Tundub nii, et tuleb teha väga julm liigutus ja sisse viia eelkvalifitseerumine. Hetkel on üleval registreeritud nimekiri mis ei ole veel kvalifitseerumine Talverallile! Ja see ei ole kaugelt lõplik, sest ma eeldan, on kõik sooviavaldajad siiani toimunud Talverallide Juhendid läbi lugenud ja aru saanud faktist, et Talveralli Korraldajate sõna on lõplik ja edasikaebamisele kuulub see vaid vanaema kassile. Juhul kui selline loom olemas on.
Nendele, kes tulevad esimest korda ja seda väga kahtlaste uuemapoolsete autodega ning on ka selgelt "hiljaks jäänud". Osaleda soovijate arv on LIIGA SUUR ja kuidagi tuleb hakata elimieerima. Selge, et väga vana auto (ütleme siis sünniaastaga
enne 1970 ehk peab minust ja Tiinast vanem olema!) on juba täits aehe uunikum. Aga kogu see tohutu mass mokitsaid, laadasid ja kolksvaagen-audisid?
Selleks tegin täna kiiresti ühe kvalifikatsiooniraja Harjumaale maha, mis tuleks läbida
selle autoga, millega Talverallil osaleda tahetakse! Teen kiiresti eelkvalifitseerumsie Legendi valmis, mis on täpselt Talveralli põhisõidu põhimõttel aga vaid 21,8 km pikk. Tuleb leida KP'd, teha paar pilti (tõestamaks kvalifitseeruda püüdva AUTO ja meeskonna sobilikkust) ja need mulle meilile saata. Täpselt sama, nagu merel käib Mini Transat sõidule pääsemiseks: 1000 miili soolosõit kindlal rajal tuleb läbida, et üldse võistlusele peale saada.
Vanad kalad 2WD autodel klassis turist saavad aga samadel tingimustel "püüda" 10 lisa boonuspunkti aga ikkagi ja jälle vaid ja ainult reaalsel rallil osaleval jõuvankril. Mitte miski muu jõuvanker ei lähe arvesse.
Seega olge tähelepanelikud: teen valmis Legendi ja reeglid, nimekirja kvalifitseerumsit vajavatest tegelastest ning pistan need esimesse postitusse. Julm aga tõsi