päeval veel kord käru kallal aga tulemus on väike
lõpuks sai ramm nii otsa et vaate kas jõuad koristada
pole ma mingi sportlane ja illusioone ei loo - kui ei jõua siis
on blokk ees ja kõik.
aga mis siis tehtud
esmalt lõikasin kuudile ukseaugud sisse
silusin ära kõik nurgad ja servad, lõikasin üleliigsed servad maha.
siis hakkas pihta "suksutamine" nii võiks seda
tegevust kõige paremini seletada
ehk protseduur kuidas kuut sai ratastele
kord mees kuudi sees kord taga kord ees - tõstes, lükates ja tõmmates
lõppes päev aga ühe avastusega - ei mõõtnud 9 kord
miskine mõõde jäi tegemata
see, et kuut sai 10cm pikem oli teada ja polnud üllatus
aga see, et kapi osa sai kitsam oli üllatus.
aga pole hullu - miski pole veel kinni ja see osa raamist
saab maha lõigatud ehk ümber ehitatud
(15-04-2012, 12:25 PM)motamees Kirjutas: (14-04-2012, 11:49 AM)MeelisV Kirjutas: ...samas istusin ja vaatsin mis osa ma sellest raamist ära lõikan, et oleks kergem kuid ei suutnud seda otsust leida...
Vaata nüüd sama pilguga vastvalminud elamu korpust. See on ju kandevkere. Paned rattad alla, kolmnurga ette ja käru missugune. Sõidu ajal ju seal kedagi ei maga ega ole.
... ja sa ei julge ühtegi karpi vana raami küljest ära lõigata??? ... mõtle veel pisut
Ma vaataks seda raami selliselt, et jääks need kaks äärmist rauda, mille küljes on vedrud/amort ja kolmnurk ees. Võibolla mõne jupi paneks kandeks veel, võibolla isegi mitte.
sellaga on selline lugu, et olen arg ja kardan
aga põhjus on selles, et mul on kombeks liigelda mitte vaid sirgeid ja siledaid põhimaanteid vaid ikka päris kõrvalteedel
lugematul hulgal on juhtunud, et lohk teeservas on liialt sügav ja amort lööb põhja seda on autosse tunda
(üks vedruleht on vähem kui mitte kaks kui originaal)
seega mõtlesin, et esilagu jätan ma alusraami sellise nagu on ja ei pane kuudi raamile lisaülessannet - hoida alusvankrit jäik.
ehk jäigem alusraam ei vääna ka kuuti
kui ma olen piisavalt kindel, et miskit ebameeldivat väänamist ei ole siis saan alati põhjaalt raami vähemaks lõigata - pole probleemi
juurdekeevitamisega on keeulisem.