Postitused: 49
Teemad: 1
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
päris põnev mis uraaliga te selle raja maha märkisite ? Kas selleks on rada selline et rohkem uusi osavõtjaid juurde ei tuleks ?
Linnamaasturiga igatahes paaris kohas plastik ragises juba , tere tulemast madalate uunikumidega
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
07-01-2012, 00:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2012, 00:57 AM ja muutjaks oli
supp.)
kaasaegse autoga ei saagi uunikute rallirada läbida - need lagunevad ära, just meenus kuidas ühe 90nendate lõpu masinaga sai suvisel saab-i rallil käidud, neis kohtades kus ma oma alfaga ikka täiepasaga läbi oleks lasknud, tuli kaasaegse masinaga ikka max 5km/h lohistada
kaasaegne plastmassist linnamaastur on ikka kaasagsetele linna aukudele, korralikele kruusa kraatritele kõlbab ikka vähemalt 70nendatel väljamõeldud pereauto, muuseas äkki siit tulebki edaspidine vanuse piir, sest lihtsalt uuemad autod ei ole võimelised rada läbima
PS tule taevas appi, linnamaasturiga uunikute talveralli rada sõitma - kes neid juppe pärast oma rehvi korjab mis sellest pudenevad, priit ju ütles, et seda kvalifikatsiooni tule läbida autoga millega rallil osaletakse
üleelmine aasta vist jäi uraal kinni rajal, niiet see pole ka mingi näitaja
Postitused: 145
Teemad: 13
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Mingi päev just sai vaadatud, et tööl suur juht ja õpetaja maasturiga sõidab, ning oma vanuri kõrvale sättinud tuli välja, et mitte ei ole tema tagadiffer vaid madalamal, kui minu omal vaid ka üldiselt põhi.
Ma ise pole kaarti lugema sattunudki... üks kord puldis 2008 ja 3a tujurikkuja, aga mingi raketitedus ei ole, olgu kus iganes maakonnas.
Supp, mis su volvost ja kapsaraudadest üldse sai, et nyyd alfaga nii mitmendat aastat?
I'd offer you moral support but i have questionable morality
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Kodanik supp lähme sõidame su alfaga selle raja täiepasaga läbi? Maksan kütuse kulud.
Postitused: 8
Teemad: 19
Liitus: May 2011
Maine:
0
Tere Rallitajad.
Sai ka eile õhta sportlikust huvist allveelaeva rada proovimas käidud, et kindlasti kes rada läbind pole siis ärgu rääkigu vaid mingu sõitku läbi.Pole rajal midagi hullu kui rada läbida tiba kõrgema sõiduautoga.
Jõudu, jaksu jne.
Postitused: 145
Teemad: 13
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
07-01-2012, 10:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2012, 10:39 AM ja muutjaks oli
ullivilli.)
Nu tere talv!
Ps nii nagu videos on paar korda ette tulnud.... järgmisest kurvist otse läbi, seda ei pane tähelegi..... kas ristmikust sõitsime üle??
I'd offer you moral support but i have questionable morality
Postitused: 3,503
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Vene talverehve ära küll taha. Rehvid võiks ikka normaalsed ja mitte vanemad kui 5a olla, muidu neist pole tolku eriti.
Postitused: 145
Teemad: 13
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Ma ei tea paljuda läbima jõudnud.... aga praegu tundub, et teid. Väga enam ei ole....
tee mis tahad viimast punkti üles ei leia.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Originaalis siksil talverehve polnudki minuteada. igast aftermarket kaupa topiti alla, kui üldse topiti...
Postitused: 201
Teemad: 8
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
(07-01-2012, 00:47 AM)supp Kirjutas: kaasaegse autoga ei saagi uunikute rallirada läbida - need lagunevad ära, just meenus kuidas ühe 90nendate lõpu masinaga sai suvisel saab-i rallil käidud, neis kohtades kus ma oma alfaga ikka täiepasaga läbi oleks lasknud, tuli kaasaegse masinaga ikka max 5km/h lohistada
Täpsustaks, et tegemist oli Volli 850R'iga, kuid egas metsateedel kiirelt liikuda aukudes sellega ei kannatanud. Aeglaselt ronib läbi nii mitmed kohad, kuid miskit tempot ei arenda. Samas olime raial võrreldes teisega ikka liialt kiired
Mitmed korrad sai amordid põhja. Vanakooli masinad ikka selleks palju paremad. Järgmine kord juba Alfaga taas rallimas.
1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Sai siis täna ka rada läbi sõidetud celica gen.6-ga. Tänane lumi tegi muidugi tõusud suht raskeks. Ma pole talverallil küll sellist offroad sõitu saanud. Arvan, et madala tagaveolise autoga ei sõida seda hetkel läbi. Endal jäi autoga "sea" juures käimata ja esimese tõusu pidin ka ringi sõitma.Järgmist klindi tõusu sai tublisti rammitud enne, kui ülesse sain. Oma lollusest jäin hiljem ühte sopamülkasse kinni, aga õnneks keegi hea foorumlane aitas hädast. Suured tänud aitamast. Ka viimane punkt oli ilusti olemas. Algajatele on küll selle rajaga liiga tehtud.
Postitused: 28
Teemad: 7
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
07-01-2012, 21:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2012, 21:55 PM ja muutjaks oli
enta.)
Jöudsin ka just metsast tagasi, see töus oli täiesti jääs, viies vöi kuues kord sai alles ülesse, teised korrad tulin pidurid pöhjas suure hooga tagasi.
sea juurde pääses veel kenasti aga peale mäge oli lumetormi veidi, piirivalve putka juures olevad ''augud'' olid karmid. Seal tormi sees juhtus äpardus ka, ei näinud enam rada ja söitsin augu körvale mülkasse kinni, kena kaks tundi passimist kott pimedas
tagatipuks hakkas ölituli ennast vilgutama ja bensiini pump tegi sellist häält, et ta ei saa enam midagi kätte.
aga kui torm vaibus hakkas see piirivalve putka torn paistma ja siis läksin sealt abi otsima, head mehed laenasid labidat ja lubasid patroliga appi tulla kui käima saavad,
alustasin siis labidaga ja 15 minutit oligi auto käes.
auke aga oli seal veel, putka juurde jöudes olid esilaternad kustus ja söit jätkus ohutulede ja gabariidide abil. polnud just köige parem möte, rada ei näinud ja aru ei saanud enam kus punkti otsida. seega löpetasin päeva, söitsin läbi paldiski ohutuledega ja maasturi mustriga 200sega,
inimesi suht palju oli öues veel,
otsisin tanklat sest bensuga oli väga hapuks kätte läinud, tanklast sain öli peale valada ja uued laterna pirnid, ölitule süttimine oli aga hoopis selle lühise viga, kapoti alune oli märg, jääs no nagu torm oli seal jääd vastu randa puruks peksnud, kollektori pool oli ainus koht kust nägi maapinda
aga enne metsa tagasi ei lähe kui on all rehvid millel vähemalt 40 protsenti naeltest sees, sest seda mäge vallutada on vöimatu!
edit:
lisaks veel seda ka, et köige sügavamates kohtades ülatus vesi üle esistange :S
Postitused: 2,491
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Lugedes eelnevaid poste, tuleb tõdeda, et meie kümme boonuspunkti jääks ka siis saamata, kui eilse mootori-kasti eemaldamise asemel oleks vastupidise tegevusega juba tegelenud. Seda siis lihtsal põhjusel, et mikimaalt pole sillalukk veel minuni jõudnud ja kahetonnise ühe tagaratta veolise üle 700 Nm väänava asjaga pole libedal tõusul ilma miskit teha. Kliirentsiga probleeme ei tohiks iseenesest veetakistuste läbimisel tekkida. Esmaspäevast veel jewroopapeale kolama ka ja ongi lisapunktiteenimise lõppdaatum enne tagasijõudmist täpselt täis tiksunud. Aga nagu juba korduvalt öeldud ja oma sõitmistega tõestatud - tähtis pole võit vaid osavõtt.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi