Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mul häädel semudel on saun keset merd. vajadusel liigub ka omal jõul.
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Selline keskpärane küsimus et kas kellegil veel gaz'i veokolmnurka kuskil aiaveeres vedeleb? Kui mõõduka tasu eest keegi seda loovutada soovib siis võtke ühendust. Hea oleks traktoriga siis seda kolakat garaazi lükata ja vajadusel liigutada...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
mõtlesin et petan laiskust aga vist tuleb tõesti ise ratsida. Tegin kunagi ühe aga kui mittevajaliku asjana sai kellegile antud.... Iidne tõstamaa vanasõna et laena perse külasse, ise situd läbi ribikontide...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 308
Teemad: 11
Liitus: Dec 2005
Maine:
5
11-03-2012, 20:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2012, 20:59 PM ja muutjaks oli
Etsike.)
Mõtled ainult seda punases kastis olevat tükki? Meil peaks muidu Saaremaal mõlemad rattakoopad olemas olema, kasutamata ja puha.
Tgelikult on üks terve GAZ-51 ka veel, aga toda me nendega taastama ise ei hakka.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Ühe poole "Gorki" uut plekki pakun. Samuti mõlema poole uusi tiivakoopa plekke......kui neid kuhugi panna on... Aga sellest ma ei saa aru,et osad mehed tahavad uuemale GAZ-51 A mudelile kindlasti paigutada "Molotovi" plekki. Nagu kollektiivne haigus oleks....aga noh,maitse asi.
Postitused: 10,754
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Vaata MBklubi foorumist, seal peaks mõned toimivad lingid olema, mis mootori siseehitust valgustada aitavad.
Vaakumit mootoril vaja pole rohkem, kui vaid peatamiseks (ja ka selle saab hõlpsalt trossile ümber teha). Ülejäänud vaakumiga seotud asjad on vajalikud muudele vidinatele (automaatkäigukast, kliimaseadme täiturid jms).
Elektrit on vaja hõõgküünaldele, starterile ja mõõdikutele. Nood viimased tuleb mootoriga niikuinii eraldi paaritada.
See pada on küll surematus maines, kuid viiesilindrilisena käib eriti vastiku häälega. Kui kaant kuivale ei jäta, siis ära tappa seda on raske. Kuigi võimalik...
Arvestades, et sel mootoril oli tehasest väljudes 69 kW, millest reeglina kolmandik jääb kadunuks, ei pruugi liikursauna jõuallikana elu kuigi kergeks kujuneda.
Postitused: 10,754
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
OM602 külge käivale kastile läheb KSP küljes olevalt karbilt vaakumikõrs modulaatorisse. See määrab peamiselt vahetuse jäikuse.
Mootori küljes on 2 andurit - JV temperatuur plokikaanes ja õlirõhk õlifiltri jalas.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Vaakumiga juhitakse ka seda, et külma mootoriga on tühikäik kiirem. Aga see vaakumiring pump- klots ploki küljel- kõrgsurvepump on kõik mootori lähiümbruses ja kuskil eemal ei käi.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.