21-02-2012, 13:38 PM
Eelmäng 2012 rallile.
21-02-2012, 19:39 PM
No peaaegu juba
21-02-2012, 20:51 PM
nagu lubatud, siis täna lõingi autole hääled sisse peal 3 kuud seismist ja üldse esimest korda jäin ka autoga teele - bens sai otsa. Ma lihtsalt ei mäletand kui palju sügisel sai sisse jäetud, aga itaalased kurjamid on ju väljamõelnud lollikindal kütuse näidiku ehk see ei anna väga palju infot aga seeeest kütuse tuli on usaldusväärne ehk nagu täna selgus siis see on kustu ainult kaheljuhul: kui paak on täiesti täis või kui täiesti tühi, ülejäänud aja vilgub, täna ei vilkund
22-02-2012, 00:16 AM
Siin peab eelkõneleja sõnu, itaallaste kütusenäidiku kohta, kinnitama. Peab vist auto kanistri(te)ga varustama, kuna ei oma esialgu mingit ülevaadet, kui palju paaki mahub ja kui palju võiks keskmine kulu olla. Autoga tänaseks läbitud ca 30 km
Aga supp, (paaris)stardis näeme Ritmo Italiano
Aga supp, (paaris)stardis näeme Ritmo Italiano
22-02-2012, 00:23 AM
Kõige hullem on vanade autode puhul, et nende paaki võib mahtuda lõputult, kui ülalt piiri vastu ei tule
I'd offer you moral support but i have questionable morality
22-02-2012, 11:46 AM
Vaadates seda remondielevust, mis igal aastal järjest vägevamaks tükib paisuma, tekkis mul lihtne küsimus - kas on auhinnalaual ka karikas vms ka sellele, kes kõigi kohtunike v ka osalejate arvates on kõige rohkem tehnika kallal "imet" korda saatnud?
Näiteks - Tõelise Imetegija Auhind?
Muidugi võib panna ka Aava, Õunpuu, Napa, Teesalu, Raudsiku vm nime, a kuidagi peaks rõhutama seda raskest momendist ülesaamise võimet, esinegu see raske moment siis rooli ja tooli vahel, käigukasti v esilaagri man.
Insipiratsiooniks üks viide ka (see on küll juba sõiduaegne imetegemine, mitte nö väljasõidu eelne) - http://www.youtube.com/watch?v=YfjaIsT3gn0
Näiteks - Tõelise Imetegija Auhind?
Muidugi võib panna ka Aava, Õunpuu, Napa, Teesalu, Raudsiku vm nime, a kuidagi peaks rõhutama seda raskest momendist ülesaamise võimet, esinegu see raske moment siis rooli ja tooli vahel, käigukasti v esilaagri man.
Insipiratsiooniks üks viide ka (see on küll juba sõiduaegne imetegemine, mitte nö väljasõidu eelne) - http://www.youtube.com/watch?v=YfjaIsT3gn0
22-02-2012, 12:17 PM
Noh neid praegu veel toimuvaid (enne starti) imetegusid ju kohtunikud-kaasvõistlejad ei näe
Ja ega alati ka rajaltoimuvat.
Aga praegu paistab, et ralli on kohe-kohe käes, sest garaazhinaaber hakkas eile oma Escortile pada aiste vahele paigutama.
Ja ega alati ka rajaltoimuvat.
Aga praegu paistab, et ralli on kohe-kohe käes, sest garaazhinaaber hakkas eile oma Escortile pada aiste vahele paigutama.
22-02-2012, 12:21 PM
kui ma õieti mäletan, siis suverallil keegi vahetas sõidu kestel mootoris töukurid
22-02-2012, 12:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2012, 12:51 PM ja muutjaks oli ullivilli.)
Audi mootori vahetus maaluses garaazis ca 3 tundi kahe käsitõstukiga ja mõne mutrivõtmega.
Kõike tänu sellele, et Audi nina käib täielikult lahti ja mootor sillale toetub, millega koos saab selle välja veeretada.
Aga väga muljetavaldav. Loodan, et mul seda ralli ajal teha vaja ei ole
Kõike tänu sellele, et Audi nina käib täielikult lahti ja mootor sillale toetub, millega koos saab selle välja veeretada.
Aga väga muljetavaldav. Loodan, et mul seda ralli ajal teha vaja ei ole
I'd offer you moral support but i have questionable morality
22-02-2012, 13:57 PM
(22-02-2012, 12:21 PM)supp Kirjutas: kui ma õieti mäletan, siis suverallil keegi vahetas sõidu kestel mootoris töukurid
Mina vahetasin 2011 talverallil hüdrotõukureid.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
22-02-2012, 14:57 PM
(22-02-2012, 12:17 PM)zazik Kirjutas: Aga praegu paistab, et ralli on kohe-kohe käes, sest garaazhinaaber hakkas eile oma Escortile pada aiste vahele paigutama.Oluline täpsustus: garaažinaaber vaatas et nii palju aega ainult mootori kokkupanekuks ja hakkas kaant tuunima. Escorti mootorivahetuse normaeg on 3 tundi rahulikult võttes.
22-02-2012, 15:13 PM
eelmisel talverallil tartu mehed 164 volvoga jootsid raja körval MSi kivisid ümber
22-02-2012, 17:05 PM
Nojah, siis mina oma kojamehemootori vahetusega pool tundi enne viimase suveralli starti pole üldse mingi tegija
22-02-2012, 19:08 PM
Me saime sigulli karpa mitsu mootoril käima, suur tõenäosus, et ei pea isegi seekord otse garaazist starti sõitma, mitte et tahaks ära sõnuda
22-02-2012, 23:12 PM
Hädasti on autost puudu armas ja imekena katuseraam aka ämma tuulutus rest Juhul kui kellegil peaks olema selline ja ta nõus selle loovutama mõningate ühikute vastu siis ootaks infot sõnumina või kõnetraadile 5221211
Ette tänades
Viljar
Ette tänades
Viljar
23-02-2012, 09:35 AM
Ilma vaadates peaks stardijärjekorra lõpus olema 4 veolised ja mida lõpu poole seda suuremad massinad peaks olema. Siis pole kartust et keegi hangest välja ei saa.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
23-02-2012, 10:16 AM
Njah, kõva ja raske sulalumi, kui sinna sügavale sisse ja kõhu peale kinni sõidad, siis jah suht keeruline. Hakka või mossele vintsi installima...
23-02-2012, 13:13 PM
Priit lubas jagada neliveolised mööda nimekirja laiali, et oleks väljatõmbajaid. Need kodanikud, kes ei oma veel magamiskohta, peaksid kindlasti magamiskoti kaasa võtma, mõne õlle eest ikka kuhugi põrandale pääseb
Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
23-02-2012, 16:38 PM
23-02-2012, 17:54 PM
Hetkel on minu jaoks kõige ekstreemsem kodutee. Täna sain sõita ainult 5 meetrit Külma ka ei lubata
vahetusfond: http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne