Mootori detailide värvimine
#1

Uurin siis huvipärast,et millega värvida mootoridetaile
Klapikambrikaan ja sisselaskekollektor.On alumiiniumist.Millega siis värvida et värv maha ei kulu,mingisugune kuumakindel värv on,aga täpsemalt missugune?
Kas neid millega ahjusi värvitakse,mis kannatavad 800kraadi kuumust välja?

Täielik Mossede hull Big GrinBig Grin
Vasta
#2

(06-03-2012, 23:15 PM)mosse345 Kirjutas:  Uurin siis huvipärast,et millega värvida mootoridetaile
Klapikambrikaan ja sisselaskekollektor.On alumiiniumist.Millega siis värvida et värv maha ei kulu,mingisugune kuumakindel värv on,aga täpsemalt missugune?
Kas neid millega ahjusi värvitakse,mis kannatavad 800kraadi kuumust välja?
Erinevates värvi- ja autopoodides on müügil aerosoolpudelis kuumuskindlat värvi. Sellega kannatab päris hästi värvida. Peaks ka alumiiniumi peal püsima. Igaks juhuks võid kaupmehelt üle küsida, kuid need vastavad alati "et jah, sobib küll" jne. Alumiiniumpulbrist segatud värv on minul aga alumiiniumist detailide pealt kippunud lahti kooruma.
Vasta
#3

(07-03-2012, 08:45 AM)Mufff Kirjutas:  Alumiiniumpulbrist segatud värv on minul aga alumiiniumist detailide pealt kippunud lahti kooruma.



Kas seegi selgitaks, miks peaks alumiiniumosi värvima üle alumiiniumvärviga, et nad alumiiniumi moodi välja näeks..???.Cool


Siin terve mootor alumiiniumist; käib veel tuuning:

[Pilt: IMGP6590.jpg]


Siin sama asi valmisproduktina:

[Pilt: IMGP6590_valma.jpg]

Kõik osad on lihtsalt haljad.
Ehk maakeeli öeldes, alut ei ole vaja värvida.
Asja nimi on hoopis puhastamine. (traathari trelli otsas ajab asja ära, aga kõlbab ka klaaskuul, sooda jne)


Terasosad võid, aga tavalise veokavärviga üle tõmmata, kannatab vabalt. Plokk ju väljast üle 100 kraadi ei saa kuumeneda; kui sedagi.

Ainult väljalaskekolledega on eraldi teema.




.
Vasta
#4

Tõmbaks vana teema üles. Uuriks kas ja millega keegi malm kaani värvinud on ja kuidas peal püsib. Omal on hetkel üks väike junn pooleli, mille värvisin lihtsa veokavärviga mille pidamise pärast ei muretse, aga kaaned (eriti väljalaske ümber) lähevad väga kuumaks. Olen mõelnud erinevate aerosoolide peale, aga omal kogemus puudub ja kuna mootor peab hea välja nägema ka mõned aastad hiljem, siis mingit suva saasta peale ei tahaks kallata.
Leidsin ühe SELLISE purgi aga ei tea. Hea oleks kui mingil määral oma algset värvi ka hoiaks. 
Vasta
#5

Kui jutt käib sellest, et on malmkaanED, siis tuleb meelde vana usakas.

Ntx. sihuke

[Pilt: IMGP2537.JPG]


Selle kaantel kasutasin julmalt sama veoka poluretaani, mis plokilgi.

See oli aastal "kilp ja mõõk" ning siiani on värv ilusti peal.
neil VL kolledel mis seal pildil paistavad, sai keraamiline kate kuskil laevaremmis peale lastud, seda ma küll ei soovita, hirmkallis oli ja paistis natuke veel läbi, pealegi....
Peal, tõsi, on ka see püsinud.

Samas, neid Stokkeri lubadusi ma täitsa usun ka, seal ainult ju see jama, et sa pead ta kuidagi soojaks saama, et ära kuivaks.
(naine ja praeahi ja koduvägivald jne)
Vasta
#6

KaanED on jah uue maailma toodang. Kaane soendamiseks olen ma juba nippi leidnud: sauna keris Big Grin  Muidugi oma saunas ei soovita ma seda kellelgi teha. Endal on kasutada saun mida keegi sihtotstarbeliselt ei kasuta. Aga muidu olen kaante seest juhtpukside välja ja sisse pressimiseks seda kasutanud. Kuumutab päris põhjalikult üles. Paksude keevituskinnastega käes hoida väga ei kannata(vanasti olid mul sepa käed). Ja tegelikult mõne vana praeahju hankimine garaasi ei ole ka mingi probleem aga ahju sise mõõdud saavad saatuslikuks kui hakata nüüd sinna mingi 6 liitrise v8 kaani sisse pistma, r6 mootorist pole mõtet unistadagi Big Grin
Vasta
#7

(13-03-2015, 15:09 PM)stihl Kirjutas:  Samas, neid Stokkeri lubadusi ma täitsa usun ka, seal ainult ju see jama, et sa pead ta kuidagi soojaks saama, et ära kuivaks.
(naine ja praeahi ja koduvägivald jne)

Saab ka naise eest salaja gaaazis soojaks ajada:
[Pilt: t760_2015-03-06_20.05.30.jpg]

Kollektori puhul töötas väga hästi  Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne