Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Minuteada on GAZ M-21 (mida tihti vääralt
nimetatakse ka GAZ 21ks) kandevkerega auto
ilma spetsiaalse raamita. Kui jutt oleks Pobi
ehk GAZ M-20 raamist, siis oleks asi selge -
korda on vaja teha esimene poolraam, mis
käib hulga poltidega juhiistme alt ja mootori
kõrvalt kere külge. Ka Pobi ei olnud ju enam
täispikale raamile ehitet auto nagu ta
eellane \"emka\" ehk GAZ-M-1.
Kui me räägime GAZ M-21 (toorik)KERE
kordategemisest, siis oleneb see vägagi
palju kere seisukorrast. Kui lisasoov on
ilus värvkate, siis oleks ülimalt mõistlik
värvida kõik keredetailid korraga, mitte
toorikkeret eraldi. Ka teisel põhjusel on
mõistlik korrastada mitte toorikkeret eraldi,
vaid kõikide plekkidega koos - nimelt
peavad uksed/kapotid/jms peale tegemist
ilusasti ees istuma ning andma
keredetailidega sama tasapinna koos
ühtlaste pragudega.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Ilma klaaside ja usteta ei või ka värvitud keret õue jätta. Auto seespool on palju selliseid kohti mis vett korjavad ja siis roostetama hakkavad. Lisaks veel külm mis jää paisumisega võib plekke ühenduskohtadest paisutama hakata.
Kilega katmine ka ei aita. Kile alt puhub vett ja lund sisse. Lisaks rikub tuule käes liikuv kile värvkatet.