Uunikute 11. Talveralli 2012, STARDIJÄRJEKORD!!!

Tere!
1. Hugo-Henrik Tikas, turist
2. BMW 524, sõiduauto, 1985 (1981-1987 on tootmisaastad).
3. arvatavasti 2 võiduajajat
4. Vabu ööbimiskohti vist enam ei leidu?
5. Numbrisoov oleks 524

[Pilt: 09322505501570.jpg]
Vasta

Kaspar kannab Priidule ette, et Sailing.ee ralliteam läbis täna kvalifikatsiooniraja muretult. Korzetsi juures takerdusime ja viimast märki mis suure naelaga kivisse löödud, otsisime ka jupp aega. Isegi sellest hoolimata, et 20 min varem sai just seal kõrval lumi kollaseks tehtud...
Vasta

Ebaõiglane jah, aga võistluseta alla ei anna raisk.
Vasta

me vist peame andma, fekaal on seis kurat...



Vasta

[Pilt: 88ce4f46b68d4c52-main.jpg]

Denis Kolomenski, turist.
Mercedes 280S W116 1977
2, võib olla 3 osalejat.
Ööbimist ei soovi
Numbri eelistust ei ole.



Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta

Niimoodi, numbrikleepsud käes, täna õhtul hakkan esimest ringi jagama. See toimub, nagu ikka, Alfredi pubis Rahumäel kell 19-21.
Kuna ka mõlemad rajad on valmis, siis teen ära ka Juhendid. Turistidel pole ju üldse mingit muutust, küll aga sport-klassil nii ajavõtu poolelt kui regulaarsuse poolelt.

Sport-klassi raja kontrollis algusest lõpuni ära isand Sooper koos PilleR'iga ehk nemad see aasta "sporti" teha ei saa. Küll turistitada, kui tahavad (aga samal päeval on kahjuksju ka tipp-sport talveralli Võrus). Võtsin põhimõtteliselt Eesti kogenuimate rahvarallurite, kes enamuse rallidest sõitnud ju puhtal vanatehnikal, näpunäiteid arvesse ja kruvisin hästi pisut regulaarsus-keskmist kõrgemale. Juhul kui ilmad ja teeolud jäävad sarnasteks (ideaalsed-perfektsed teed, kruusateed kordi paremad kui suvel), oleks muidu liiga igav. Kui Ilmataat ralliilma teeb, on põnevus niigi garanteeritud.

Teed, kus koos on nii turistid kui sportklassi masinad, seal on küll kiiruste vahe olemas aga väike. Klassikalistel maailma vanatehnika regulaarsusrallidel on ka kolm keskmise kiiruse klassi samal rajal: vanakesed kuni 45, keskmikud kuni 50 ja nooremapoolsed kuni 55, seega ei midagi uut Päikese all. Klassikalisest keskmisest "kuni 55 km/h" suuremad kiirused on vaid eraldi radadel ja sedagi vaid suurtel (maan)teedel. 69 km/h keskmiseks maanteelõigul ei tohiks olla liiga kiire. Aga tuleb tuisk...

PS: sport klassil tasub kriitilise pilguga üle vaadata auto helisignaal ja kui originaal on ikka selgelt vilets, siis investeerida pisut võimekamasse pasunasse. Teie asi on ette jäävale turistile enda olemasolust märku anda ja turistide kohustus esimesel võimalusel tagant tulija (see võib ka teine turist olla) mööda lasta - vasak peegel ja paren suunatuli au sisse! Selleks on turismi regulaarsus ja keskmine kiirus piisavalt madal. Möödasõitmist saab palju olema Wink


Vasta

(24-01-2012, 23:39 PM)Valmet Kirjutas:  Edit: Numbri eelistused puuduvad, parimad nagunii võetud.

Sa said muideks parima numbri - minu numbri! aga ainult laenuks, niiet hoia teda hellalt Smile

head,
Lind

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta

(01-02-2012, 12:16 PM)Kuban Kirjutas:  
(24-01-2012, 23:39 PM)Valmet Kirjutas:  Edit: Numbri eelistused puuduvad, parimad nagunii võetud.

Sa said muideks parima numbri - minu numbri! aga ainult laenuks, niiet hoia teda hellalt Smile

head,
Lind

OK, proovin mitte puusse sõita.
Vasta

Registreerimine lõpetatud, esimesse postitusse lisatud SPORT-klassi ja ka TURIST-klassi juhend. "Selgunud" on esimest korda kogu selle aja jooksul ka nn"emakell" ja selle väljanägemine. Seekord siis puhta elektrooniline:
   

Muuhulgas tuletan meelde, et Juhendites on kirjas ka numbrite jagamise ajad ja kohad. Järgmine siis teisipäeval Alfredis.

Ahjah, sportlastele mõtlesin jälle ühe "sigaduse" välja - selleks tuleb eraldi bülletään. Tegelikult ei mõelnud ise midagi, tutvustame siis seekord pisut ka mujal ilmas levivaid erinevaid regulaarusrallide legendi ülesehitusi...

edit:
... seega on esimesse postitusse ilmunud bülletään nr.1.
Olge päris rahulikud, see on kõige lihtsam viis peale tavapärast ristmike jooniste ehk tulip'itega legendi.

Kes tahab teada, mis võib meiesuguseid väikeste kogemustega tegelasi mujal ilmas regulaarsusrallidel oodata, siis siin on teile õhtust lugemisvara brittide kui autospordihullude sulest. Wink
Muutmaks huviliste elu kergemaks, siis ka aussidest vanatehnikarallurite kena välja trükitav keskmiste kiiruste tabel km/h kiirustele.
Vasta

Tere kaasvõitlejad!

Kuna Zil keeldub järjekindlalt käima minemast peame leppima Mb 126 (300SE)ga.Inimesed ja muu sama.

Tervitades
Imre
Vasta

(03-02-2012, 17:12 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Muutmaks huviliste elu kergemaks, siis ka aussidest vanatehnikarallurite kena välja trükitav keskmiste kiiruste tabel km/h kiirustele.

See oli nüüd küll veerand ToobalitBig Grin
Vasta

teataks, et osalejate arv passatis muutus 2lt 4jale, muus kõik sama.[/align]
Vasta

Arvatavasti pean ise ka minema mingi aeg seda, teed, kuna pisikene tütarlaps, kes kaarti loeb ilmselget autot välja ei lükka Big Grin
Musklit on vaja.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

Paigalda autole parem vints- näeb mehelikum välja ja on kergem ka kui 3 matsi tagaistmel Cool

(09-02-2012, 18:08 PM)ullivilli Kirjutas:  Arvatavasti pean ise ka minema mingi aeg seda, teed, kuna pisikene tütarlaps, kes kaarti loeb ilmselget autot välja ei lükka Big Grin
Musklit on vaja.

Vasta

(09-02-2012, 19:27 PM)kaarelsi Kirjutas:  Paigalda autole parem vints- näeb mehelikum välja ja on kergem ka kui 3 matsi tagaistmel Cool

(09-02-2012, 18:08 PM)ullivilli Kirjutas:  Arvatavasti pean ise ka minema mingi aeg seda, teed, kuna pisikene tütarlaps, kes kaarti loeb ilmselget autot välja ei lükka Big Grin
Musklit on vaja.

3 matsi maksavad kütuse eest ja lükkavad ise...
Vintsi eest maksan ainult mina, vintsin ka ise ja paigaldama pean ka mina... :p
Mõte iseeenesest hea... vbolla järgmine aasta.

Iseasi, kuidas mitte raami peal olevale autole seda panna, et vibuks tükki ei tõmbaks küljest vms.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

kraz tuleb 5 osalejaga pardal.
noh, peab ju kütuseraha ka kellegagi jagama... Cool

raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
Vasta

Julgen meelde tuletada, et soovijad saavad numbreid kätte homme, teisipäeval 14.02 Alfredi pubist Rahumäel 19.00 alates. Siis ka igakuine klubi Unic teisipäevane koosolemine ehk teoorias saab mõni soovija otse mõnele Musta Numbri eksperdile küsimusi esitada jms.
Vasta

Ühik päästetehnikat,pardal Tartu priitahtlikud pritsumehed, omades kõrget motivatsiooni ja kõrgläbivat vintsiga IFA W 50 maasturveokit, kandideerivad 11.Talveralli osalejate veoklassi osavõtjateks.

1. Tauno Timotheus,veok
2. IFA W50 v.l.a. 1988 veoauto
3. 2 võiduajajat
4. 0 ööbijat
5. Numbrisoov nagu tuleb

[Pilt: ifa.jpg]


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

kuudi maha viskama, saab vajadusel sapaka plate peale paigaldadaBig Grin



Vasta

(13-02-2012, 20:46 PM)paukjapostivahe Kirjutas:  Ühik päästetehnikat,pardal Tartu priitahtlikud pritsumehed, omades kõrget motivatsiooni ja kõrgläbivat vintsiga IFA W 50 maasturveokit, kandideerivad 11.Talveralli osalejate veoklassi osavõtjateks.
Kuna 4X4 Luaz ei saanud uut värvilist kitlit selga ja kahjuks loobus osalusest, siis sai numbri all 969 rajale lastud Ida-Saksa jõhkertehnika konkureerimaks isandate Tai ja Keelutsoon kapitalistlik-sotsialistlike analoogidega.
Muudatus olemas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne