino Prosti vanapõllutehnika erakogus Vissil Elva lähedal. Ja väga heas korras IS-2 (rasketank Jossif Stalin) on Lätis Zantes asuvas Kura Koti Muuseumis (Kurzemes Cietokšnas Muzejs). Kahjuks ma kardan, et kõik need on seisvad eksemplarid, aga pealt väga heas korras.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

yere hommikut,kuna olen selle tankiteemaga väga lähedalt seotud siis võin raudselt kinnitada,et Eestis sõitvat T-34 tanki kahjuks pole,ainuke sõitev raskem isend on J.Laidoneri muuseumi omand T-55 baasil õhutõrje kahur,Lagedi tankil jah kahjuks paigaldati sinna ehitus-rem käigus temale mitte originaal sidur ja see ei pidanud vastu ja nüüd on see uue siduri ootel,aga ilmselt on Soomest midagi varsti saada,aga Elvas asuval isendil on puudu pealt radikad ja starter aga ka need on juba olemas,nii et lähiajal on lootust et Eestis võib liikvele saada mitu tanki,sest Setunovi juures asuv on praktiliselt ka vaja ainult kokku lapata ja mine tea äkist saab ka sõjamuuseumi stugi ka veel liikvele,ega äkist kellelgi puukuuris mõnda maibahc mootorit vedele,ja veel kui keegi juhtub kunagi T-34 juhtima asuma siis jätke meelde, tankiga liikuma asudes tehakse seda külgfriksioonide abil,Lagedil tegin seda selgitust sada korda,aga läks see sealsetel tankistidel kõrvust mööda ja....
Vasta
#9

(28-08-2011, 09:05 AM)näkisepp Kirjutas:  ... kui keegi juhtub kunagi T-34 juhtima asuma siis jätke meelde, tankiga liikuma asudes tehakse seda külgfriksioonide abil,Lagedil tegin seda selgitust sada korda,aga läks see sealsetel tankistidel kõrvust mööda ja....
nojaa, kes on lugenud NL II ilmasõja algusaastate massiliste tankikaotuste statistikat, siis absoluutne enamus ei saanud mitte lahingus hukka vaid jäeti maha kuna "сгорела фрикция" ... seesamune friktsioon oli absoluutne liider kaotuste põhjustes, järgnesid suure vahega muud tehnilised rikked, siis avariid, kütusepuudus ja alles kusagil lõpus olid lahingukaotused.

Vasta
#10

Kui tegu filmiga "Puhastus", siis selle eelarve on 2 miljonit eurot Smile
Autole vaja kindlustus, ülevaatus, bensuraha, omanikud peavad töölt vabapäeva võtma jne - minu arvamus, et 150 eurot päev võiksid auto omanikud küsida.
Tegudeni!
Smile

Vasta
#11

(13-09-2011, 09:12 AM)Liinuska Kirjutas:  Kui tegu filmiga "Puhastus", siis selle eelarve on 2 miljonit eurot Smile
Autole vaja kindlustus, ülevaatus, bensuraha, omanikud peavad töölt vabapäeva võtma jne - minu arvamus, et 150 eurot päev võiksid auto omanikud küsida.
Tegudeni!
Smile

Toetan, kuna on kogemusi filmimeestega.
Vasta
#12

(13-09-2011, 13:05 PM)nymmik Kirjutas:  
(13-09-2011, 09:12 AM)Liinuska Kirjutas:  Kui tegu filmiga "Puhastus", siis selle eelarve on 2 miljonit eurot Smile
Autole vaja kindlustus, ülevaatus, bensuraha, omanikud peavad töölt vabapäeva võtma jne - minu arvamus, et 150 eurot päev võiksid auto omanikud küsida.
Tegudeni! Smile
Toetan, kuna on kogemusi filmimeestega.
Võiks ka toetada suisa kahe autoga, kui peaks vaja olema (ja kui saaks koos tuttavate foormulastega seda teha): BMW 525e e28, peale pisut uuemate bemmi suurte valukate (originaalid ka olemas) kõik muu originaal ja siis Rekord, mis on transformeerunud jälle piraadilaevast tavaautoks. Joonistused ja numbrid saab vajadusel eemaldada.

Nagu ma kuulsin, siis tegu on umbes rahareformi aega kujutava Leedu-Poola piirisabas seismisega ja just täpselt sellised massinad seal sel ajal ka olid.

[Pilt: 06092011467.jpg]
[Pilt: 13092011480.jpg]
Vasta
#13

Suhtlesin filmimeestega, tunnevad suurt puudust paarist 80-tel valmistatud kaubikust-kuudist( soovitavalt ilma akendeta) ja furgooniga veoautost, mis oleks samast ajastust ja ilma tagaluuktõstukita.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#14

Mina ütleks, kasutades Väravamehaaniku sõnastatud klassikat, et "oli jälle üks tore vanatehnikaüritus"! Ja kui nüüd vaadata, siis ega enam ei olegi nii lihtne taaslavastada 1991/92 Berliini "kiimas pereisad hoorade otsinguil" või Poola/Saksa piiri autode valikut! Parimas mõttes selleks "pereisaks" valiti isand Sooper koos "Sirjega" (Sierra-Ghia!) ja üks noormees korraliku W126'ga. Golf II oli ka üks neist, lisaks lõpus ka kaameraauto ja DevilDeVille' Sitikas, sm.Supp'i pisut väärakas Volvo ja minu käsutada olnud originaalvärvis/konditsioonis ning ülikorralik Audi 80 said ka "eri"ülesande.

PS. Ka nii saab autot hoida: 215 000 km, aastast 1994 Eestis ja põhimõtteliselt vigadeta täitsa mugav ökoauto. Muuseas, 1300 tugrikuga saadaval.
Vasta
#15

nojah, kui ma olin 16a vana siis riisusid sierra mehed koore ja paraku kordub seega 20aastat hiljem, nüüd jääb veel oodata ühte kasut auto testi, ühes meediaväljaandes, mille kaanele on paigaldatud kleebis "käed teki peale" Cool
Vasta
#16

Pakkusime neile ka täilikult originaal rooste pleki ja porno tuuninguta e30 kupeed 91 aastast aga paistab et huvitanud neid piisavalt,kuigi ise hõikasid välja et just sellist vajavad.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#17

Bemmi rolli täitma osteti punane e34, millel siis eile kohe ka radikas lõhki lasti.
Ma arvan, et keegi poleks tahtnud oma isiklikku autot selle rolli jaoks laenata...
Vasta
#18

kaseoksast sai sellele bemmile uus "radiaator" tehtud (radikas prügimäele ja puupunn lõdvikule ette) ja see veel sõitis sellega ilma loiguta, aga oma autot "kampsunitele" laenata, niiet ise sangas pole, ei ole küll mõistlik
Vasta
#19

Saatsin oma mersu kursavennaga filmi 10 korda kuulsamaks saama, kuna ise ajaliselt ei jõudnud ja vahi, mis juhtus- olla jutu järgi kuskile suuremasse kaadrisse valitud.
Oleks oma helesinise Jetta ka kohale veeretanud aga ei raatsinud talveralli kleepse maha võtta- nendel ju ka omaette väärtus.

Kas oli ka juttu, millal film valmis saab? Siis teaks oodata.
Vasta
#20

Täitsa mõnus ettevõtmine oli Smile Sattusin kah ühe Audi rooli, tänaval olin niisama sõitja ja piiripunktis seisin otse peategelaste BMW taga. Ning ilmaga vedas, vihm oleks vastik olnud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne