Hullud Kukkumised...
#41

Tuli veel meelde paar asja:
Suvi, 25 kraadi sooja, päike löömab , jne. Söidan oma Yamahaga Kuressaares ringi, kuid palavusega lühikeste pükstega(jakk oli önneks seljas ja muidugi nahkkindad, milleta ma kuinagi ei söida). Tahan siis teha (omaarust) kuival teekattel pööret vasakule. Kuid hoogu maha vöttes pidurdamisel ilmneb selline asi, et teekate on libedam kui jää, tagaratas plokkis ja virutas mul tsikkli muidugi kohe külili. Jäin ühe jalaga tsikkli alla ja lohisesin nii kuni teepeenrani. Jäin suures koguses nahast sääre peal ilma.
Tee oli libe selle pärast, et sinna oli keegi miskit ölitaolist maha pillanud, päästeamet oli selle oma pulbriga ära koristanud, kuid see pulber+ öli jätsid teekattele sellise VÄGA libeda kilekihi, mida näha ei olnud, vaid ainult tunda.

Olen ka sattunud avariisse :
Nägin, et peateele vasakut pööret tegev auto ei märka mind ning mulle seega teed peateel ei anna. Pidurdasin tsikkli praktselt täiesti seisma, kuid auto jätkas minupoole söitmist, sest naisterahvas kes roolis oli, tegi küll vasakut pööret, kuid vaats miskipärast ainult paremale. Nii ta mu tsikli PEALE söitiski. ise sain vaid pörutada jalast, aga tsikklil olid päris paljud asjad köverad ja katki.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#42

eks omal ajal,nii aastat kümme tagasi sai ikka pidevalt miskit pidi pikali oldud koos liikuriga.õnneks miskiseid tõsiseid tagajärgi ei olnud,kuigi ükskord kui mosse teed ei andnud õnnestus kaks nädalat pikali asendis paranemist oodata.mosse ilmus võsa tagant ja ei muud kui suund kraavi poole kuhu ka ähmis mossemees suunduma hakkas.nii me kraavipervel kokku saime.päris valus kogemus oli.
Vasta
#43

eks omal ajal,nii aastat kümme tagasi sai ikka pidevalt miskit pidi pikali oldud koos liikuriga.õnneks miskiseid tõsiseid tagajärgi ei olnud,kuigi ükskord kui mosse teed ei andnud õnnestus kaks nädalat pikali asendis paranemist oodata.mosse ilmus võsa tagant ja ei muud kui suund kraavi poole kuhu ka ähmis mossemees suunduma hakkas.nii me kraavipervel kokku saime.päris valus kogemus oli.
Vasta
#44

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: PRIITO
Oot, sul olid siis ikka laibakad ka masinal? Pidid olema ju. Mudu oleks vasaku jala ää retsind ju? Siis on mul selline kogemus siiski olnud- muru peal.:???:yes

Ei olnud laibakaid. Pidin küll Jawa omad (jämedamad, mida 634 omadele pandi) külge panema, aga jäidki panemata. Õnneks oli pehme tee, muidu oleks tõesti karmim olnud. /Ilmselt mitte nii karm kui okastraat kõrri).
Vasta
#45

Olen ainult nii neli aastat mootorrattaga sõitnud, kuid erilist midagi õnneks ei ole juhtunud. Kord sõitsin sõbraga Pannoniaga märjal karjamaal, kiirus oli nii 20-30 km/h. Siis tagaratas läks nii kergelt blokki, oma viga, eks õppisin ka sellest. Tõmbas külje maha, mina lendasin üle lenksu, sõber üle minu. Kiivrid olid peas, kõik oli norm. Tsikkel kündis esitulega maad, muud ei midagi. Siis kui Pannonia veel korviga oli, sai ka vihmase ajaga proovitud, kui mõnus libisemine on, kuid kui nii sattus, et motikas libises külg ees nii, et korv järgi, siis tõmbas moororratta külili, õnneks nii ka püsti jäi, korv õhus. Olen ka trenni teinud, läinud porise ilmaga sõitma ja taltsuta siis seda tsiklit, kuid kogemusi peab koguma. Eelnevalt sellest keti kiilumisest. Kas selle vastu midagi teha ei saa? Kui mul ka on ketikaitse täiskarp ja ket läheb ja ratta kinni kiilub? Olen sellele päris tihti mõelnud. Siiski on kett nii aasta vana ja eriliselt pole sõitnud. Ega õigeaegne vahetamine ja muu siin ei aita? Olge terved.
Vasta
#46

minu kõige täbaram kukkumine oli tabasalus kardirajal mopiga, mingi mopide võiduajamine oli. Oli treening-proovisõit, tegin paar ringi, mootorist hakkas jõud kaduma, otsustasin boksi keerata. Jõudsin finisi sirgele, pilk üle õla, vasaku jalaga andsin märku, et keeran rajalt ära. Ja siis nagu välk selgest taevast, üks vend oma 60-se kawaga mulle küljepealt sisse. Mina loomulikult ööbikuteriiki. Ärkasin kiirabiautos, sääreluu pooleks. Mopp kõver. Terve suve haiglas. Aga õnneks oli mul ka stella, sellel oli käsikäigud, sai suve lõpupoole juba kipsiga ringi lasta.
Kõige koomilisem kukkumine: suvilas, lammutasin enda jawa-minskiga suvilatevahel minna, tuli kergelangus ja pime lauge kurv vasakule, hoidsin küll oma tee poolele, aga sõbrapoiss tuli vastu miniga ja loomulikult väänas täiega ja siis see juhtus nokkakolari!!! Õnneks mõlemal olid ainult sinikad, aga sõbra mini oli totaalselt kõver. Minu rattal pold suurt midagi häda.
Kord nägin kuda KLi tüübid uralil püti küljest sõitsid. Tiirutasid paneelihunnikute vahel ringi, järsku kõva mats. Vaikus. Jooksime lähemale, uralil pütt küljest. Oli vastu paneeli nurka ennast sihtinud.
Vasta
#47

njaa..tuletab meelde suve..kui sai sõbra voshodiga sõita karjamaal...meil oli nagu oma rada olemas juba...ja kohad kus hirmasti ketsi andsime..aga sel voshodil oli see häda et gaasi hoob oli p****s ja jäi vahetevahel täispööretel peale..ja nii oligi..läksin liivase kohapeale....andsin järsult gaasi...muidugi mulda ja liiva lendas...aga gaas jäi peale täispööretel..ja 1 käik sees..ja siis oligi...võsapoole sõit...aga õnneks hüppasin maha paar meetert enne võsa ...aga tzikkel pani jõhkralt võssa...Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Vasta
#48

endal mingeid suuri kukkumisi pole olnud, vähemalt siiamaani, aga vanemal vennal juhtus eelmine suvi selline asi, et kihutas vana 350- nese jawaga külavahel ja mingid joodikud logistasid tee peal vana izhiga ja siis vend otsustab et läheb mööda, aga ei arvestanud, et enne kurvi jääb tal pidurdusmaa lühikeseks ja kui sai joodikutest mööda siis tuli kohe kurv, millese ta 70 sisse lendas ja kui pidurid plokki vajutas, hakkas loha vedama, sest tagumine ots kerge üksi sõites ju ja kui ta tee ärrsesse rohtu hakkas jõudma siis jäi täpselt trajektoorile vana karjuseaia posti mädanenud känd ja sealt sai alguse õhulend, mis kestis umbes 5 meetrit ja selle aja sees kadus tsikkel alt, vend maandus peaga piku maad, õnneks kiiver oli peas, tsikkle tegi mõne tiiru ja oligi kihutamisel lõpp, vennal ei olnud suurt viga midagi, ainult mõni sinikas, aga jawal lõi piduripedaali välja poole kõveraks ja ka esihark oli veidi kõver, tüüp ei sõitnud tsikliga nädal otsa, aga joodikud kes taga sõitsid, naersid tükk aega ja aitasid tsikli teele tagasi ja ise olen püüdnud seda kurvi viimasel ajal ettevaatlikult läbid

Ainult loll teab seda, mida ise näinud ei ole.
Vasta
#49

krdi kaskadöörid Big Grin
Vasta
#50

Tre
Oli kunagi üks meeldejääv juhus kui enne ristmikut seisis mingi auto.Nagu korralik juht ikkanäitasin suunda ja tahtsin mööda sõita,järgmisel hetkel keeras käruga veoauto mulle ette.See oli vastu tulnud ja mõtles et ma keeran ristmikust vasakule!Kuidagi külg ees sain siiski seisma aga enam ma enne ristmiku sellises olukorras suunda ei näita
Vasta
#51

kas veoauto suunda ei näidanud et hakkab vasakule pöörama?
Vasta
#52

ma ka olen suutnud tsikliga mõni kord kraavis käia:

Üxkord sõitsin iz 56 sõbraga koos mööda suurt teed. Külka oli ka külles ja sõber istus külkas, kui järsku ta karjus, et sellest teest on vaja ära pöörata, mis oli nii paarikümne meetri kaugusel. Kiirus oli ikka nii 70..80. Pidureid mu tsiklil ka ei olnud mingeid, aga kui pöörata oli vaja, siis ma ka pöörasin.....pööre oli veel külkkorvi poole. Järsku käis hops ja külkkorv oli üleval...tahtis raibe üle minna...mis siis muud ikke teha, kohe rool tagasi...aga ma olin juba nati pöörand, nii et lendasime täiel kiirusel teelt välja....õnnex oli põld..lend oli mõnus, aga maandusime õnnelikult põllule...midagi õnnex ei juhtund, keerasin aga otsa teepoole tagasi ja sõitsin teele tagasi.

Tegelikult ma suutsin autoga ka ikka mõnusalt aeda sõita. Üxi sõiitsin, kiirus oli 130 ja tuli suur kurv, libisema hakkas ja siis pirraki, aeda. Auto oli jumala sodi, maandusin täpselt külje peale, sest tee oli aiast meeter kõrgemal....autol oli tagumine iste peaaegu otsapidi koos....õnnex endaga ei juhtund midagi, sest rihm oli peal (TRAXID PEALE), aga auto läx otse teed romulasse..oli 84a ford escort

selliseid väixeid käpuli kukkumisi on olnud veel mõned, aga alati olen tervena välja tulnud ptui ptui ptui
Vasta
#53

sorri et postitustele vastanud pole siin Big Grin et siis to Erka üle lenksu nii et esiots vajus alt ära ja mina lendasin üle lenksu Big Grin To rainx666 ? kakoi kavross mul on iz jupiter mitte jänestega jawa
Vasta
#54

2000a suvel kukkusin oma deltaga mitte just mõnusalt. Tegin kah metsas nö hüppeid omaarust. Lõpuka võtsin pikalt hoogu ja tulin ja siis : õhku--mopp hakkab vibama--külili--lõuaga vasta maad. Õnneks midagi hullu ei juhtunud. Aga valus oli ikkagi.
Vasta
#55

mul selline lugu: iz planeta seljas mina rõõmsalt vuran mööda metsateekest. Tuttav tee, nii et väldin auke. Järsku avastan, et kurv kiirus natuke liiga suur. Ees on hüpe. Aga mina, va loll, lasin gaasi maha ja pilt oli umbes selline: tsikkel lennus u 45 kraadi maa suhtes esiots all(mõlemad rattad õhus). Mina umbes 90 kraadi maapinna suhtes jalad taevas. Maandumine: esiamort käis põhjas, mina lendasin terve oma keha raskusega nägupidi pikku lenksu. Kui ei oleks kiivrit olnud, ei omaks praegu esihambaid(, sest huule sain seestpoolt lõhki tänu sellele, et pea liigub kuigipalju kiivris). Pidasin tsikli kinni, suretasin välja, panin jala alla, kõndisin 10 min ringi, sülitasin verd, istusin tsikli selga ja kimasin sama moodi edasi, nagu enne...

Sellesi ajast peale kannan alati kiivrit!!!

Samuti olen teinud 80 pealt hüpet, nii et kõik amordid käisid põhjas ja lend oli oi kui pikk. Tänu iz`i suurepärasele juhitavuseleToungue ei olnud mingeid probleeme.
Vasta
#56

Sry OT, Swarz pani ka matsu, õeldi et kiivri mittekandmine päästis (ja miljon teist), aga siiski kandke kiivrit sõites!

Tõenäosus pääseda pehmemalt, on piisavalt suur!
Vasta
#57

Kes pole näind, siis http://vares.ircnet.ee/vklipid/motorcycleride.mpeg

see klipp tasub vaatamist.

Väga offtopic polegi vist, peale selle, et seal siiski ei kukuta :yes
Vasta
#58

heh:keersilm
Vasta
#59

päris hästi pani siis.
ise ei oleks küll suutnud kukkumist vältida..vähemalt sellises olukorras. selleks peavad ka korralikud käelihased olema.
Vasta
#60

Kukkunud olen korra, siis kui nii 12aastasena minskiga sõitma õppisin. Kõik läks ilusti niikau, kuni hakkasin aiast välja sõitma. Värav oli lahti ja arvestasin, et pääsen läbi, kuid hetk enne värava läbimist lükkas tuuleiil väravat veidi kinni. Kiirust oli õnneks vähe, nii 20-30 km/h nii et, tulemuseks oli paistes põlv, lõhkised nukid ja külili mudas undav tsikkel. Tsikli seljas olin tagasi juba paari tunni pärast, kui sõrmed jälle über gaasrulli andsid painduma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne