05-03-2012, 10:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2012, 10:37 AM ja muutjaks oli Killer666.)
Kuna autol lekib juhtpihusti siis oleks vaja leida probleemile lahendus.
Uue ostmine ei saa tulla kõneallagi , kuna maksab kole palju . Samas liiguvad ringi jutud , et neid on v6imalik remontida , aga kuidas?
Bmw foorumis kasutaja Tarmo_N pakub teenust ja lubab ka aastase garantii remonditud pihustile. Minul pole võimalik tema teenust kasutada , kuna mul on autot koguaeg vaja . Õpetust ta selle kohta ei jaga
Natuke isegi hurjutab asja mitte ise tegema :
Seega siis kas on kellegil kogemusi ?
Ebk foorumis lugesin läbi kõik postitused mis sisaldasid sõna juhtpihusti ja üks kirjutas , et oli korda saanud , vastus temalt järgmine:
Kas siis proovida liimida ja millega liimida? Äkki keemilise metalliga , aga kas see liimib metalli ja plastikut kokku? V6i see epo , see ju kuivab mingi ulme aja . Või on veel kellegil mingeid häid ideid?
Sai proovitud ka guugeldada , aga ma ei tea kuidas v6iks juhtpihusti ingliskeeles olla , igastahes miskit kasulikku ma ei leidnud.
Uue ostmine ei saa tulla kõneallagi , kuna maksab kole palju . Samas liiguvad ringi jutud , et neid on v6imalik remontida , aga kuidas?
Bmw foorumis kasutaja Tarmo_N pakub teenust ja lubab ka aastase garantii remonditud pihustile. Minul pole võimalik tema teenust kasutada , kuna mul on autot koguaeg vaja . Õpetust ta selle kohta ei jaga
Natuke isegi hurjutab asja mitte ise tegema :
Tarmo_N Kirjutas:garantii ei kehti pihustitele mida on üritatud eelnevalt liimida või avada.sellega rikutakse tavaliselt juba pihusti jäädavalt.
Seega siis kas on kellegil kogemusi ?
Ebk foorumis lugesin läbi kõik postitused mis sisaldasid sõna juhtpihusti ja üks kirjutas , et oli korda saanud , vastus temalt järgmine:
Tsitaat:Lühidalt, koputad ettevaatlikult plastikosast need pisikesed metalltihvtid välja (2tk) ja liimid selle plastikosa sinna epo liimiga tagasi, see Eesti enda toodang, mustavalge ruudulises pakendis, kannatab kuni 120 kraadi, tihvtid ka tagasi. Lased ilusti ära kuivada ja tagasipannes paned pihustile uue vaskseibi ka pihusti ja mootoriploki vahele. Muidugi kõik sel juhul kui sul lekib sealt. Saad ka pihusti lahti keerata ja seal on ka vaskseibid sees, kui lekib keerme vahelt. Aga siis peab pihusti ära laskma regullida uuesti.
Kas siis proovida liimida ja millega liimida? Äkki keemilise metalliga , aga kas see liimib metalli ja plastikut kokku? V6i see epo , see ju kuivab mingi ulme aja . Või on veel kellegil mingeid häid ideid?
Sai proovitud ka guugeldada , aga ma ei tea kuidas v6iks juhtpihusti ingliskeeles olla , igastahes miskit kasulikku ma ei leidnud.
Pole midagi targemat teha