omavalmistatud haagiselamu - teardrop
#81

(28-04-2012, 21:09 PM)MeelisV Kirjutas:  vastus eelmisele küsimusele
sw1 on lüliti mis annab toitepinge releemähisele k2 mille avatud kontakt lülitab sisse toite inverterile...
Jahh, sõitsin rolleriga pikka otsa ja mõtlesin skeemi üle. Siis järsku tabasin ise ka ära, et see polegi lühis, vaid relee mähis. Nii, et sellega siis ühelpool.
Samas on iga mähis ka ressursi kulutaja. Neist tuleks hoiduda. Mida lihtsam on süsteem seda töökindlam. Ja ära sa looda, et sul aastate pärast sealt viga leida lihtne on, kuna ise el süsteemi tegid. Kõik nüansid unuvad küllalt kiireste.


hp
Vasta
#82

Äkki on inverteri ja laadija asemel mõistlik kasutada hoopis UPS-i. Neid surnud akudega peaks vedelema ju hulgi. Sinna paned oma suurema aku külge ja ongi kõik mured lahendatud.
(29-04-2012, 00:42 AM)motamees Kirjutas:  Mida lihtsam on süsteem seda töökindlam. Ja ära sa looda, et sul aastate pärast sealt viga leida lihtne on, kuna ise el süsteemi tegid. Kõik nüansid unuvad küllalt kiireste.
Ise tehtud süsteemi eelis ongi see, et skeemi võid alati elektrikapi uksele kleepida
Vasta
#83

motamees ära sa seda küll karda (ma ise küll ei karda ka mitte kõige hirmsamates unenägudes) mul on töö selline kus tuleb kolada mööda
võõraid kilpe kus puudub igasugune dokumentatsioon ja omaniku ehk haldaja teadmised sellest.
minu ülesandeks on sealt leida viga miks süsteem ei tööta ja seal kilbis liikleb korraga 380/220 ja 24v - sisaldab palju kontaktoreid milledel kõigil on lisakontaktid ja releesid ja kõige tipuks on seal mingi kontroller/regulaator oma andurite jms.-ga. (ventilatsiooniagregaatide juhtimiskilbid on teemaks siis)

töövahendiks on tavaliselt üks tester, kruvikas ja ehk jupp juhet.
siiani pole ette tulnud kilpi kus viga poleks ülesse leidnud. Cool

ja nende UPS-ide kohalt on sellised kahtlused/küsimused
kui suur on nende laadimisvool ?
milline on nende "inteligentsus" ?
sobivus gel-akudega ?
ja mis võimsusega on "inverteri" väljund ?

ehk mis on nende erinevus näiteks sellise asja ees
http://www.oomipood.ee/product/tell_hq-i...in-charger
Vasta
#84

(29-04-2012, 08:47 AM)MeelisV Kirjutas:  motamees ära sa seda küll karda (ma ise küll ei karda ka mitte kõige hirmsamates unenägudes) ...
Ok, nüüd saan rahulikult magada. Toungue


hp
Vasta
#85

Oi see sobiks ideaalselt Pobeda taha ilutsema.. tubli tööga olete hakkama saanud/saama hakkamas ! Toungue

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#86

peale pisikest pausi sai natuke jälle nokitud

ehk luugile asi sisse lõigatud veel kaks auku
ja need ka täidetud vajalike elementidega.

[Pilt: 20120506114354.jpg]

[Pilt: 20120506114522.jpg]

luugi lukustile sai välja lõigatud ka vardad
ja need ka luugile paigaldatud

[Pilt: 20120506144320.jpg]


külge sai poogitud ka teine uks
see ära raamitud, tehtud auk lingile
lisaks ka isoleeritud seest poolt
pildil näha ka ülemine külje/ääretuli

[Pilt: 20120506145023.jpg]

pilt ka ühest isoleeritud uksest ja isoleeritud esiseinast
mõlemad on tehtud siis 20mm isolatsiooniga
uks seetõttu et paksem ei mahu ja kapile pole rohkem vaja Toungue

[Pilt: 20120504205123.jpg]



Vasta
#87

superluks ehitus! Aga kus sa numbri ja numbritule paned? Kas kärule ameerika stiilis numbreid ka väljastatakse? sinna see sobiks ilusti, ilma plastikkinnituseta Smile
Vasta
#88

küsimused on ausad ja vastus on sama aus - ma ei tea veel Big Grin

mul käib see ehitus nn. "üks päev korraga" jah see toob kaasa mõningaid komplikatsioone mida oleks saanud vältida aga ....
elus palju muud teha kui vaid mõlda - sest mõtlemine viib küsimusteni ja nendest tekivad takistused ja ....
ma parem teen.

käru number on niigi väiksem (kitsam) kui autol seega väga kole ta pole

üks mõte on hetkel siiski teha alumiiniumist miskine stange sinna taha ja seega ka number selle külge nagu vanal kärul oli.
Vasta
#89

Sain sinult eeskuju (halba Big Grin) ja vaatsin neid tulesid..krt hind on ilus ja ..tuled kah kenad! Ma`i taha oma Bertale kah mingeid suvalisi külge kruvida...
Kas ei karda, et tagaluugi lukk teedel lendava sodi (tolm, sool ja muu pask) tõttu mingil hetkel koostööst keeldub? See tahab kindlasti sagedast hoolitsemist.. Autodel, enamusel, sest enamusel on kesklukk, kipuvad tagapool olevad lukud (ja mitte ainult taga Smile ) kasutamatusest kinni jääma jne. Aga see tuleb kasutamatusest..
See tagastange... praegune vaade nagu ei tahakski midagi juurde, kui tagant vaadata. Samas tunduvad nurgad nagu "paljad" või "lõpetamata" olevat.. Et midagi sinna nagu ikka vaja oleks. Vahel kasutatakse ainult nurkades mingeid "muflaaže", loovad nagu mulje stangest ja keskel ainult pesa numbri ja selle tule jaoks.. Hmm, usun, et sa oled neid taguotsasid tülgastuseni vahtind nagunii..ja oma mõte juba küpsemas Smile..: Üks ameerikalik lahendus kah:
[Pilt: f03a1.jpg]


Vasta
#90

noh jah mõni asi on nakkav küll - siin nii mõnigi mees mu käru vaadanud ja tahaks kah omale miskit stiilsemat teha kui tavaline valge kuubik
või teised vahivad mu fiat´i ja tahavad kah sellist tatitopsi Big Grin

selle lukuga ma küll probleemi ei näe - vanal kärul oli selline 5...6 aastat küljes - jah küll plastikust aga samasugune ja probleeme ei ole.
asi on ju siiski veoautodele mõeldud ja seal on vastupidavus esmakohal.

mingine ümar või nelikant toru oli omal mõttes sinna taha panna küll
kas just nii kõveraks väänatuna aga miskit ikka.
eks natuke parandab seda tagumise otsa ilmet ka see kui need nurgaliistud paika panen - sama siis nagu katuse servas on.

need tuled mis ma sinna taha pistsin olid hetkel isegi letikaup.
Vasta
#91

Lõbus asi...see disainimine, eks ju! Ma korraks mõtlesin, et nuh, oleks kangesti huvitav näha su "tilgakest" pärast aastast kasutamist.
Aga eks kaine mõistus teeb korrektuure ning saab aru, et kõik, mis liigub, see ka kulub. Kõik, mis avatud keskkonnale, see kannatada saab ja haagise osaks on kannatada saada, midagi pole parata. Kujutad ette, et sõidad..ja äkki kuuled litakat... ja südamest käib jutt läbi..krt, ongi täke või mõlk.. ja siis veel, ja veel...ja veel... ja siis on juba pohhui Big Grin! Ja mõtled, et ..järgmise teen roostevabast terasest Smile.
Kannatada saab ka alumiiniumist stange. Ümar profiil peaks vahest paremini vastu igasugustele lendavatele asjadele..


Vasta
#92

(07-05-2012, 08:56 AM)MeelisV Kirjutas:  käru number on niigi väiksem (kitsam) kui autol seega väga kole ta pole

Sul vana tüübi number, see kitsam jah, tänapäeval antakse kärudele ka täiesti tavalised auto numbrid, kolm numbrit ja kolm tähte.
Vasta
#93

(07-05-2012, 10:15 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  
(07-05-2012, 08:56 AM)MeelisV Kirjutas:  käru number on niigi väiksem (kitsam) kui autol seega väga kole ta pole

Sul vana tüübi number, see kitsam jah, tänapäeval antakse kärudele ka täiesti tavalised auto numbrid, kolm numbrit ja kolm tähte.

näe seda ma ei teadnud isegi
aga selle vana kitsama numbriga olid omad jamad, neile polnud aluseid võtta - kõik olid laiad ehk auto numbritele.
eelmisel kärul tegin ise kitsamaks selle plastiku.


(07-05-2012, 10:06 AM)Tift Kirjutas:  Lõbus asi...see disainimine, eks ju! Ma korraks mõtlesin, et nuh, oleks kangesti huvitav näha su "tilgakest" pärast aastast kasutamist.
Aga eks kaine mõistus teeb korrektuure ning saab aru, et kõik, mis liigub, see ka kulub. Kõik, mis avatud keskkonnale, see kannatada saab ja haagise osaks on kannatada saada, midagi pole parata. Kujutad ette, et sõidad..ja äkki kuuled litakat... ja südamest käib jutt läbi..krt, ongi täke või mõlk.. ja siis veel, ja veel...ja veel... ja siis on juba pohhui Big Grin! Ja mõtled, et ..järgmise teen roostevabast terasest Smile.
Kannatada saab ka alumiiniumist stange. Ümar profiil peaks vahest paremini vastu igasugustele lendavatele asjadele..

oled asjadest õigesti aru saanud

ehk esimene laks viib mõtted "enesetapule"
teine tekitab "eluaegse masenduse"
kolmas ajab "tsüklisse"
ja neljandaga unustad kõik eelmised ja ei pane ka järgmisi enam tähele Big Grin

samas ei karda ma tagumise stange eluolu pärast niipalju kui hoopis käru enda esimese seina pärast - ehk kõik see jama mis auto alt lendab.



Vasta
#94

(07-05-2012, 10:19 AM)MeelisV Kirjutas:  aga selle vana kitsama numbriga olid omad jamad, neile polnud aluseid võtta - kõik olid laiad ehk auto numbritele.
eelmisel kärul tegin ise kitsamaks selle plastiku.
Näe, missgune haagis valmis tehtud, asi see sul üks pisike numbrialus valmis teha.. Alusplaat ja sobiv rant ümber..





Vasta
#95

ega jah, tavalist musta plastikust alust poleks ma enam sinna pannud - kas oleks leidnud miskise halli/läikiva või üldse ilma aluseta
aga see oleks tulnud teemaks alles kõvasti hiljem.

praegu on mõttes "sisekujundus"
käisin mõõdistasin mõningad jupid vineeri välja - tuleb hankida.
siis saab hakata mõtlema mida kuidas kuhu veel panna ja sättida,
kõvasti kaabeldada ja saab hakata seinu katma seestpoolt
Vasta
#96

vahepeal teinud väikse pausi kuid viimastel päevadel ka natuke nokkinud asja teha

mõned pildid siis mitte just kronoloogilises järjekorras aga ...
pilte on rohkem aga kõike siia ei topi

samas on veel palju teha -
pole ühtegi cm juhet ega kaablit veetud - valgustuseks on seda 100m varutud
põrada isoleerimine lõpetada ja parandada vahu tühimikke
esiseina katmine plastikuga (seest poolt)
vahesein kapile ja vahesein köögile
külgseinte katmine vineeriga
lae katmine vineeriga - see on ka olemas juba ja ootab oma järge
ustele aknad sisse lõigata - üks on tellitud kuid pole veel jõudnud kohale
teine pole ka veel tellitud Toungue
jne. jne. jne.
ah jah köögi poolele leidsin külmikule sahtlisiinid teleskoobid ja kannatavad 45kg.


uksed siis vineeritatud

[Pilt: 20120515181753.jpg]

isolatsioonitööd

[Pilt: 20120515181825.jpg]

[Pilt: 20120516202843.jpg]

riiuli plaat hakkab kohta leidma

[Pilt: 20120516202824.jpg]

[Pilt: 20120516195029.jpg]

tagumise luugiava servakant

[Pilt: 20120515195633.jpg]

[Pilt: 20120515195655.jpg]

uksed siis "lingitatud" ja üks isegi kinni käib

[Pilt: 20120515202504.jpg]

[Pilt: 20120515202635.jpg]

[Pilt: 20120516203219.jpg]
Vasta
#97

Kui su "pisarat" vaatan, siis on "jalgades kummaline kihk" Smile...
Et rooliks perega ja "katusega haakes" rohelisse ja mujalegi laia maailma.... Aga mötteks see jääb, sest on juba reisitud kahSmile, nüüd avastan Nuustakut ja muud kaunist Eestimaa pääl Cool! Kui aega saan, siis lähen.... kasvõi lugupeetud ksf.Talupoeg Talujale külla Wink!


Vasta
#98

no kui juba sügeleb siis tuleb sügada
Vasta
#99

Ei mina süga enam miskit, kukalt vahest Smile .. kui oma tegemata ja järge ootavaid töid vaatan.
Oled ehitusega eelarves? Kui heaste välja kukub, aga avastad siis, et on mõned puudujäägid, et oleks võind ühte või teist asja teistmoodi teha.. Kas siis müüd maha ja teed saadud finantside toel uue?


Vasta

selliste projektide puhul on sõna "eelarve" saatanast
teen seda mida on vaja teha ja .... püüan hindasid mitte meelde jätta, siis on elu lõbusam ehk muretum.

ei ole hetkel plaani asja maha müüa (elu võib muuta oma suunda ja iial ära ütle iial)

hetkel on just tegu nn. esimese vasika täiendatud väljalaskega.

ehk parendamist saab päris palju elemente
kas kohe või lähitulevikus

1. ilmastkukindlam katus ja seinad
2. kergem kaal
3. toimiv külmik - neid termo elektrilisi ei taha mitte nähagi enam
4. gaasipliit
5. gaasisüsteem pliidile, külmikule jms.
6. katuseluuk
7. avatavad aknad
8. sääsevõrgud nii akendele kui ka luugile
9. korralik elektrisüsteem koos akuga lisaks "seinavoolu" sisend
10. korralik sise ja välisvalgustus
11. varikatuse valmidus -annab võimaluse kinnitada varikatused mõlemale küljele või samasse siini kinnitada ka telk näiteks
12. natuke rohkem varustust - toolid lauad jms.
13. vähe kaugemas tulevikus on plaanis ka vesi - paak põhja all pump ning kraan ehk koos kausiga
14. jne
15. jne

eelmise käru kogemus tõi välja nii mõndagi ja seda kõike püüan nende eelmainitute ja veel teiste punktidega parandada.

Samas kui ikka keegi piisavalt suure rahapakiga nina all vehib siis ei välista käru müümist või teenusena teise sellise ehitamist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne