Sellel ajal julgesid vähesed tuunida autosi kolme lipu värviga...Kardinad sees ja antenn peal...järelikult hoolitsev käsi,mis oma töötingimused kodusemaks tegid.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
(18-02-2012, 23:00 PM)denis23 Kirjutas: Postituse autor ja ZIL-130, aasta umbes 1977. Tallinn, Spordi tn.
Kui hoolega vaadata, siis mitte ainult Zil pole rahvusvärvides, vaid ka nööril kuivav pesu annab teatud kombinatsiooni kokku.
Teadlikult lavastuslik foto?
RE: Vanad fotod
Sellel ajal julgesid vähesed tuunida autosi kolme lipu värviga...
Selle tuuningu saladus on lihtne Enamus Zil e värvit tehases helesiniseks ja esiots valgeks (erandiks sõjavägi ja tuletõrje ) Kui vanad porilauad läbi roostetasid kirjutati laost välja uued ,kuid millegi pärast olid need musta värvi
(21-02-2012, 11:24 AM)Ferry Kirjutas: RE: Vanad fotod
Sellel ajal julgesid vähesed tuunida autosi kolme lipu värviga...
Selle tuuningu saladus on lihtne Enamus Zil e värvit tehases helesiniseks ja esiots valgeks (erandiks sõjavägi ja tuletõrje ) Kui vanad porilauad läbi roostetasid kirjutati laost välja uued ,kuid millegi pärast olid need musta värvi
Jaa, jaa! Aga tegelikult oli asi palju hullem. Lausa tehases juba tuuniti need Zilid eesti rahvusvärvidesse! Millegipärast pandi neile nimelt lisaks sini - valgele kabiinile ka musta karva rehvid, esistange ja isegi puksiirkonksud! Ilmselt siiski lihtsalt "ilu pärast" või ei olnud nagu tavaliselt lihtsalt kvartali lõpus teist värvi rehve saada?
Kui vanad porilauad läbi roostetasid kirjutati laost välja uued ,kuid millegi pärast olid need musta värvi
------------------------------------------------------------------------
Kõik on õige, aga pildil olev porilaud läigib nii et...aja või habet.
Laost saadud detailid olid kaetud musta kruntvärviga, mis oli matt.
Koondises Tallinna Autoveod 3 fil. pidin oma auto uuesti üle värvima kuna parteibossu tegi kolonnikale hoiatuse...
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
(21-02-2012, 11:24 AM)Ferry Kirjutas: RE: Vanad fotod
Sellel ajal julgesid vähesed tuunida autosi kolme lipu värviga...
Selle tuuningu saladus on lihtne Enamus Zil e värvit tehases helesiniseks ja esiots valgeks (erandiks sõjavägi ja tuletõrje ) Kui vanad porilauad läbi roostetasid kirjutati laost välja uued ,kuid millegi pärast olid need musta värvi
Jaa, jaa! Aga tegelikult oli asi palju hullem. Lausa tehases juba tuuniti need Zilid eesti rahvusvärvidesse! Millegipärast pandi neile nimelt lisaks sini - valgele kabiinile ka musta karva rehvid, esistange ja isegi puksiirkonksud! Ilmselt siiski lihtsalt "ilu pärast" või ei olnud nagu tavaliselt lihtsalt kvartali lõpus teist värvi rehve saada?
Ja millegi pärast oli vaja viimase otsa sinise kabiiniga Liaz`id (Skodad), millel valge radikavõre, ja stange, kindlasti uuest peast radikavõre mustaks võõbata.
Paistab, et keegi ei riski pakkuda?
Teen siis ettevaatliku katse. Sellise laia ja suure kabiiniga võiks ehk Büssing (Nag) olla? Kuigi, "sarvi" pole näha ja tuled on ka teise koha peal...
Aga need pisiasjad ei pruugi sellises seisus aparaadi puhul määravad olla.
Pilt ikka ka kole kehva.
kuna üks kolleeg on Hille Sarapuu sugulane, siis mõned fotod
(18-02-2012, 21:42 PM)Aspelund Kirjutas: ... Esimene Eesti tippsportlane-ärahüppaja oli mootorrattur Hille Sarapuu, kes kadus Nõukogude spordidelegatsioonist Viinis 1968. aastal.
Sündinud 1937. a. Tallinnas, tõusis ta kiiresti Eesti kiiruisutamise paremikku, võites meistritiitleid ja püstitades Eesti rekordeid nii tüdrukute (15–16-aastaste), neidude (17–18-aastaste) kui ka täiskasvanute klassis (ühtekokku 16). Mõned tema tavalisel järvejääl püstitatud uisutamisrekordid olid ületamata veel 1970. aastatel, hilisemaid andmeid lihtsalt pole, sest vaatamata Ants Antsoni olümpiavõidule suri kiiruisutamine spordialana Eestis tasapisi välja.
Kiiruisutamisega lõpetas ta 19-aastaselt (1957), pühendudes täielikult motospordile, kus samuti tõusis Eesti paremikku. Tema esimene
treener “Spartaki” automotoklubis oli tuntud võidusõitja Virve Gustel-Laur-Kiisa.
Esimene Eesti meistritiitel motokrossis tuli juba 1958. aastal. Järgmisel kaheksal aastal võitis ta 8 meistritiitlit krossis ja hipodroomil,
tuli ka NL krossimeistriks ja hõbemedaliomanikuks. Kahel korral kukkus ta väga raskelt, viibides mitu nädalat haigevoodis. Ringrajal
etteotsa pääseda tal ei õnnestunud, siin sai määravaks mitte sõiduoskus, vaid tehnilised võimalused. ...
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Number 21 peaks olema Henri Saarm'i iseehitatud auto (mis alles tänaseni). Teise puhul jään vastuse võlgu...
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Pilt on tehtud Sakus, miskil põllumajandusnäitusel 1967a suvel. Postituse autor ronis juba siis mootorile lähemale...
Kas tegemist võib olla Eestis toodetud drenaažipaigalduse ekskavaatoriga (Talleks?)
(02-03-2012, 17:08 PM)samodelkin Kirjutas: Pilt on tehtud Sakus, miskil põllumajandusnäitusel 1967a suvel. Postituse autor ronis juba siis mootorile lähemale...
Kas tegemist võib olla Eestis toodetud drenaažipaigalduse ekskavaatoriga (Talleks?)
See ju ETZ-202 mida hakati tootma 1965-ndast. Toona tehase nimeks"Tallinna Ekskavaatoritehas"aga hiljem 1975-ndast "Talleks"
Selle foto tagaküljel on ainult kirjas - 3. VI 1934. Tallinn.
Mis üritusega võiks olla tegu?
Vihjeks ehk nii palju, et üks osalejatest on sugulane ja seltskond on tõenäoliselt akadeemilise - korporatiivse taustaga...
Rida pilte Eesti tehnikaajaloost elik B. Upine tehtud rootorpuhuri katsetustest 1936. a. aga kus? Põhjaosariikide inimesed peaks selle koha vast ära tundma, ikka kusagil Harjumaal, seega panen üles pildid, kus näha kirikuhoonet? või midagi sarnast.
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee