Uunikute 11. Talveralli 2012, STARDIJÄRJEKORD!!!

(06-01-2012, 21:40 PM)supp Kirjutas:  ärge noori hirmutage, kui mina mingi 6-7aastat tagasi oma esimesele rallile läksin siis oli legendis "näpukas" ehk 500m asemel oli 5km, ja oli väga lõbus pilkases pimetuses ja tuisus bensuaurudega sõita, aga see ongi huvitav, samas selle ülatoodud ristmiku otsimine oleks vanakooli pilliga ju puhas rööm - eriti kaardilugejale, roolimehel on ju savi, tema sõidab ning mida rohkem saab sõita seda parem on tuju

Noh eks me oleme ka nii 100 km suvisel sõidul võssa pannud kui järsku pärnus olime mingite metsavahe teede kauduBig Grin
Vasta

päris põnev mis uraaliga te selle raja maha märkisite ? Kas selleks on rada selline et rohkem uusi osavõtjaid juurde ei tuleks ?
Linnamaasturiga igatahes paaris kohas plastik ragises juba , tere tulemast madalate uunikumidega
Vasta

kaasaegse autoga ei saagi uunikute rallirada läbida - need lagunevad ära, just meenus kuidas ühe 90nendate lõpu masinaga sai suvisel saab-i rallil käidud, neis kohtades kus ma oma alfaga ikka täiepasaga läbi oleks lasknud, tuli kaasaegse masinaga ikka max 5km/h lohistada
kaasaegne plastmassist linnamaastur on ikka kaasagsetele linna aukudele, korralikele kruusa kraatritele kõlbab ikka vähemalt 70nendatel väljamõeldud pereauto, muuseas äkki siit tulebki edaspidine vanuse piir, sest lihtsalt uuemad autod ei ole võimelised rada läbima

PS tule taevas appi, linnamaasturiga uunikute talveralli rada sõitma - kes neid juppe pärast oma rehvi korjab mis sellest pudenevad, priit ju ütles, et seda kvalifikatsiooni tule läbida autoga millega rallil osaletakse
üleelmine aasta vist jäi uraal kinni rajal, niiet see pole ka mingi näitaja
Vasta

Mingi päev just sai vaadatud, et tööl suur juht ja õpetaja maasturiga sõidab, ning oma vanuri kõrvale sättinud tuli välja, et mitte ei ole tema tagadiffer vaid madalamal, kui minu omal vaid ka üldiselt põhi.

Ma ise pole kaarti lugema sattunudki... üks kord puldis 2008 ja 3a tujurikkuja, aga mingi raketitedus ei ole, olgu kus iganes maakonnas.

Supp, mis su volvost ja kapsaraudadest üldse sai, et nyyd alfaga nii mitmendat aastat?

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

Kodanik supp lähme sõidame su alfaga selle raja täiepasaga läbi? Maksan kütuse kulud.
Vasta

Siin üks näide, kuidas tegelikult talverallit sõidetakse Cool Big Grin

http://www.youtube.com/watch?v=hD6DsqrQm_8&feature=related
Vasta

Tere Rallitajad.
Sai ka eile õhta sportlikust huvist allveelaeva rada proovimas käidud, et kindlasti kes rada läbind pole siis ärgu rääkigu vaid mingu sõitku läbi.Pole rajal midagi hullu kui rada läbida tiba kõrgema sõiduautoga.

Jõudu, jaksu jne.
Vasta

Nu tere talv!

Ps nii nagu videos on paar korda ette tulnud.... järgmisest kurvist otse läbi, seda ei pane tähelegi..... kas ristmikust sõitsime üle??

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

(07-01-2012, 00:16 AM)vilimo Kirjutas:  päris põnev mis uraaliga te selle raja maha märkisite ?
Ütleme nii, et KÕIK meie tehtud Talverallid on maha ja sisse sõidetud sellise reaalse "maasturiga", kui Citroen Saxo 1134 cm3/44kW Smile Tõesti, kuskohast mina selle putukaga lõdvalt, triipu maha jätmata läbi lähen, teevad parketimaasturid ja isegi päris redelraamil tehaseveermikuga 4X4 autod jäljed lumele. Ma jätsin seekord "veel magusamad" lõigud sisse panemata, mis ma "möödaminnes" läbisin... võite minna nautida ristmikult 5 paremale pöörata, ilusast eramust mööda ja seiklema. Säält pildistamise kivi juruest saate ka alla mere äärde minan - mina käisin Sitikaga kõik läbi ja mitte esimest korda.

Võlusõnad 900 kg kaalu koos minuga, kompakttagasild, olematud eendid ja kitsad rehvid. Maasturite maailmas kutsutakse PSA-grupi superleiutist ehituslikult portaalsillaks! Ehk see on nüüd näide neile, kes väikeautosid alahindavad. Sitikale mahtus IGA rajal olnud tõsisema kivitakistuse ja põhja vahele vähemalt tikutops, enamasti suitsupakkCool
Vasta

(07-01-2012, 01:37 AM)ullivilli Kirjutas:  Supp, mis su volvost ja kapsaraudadest üldse sai, et nyyd alfaga nii mitmendat aastat?
ootab kõigi raudadega 15. talverallit

Vasta

Te ka oskate siin elu huvitavaks teha Cool
Kuri nahk, veits kiireks läheb selle kfalifikatsiooniga.
Hetkel Londonis ja tagasi Eestis alles kolmapäeval. Autu tahaks tiba sättimist ja talverehve ei ole.
Siinkohal küsimus Tegijatele - Mis mõõdus originaalselt vaz 2103'me talverehv oli? Kas äkki 155 või 165 ja kõrgus 75? Kuna Pill on 99% originaal, siis tahaks kõik säilitada algupärase. Ei viitsi kohe esimest ettejuhtuvat "turu kummi" alla panna Smile Äkki kellegi on veel Vene talverehve kusagil Garaazinurgas pakkuda?
Kui kellelgi midagi rehvide osas ahvatlevat pakkuda on, siis võiks meili saata olle@paadid.ee.
Nagu näha tuleb läbi "uu-emmi" juba nädalavahetusel sigulliga legendaarsed Uunoralli rajad jälle läbi sõita Smile

Aga jah, joonorjenteerumist tuleb alati harjutada... magus võit 2009 Ladoga 4x4 turistis jäi väikese joone apsu pärast tulemata (shet, overall 5/48)Cool


Vasta

Vene talverehve ära küll taha. Rehvid võiks ikka normaalsed ja mitte vanemad kui 5a olla, muidu neist pole tolku eriti.
Vasta

Ma ei tea paljuda läbima jõudnud.... aga praegu tundub, et teid. Väga enam ei ole....
tee mis tahad viimast punkti üles ei leia.
Vasta

Originaalis siksil talverehve polnudki minuteada. igast aftermarket kaupa topiti alla, kui üldse topiti...



Vasta

(07-01-2012, 00:47 AM)supp Kirjutas:  kaasaegse autoga ei saagi uunikute rallirada läbida - need lagunevad ära, just meenus kuidas ühe 90nendate lõpu masinaga sai suvisel saab-i rallil käidud, neis kohtades kus ma oma alfaga ikka täiepasaga läbi oleks lasknud, tuli kaasaegse masinaga ikka max 5km/h lohistada

Täpsustaks, et tegemist oli Volli 850R'iga, kuid egas metsateedel kiirelt liikuda aukudes sellega ei kannatanud. Aeglaselt ronib läbi nii mitmed kohad, kuid miskit tempot ei arenda. Samas olime raial võrreldes teisega ikka liialt kiired Wink Mitmed korrad sai amordid põhja. Vanakooli masinad ikka selleks palju paremad. Järgmine kord juba Alfaga taas rallimas.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta

Sai siis täna ka rada läbi sõidetud celica gen.6-ga. Tänane lumi tegi muidugi tõusud suht raskeks. Ma pole talverallil küll sellist offroad sõitu saanud. Arvan, et madala tagaveolise autoga ei sõida seda hetkel läbi. Endal jäi autoga "sea" juures käimata ja esimese tõusu pidin ka ringi sõitma.Järgmist klindi tõusu sai tublisti rammitud enne, kui ülesse sain. Oma lollusest jäin hiljem ühte sopamülkasse kinni, aga õnneks keegi hea foorumlane aitas hädast. Suured tänud aitamast. Ka viimane punkt oli ilusti olemas. Algajatele on küll selle rajaga liiga tehtud.
Vasta

Nu jah, tegelikult aastal 82 ja varem talverehvi nõuet polnud... pragu vist aga suvekatega kelgutada ei oskaks Smile (isegi kui "miilits" lubaks)
Tea kas kaasaegset vene rehvi kusagil müüakse. Ilus oleks vähemalt ka auto tootjamaa rehvSmile
Tuleb tunnistada, et selles vallas suht noor ja teadmatu. Kui on uunik (praegu konkreetne isend seda küll veel ei ole, aga kunagi ehk saab ja tahaks teda säilitada selliseda), siis kuidas rehvide osas piirangud on? Näiteks enamus WW II masinate rehvid on ju ära murenenud ja kus sa analooge saad? isegi kui kellelgi on, siis sõita vist nendega ei kannataks, läheksid ju esimeses augus pauguga lõhkiSmile Ilmselt kasutatakse sel juhul topeltpaare, ühed veeremiseks ja teised eksponeerimiseks...

Ok. jutt läheb teemast (Talveralli) juba väga mööda. Aga sellegi poolest olen avatud "ehedatele" sigullile sobivatele talverehvide pakkumistele Smile Ja kui ei trehva, siis tuleb poest mingid "kitsekeeled" leida Smile
Vasta

Jöudsin ka just metsast tagasi, see töus oli täiesti jääs, viies vöi kuues kord sai alles ülesse, teised korrad tulin pidurid pöhjas suure hooga tagasi.
sea juurde pääses veel kenasti aga peale mäge oli lumetormi veidi, piirivalve putka juures olevad ''augud'' olid karmid. Seal tormi sees juhtus äpardus ka, ei näinud enam rada ja söitsin augu körvale mülkasse kinni, kena kaks tundi passimist kott pimedas
tagatipuks hakkas ölituli ennast vilgutama ja bensiini pump tegi sellist häält, et ta ei saa enam midagi kätte.
aga kui torm vaibus hakkas see piirivalve putka torn paistma ja siis läksin sealt abi otsima, head mehed laenasid labidat ja lubasid patroliga appi tulla kui käima saavad,
alustasin siis labidaga ja 15 minutit oligi auto käes.
auke aga oli seal veel, putka juurde jöudes olid esilaternad kustus ja söit jätkus ohutulede ja gabariidide abil. polnud just köige parem möte, rada ei näinud ja aru ei saanud enam kus punkti otsida. seega löpetasin päeva, söitsin läbi paldiski ohutuledega ja maasturi mustriga 200sega,
inimesi suht palju oli öues veel,
otsisin tanklat sest bensuga oli väga hapuks kätte läinud, tanklast sain öli peale valada ja uued laterna pirnid, ölitule süttimine oli aga hoopis selle lühise viga, kapoti alune oli märg, jääs no nagu torm oli seal jääd vastu randa puruks peksnud, kollektori pool oli ainus koht kust nägi maapinda

aga enne metsa tagasi ei lähe kui on all rehvid millel vähemalt 40 protsenti naeltest sees, sest seda mäge vallutada on vöimatu!

edit:
lisaks veel seda ka, et köige sügavamates kohtades ülatus vesi üle esistange :S
Vasta

Väga tubli - lõpuks ometi on seni vaid minu tagasihoidliku egiidi all sõitnud tiim end nüüd täies aus ja kuulsuses ise kirja pannud. Õige! Tervitan eelmisel aastal soliidselt 32-na, ja ilmale vaatamata täiesti muretult raja läbinud, me kauaaegseid MB-maane ja soovin sama edu saabuval rallil!

Panen paar pilti ka, hetkel küll on käepärast vaid ühed mis juba kahe aasta eest rajal tehtud. Kui värskemad üles leian, panen need ka.

Saksa raud, ja jumal arvab ka nii, see ongi ime ning lunastus Big Grin

EDIT - Siit ka värskem, eelmise aasta stiilinäide : http://www.facebook.com/media/set/?set=a....585337896&l=9777c7f3ae#!/photo.php?fbid=10150118566017897&set=a.10150118564362897.279326.585337896&type=3&l=9777c7f3ae&theater

(06-01-2012, 13:14 PM)poolapan Kirjutas:  Tere!
Võimalusel registreeruksin (teist aastat järjest):
1. Urmas Persidski - turist
2. sõiduauto MB200D 1983
3. sõitjaid 3
4. ööbijaid 0
5. number vaba



Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Lugedes eelnevaid poste, tuleb tõdeda, et meie kümme boonuspunkti jääks ka siis saamata, kui eilse mootori-kasti eemaldamise asemel oleks vastupidise tegevusega juba tegelenud. Seda siis lihtsal põhjusel, et mikimaalt pole sillalukk veel minuni jõudnud ja kahetonnise ühe tagaratta veolise üle 700 Nm väänava asjaga pole libedal tõusul ilma miskit teha. Kliirentsiga probleeme ei tohiks iseenesest veetakistuste läbimisel tekkida. Esmaspäevast veel jewroopapeale kolama ka ja ongi lisapunktiteenimise lõppdaatum enne tagasijõudmist täpselt täis tiksunud. Aga nagu juba korduvalt öeldud ja oma sõitmistega tõestatud - tähtis pole võit vaid osavõtt.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne