auto hakkas 3x rohkemk ütet võtma
#21

Mis puudutab minu Seat-i, siis müstika jätkub - peale kaks kuud kestnud vea otsinguid on probleem iseenesest lahenenud. Mitte mingit viga ei leitud. Mitte midagi justkui ei reguleeritud. Detaile ei vahetatud. Nüüd juba 700 km on kulu jälle endine, umbes 6 l/ 100 km kohta, isegi vist natuke vähem. Ei tea, kauaks seda rõõmu jätkub. Kuna viga justkui üles ei leidnud, siis on kahtlus, et varsti on see jälle platsis.
Vasta
#22

(14-12-2011, 23:11 PM)kass Kirjutas:  Muidugi kui talverehvid on ka näiteks 3 x raskemad kui suvised, siis loogiline - kütusekulu 3 x suurem (või kui on kandilisemad, siis peaks ka raskem olema sõita?)
Et auto on siis talvel 3 X raskem kui sellele 3 X raskemad rehvid alla panna??

Vasta
#23

(15-12-2011, 23:08 PM)lauren Kirjutas:  
(14-12-2011, 23:11 PM)kass Kirjutas:  
(14-12-2011, 08:48 AM)woozh Kirjutas:  Tervist! tegu siis 1.7L diisel astraga 93a
ennevanasti sai 15L 3xtartus käidud nüüd panen 15L sisse ja saan vaid 1korra küttekulu on meeletult suur! pumpa kruttind ei ole,alt on kütusevoolikud terved,õhufilter sai ka vahetatud!

ehk on kellelgi mingit väärt nõu anda mida edasi teha?
...
Tegelikult üte ja küte on vist 2 iseasja, üte on vist mingi grammatiline vidin, midagi jagaja ja radiaatori vahepealt?
Natuke naljaviluks Big GrinBig GrinToungue http://et.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cte

Ma siin natuke uurisin seda asja ja leidsin, et lisaks üttele võtab minu auto viimasel ajal ka no umbes täpselt 2,47 korda rohkem alust ja öeldist. Samas kui lause-ehituse komponente kulub normi piires.
Tartus oli kunagi selline ettevõte nagu DIA. Omal ajal suutsid need kutid küll igasuguseid raskeid mõistatusi lahendada. Tuleb meelde mingi näide ühe Baieri Mööbli Wabriku autoga, millel teeninduse mehed olid juba terve auto ära vahetanud, kuid asja ei saanud. DIA mehed said suht kiirelt asjale jaole.
Vasta
#24

Kütust läheb küll rohkem, aga ega su masin pole hakanud õli juurde tootma? Osadel mootoritel on võimalik lekitada kütet pumbast otse mootori karterisse.

Samas kui sul diisel on hakanud nii palju rohkem võtma, siis otsi ikkagi leket, sest kui kõik see küte mootorisse lasta, oleks sul räme tahmalont taga.
Vasta
#25

(20-12-2011, 12:22 PM)Mahno Kirjutas:  Kütust läheb küll rohkem, aga ega su masin pole hakanud õli juurde tootma? Osadel mootoritel on võimalik lekitada kütet pumbast otse mootori karterisse.

Samas kui sul diisel on hakanud nii palju rohkem võtma, siis otsi ikkagi leket, sest kui kõik see küte mootorisse lasta, oleks sul räme tahmalont taga.

Sarnane juhtum olnd mul kunagi Fordi Courieriga. Tagasvoolu toru olnd ummuksis ja kõik küte mida pump üles lõi, läks vägisi mootorisse. Seljataga oli küll "põlev Bakuu"... või siis nelikümmend aastat vana MAZ.

loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne