Nimelt siis mõtlesin siia tekitada küsimusi, kuna sai ka nüüd alles hiljuti selline metsaveoks ettenähtud Lokomo soetatud.
1) On keegi metsa vedanud sellisega ja oskab ehk pajatada headest ja halbadest külgedest ?
2) Lagunevad elemendid traktori küljes ?
3) Kas on kellelgi kokkupuudet olnud juppide tellimisega sellisele masinale ( kus kohast? Või käib äkki keegi soomest juppe toomas?)
Võib üldiselt arutleda selle masina üle. Kui keegi pilte soovib siis võin ka meie masinast pilte teha. Igasugune informatsioon ja tarkuseterad masina kohta teretulnud.
NB: Kui on kellelgi pakkuda varuosi antud masinale või ka tervet sellist traktorit soodsalt, siis võib alati pakkumisi teha julgelt PSi !
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Mnjaa.. neid linke täitsa uuritud. Kuid IIIFFARI toodud esimene link, kas on kellelgi selle firmaga ka enne kokkupuudet olnud ehk ?
Veel siia teemasse juurde, et masinale vaja lõigata ette uued kileklaasid - oskab keegi öelda kus võiksid olla vast kõige mõistlikumad hinnad ? Tartus vist tegeles ka üks firma klaasi lõikamisega.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Vedasin 910-ga soomes metsa välja mõned aastad tagasi, masin oli ise viimane puuvanker aga tutikas perkins oli õnneks peal. Ega tehnilise poole pealt suurt viga polnudki, raam oli aja jooksul raskeid päevi näinud ja mõrasid täis, eriti masti ümbrus. Käigukast ja sillad suht pommikindlad, mis nendega ikka juhtub. Panen mõned pildid ka, enamasti tegin pilti siis kui masin juba otsapidi uus-meremaal
Oi, tänan ennekõike huvitava pildimaterjali eest.. lust on vaadata selliseid "uppunud" juhuseid.
Ega Sa juhuslikult tea kus sealt soomest näiteks Lokomole juppe oli võimalik saada ? Eestist vist pea võimatu see.. kui just mõnda varuosadeks ei leia. Nimelt meie 909-l on sidur omadega õhtal ja oleks vaja ära vahetada.
Veel teema väliselt plaanis teda maastiku suutlikusel järgi aidata.. ette lähevad kas Doni või K-701 rattad. Tagumised rattad olid juba enne ostu välja vahetutatud 150 rataste vastu. Lisaks veel ka vintsi mõtted ette otsa. Omaette asi see, et mis sillad küll sellepeale ütlevad. Ühes targas soome foorumis oli pajatatud, et sildade tugevus ei pidanud tollel masinal vist just eriti kiita olema.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Mascuses müüdi vanasti nii varuosadeks kui vanarauaks neid, viimasel ajal pole nagu näinud enam. Lokomo metsatehnika vist enamus tamperes toodetud, eks sealt ka varuosi saab, seda küll põhjamaa hinnaga arvatavasti. Õnneks suht universaalsetest "huijobinatest" kokku laotud, et enamasti on alternatiiv varuosad käepärast. Treipink parim sõber
Selle sildade koha peale lisaks et ega eesti pehmel pinnasel nad ikka sellist valu ei saa kui soome kivide otsas, ning sealsed lokomo kuljettajad sõidavad kas ON või OFF asendis. Kui enda masin siis säilib kindlasti paremini...
Leidsin ka veel natuke oma kokkupuutest lokomoga pildilisa
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2011, 18:33 PM ja muutjaks oli vilkar..)
Oeh, silm puhkab...
E303 toodud 2 pilti.. seal tundub, et täitsa 701 rehv all ees ja täitsa veab. Eks sellega paistab mis saab.
Igatahes, ehk on oodata ka meie Lokomost varsti metsa pilte, sest esitasin ennist ühele lingile päringu siduri saadavuse kohta ja tundub, et asi hakkab täitsa ilmet võtma. Nüüd jääb lõpliku vastust veel oodata.
Ahjaa, veel tekkis küsimus, et kuidas see Lokomo 910 ka pehmetes oludes oli ? Näiteks antud piltidel on oma jõul välja tulnud ?
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Pehmetes oludes... kuidagi pehme oli Ega eriti muud teha polnud kui koorem maha laadida ja püüda välja vingerdada, kui mastiga kuskilt kännu tagant kinni võtta said siis niipalju said end aidata, vintsi tal kahjuks polnud.
Eks mõni kord tuli ikka ekskavaatoriga välja tõmmata Aga muidu tegija masin, käigukast tundus parem kui vanematel ponsse masinatel. Sel oli kolmene automaat, väga mugav värk.
Kunagi liikles Lõuna-Eestis masin millel olid ees Doni rehvid ja taga kõrgemad ja laiemad kaarkummid (1300x750). Kahjuks pildimaterjali pole, aga niipalju mehe jutust aru sain, et sillad on Lokomol Eesti oludesse väga head (vastupidavuse koha pealt) Eks muidugi ei tohi rapsida, nii lähevad kõik masinad laiali. Aga eks jääme pildimaterjali ootama
Peab siiski Doni rattad üle mõõtma ja lootus püsib, et nad ka sinna alla ära mahuvad. Ainsaks takistuseks võib jääda, et uks ei hakka enam lahti käima.
Siia juurde, et üritan ka meie omast pildi lisada siia huvilistele vaatamiseks. Täna aga tundub, et lund sajab ja pildistada veidi nüri.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Aga igatahes sain lõpuks pika otsimise peale ühelt eesti firmalt kes tellib ka vanematele MF traktoritele osi.. uued friktsioon kettad. Soome firmaga jutule justkui ei saanud.
Plaanid selle masinaga on sellised, et saab teda siit sealt kohendada, uued töötuled, ette suuremad rattad, korralik värvkate peale ja mõtted mõlguvad ka seal suunas, et joystike peale asi ehitada ümber.
Aga kõigepealt tuleb ära oodata friktsioon kettad.. loodetavasti need ka kohale jõuavad siis saab masina sõitma.
Kellel siiski sellist masinat seismas on, või on näinud, võiks teada anda. Nipetnäpet vaja oleks, või hea hinna korral kogu masin kõrvale varuosadeks osta.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tõstataks siis vahepeal ka teemat.. uued friktsioon kettad ja palju muid jubinaid saadud Ketneri OÜ kaudu, soovitan soojalt! Igasugu ka vanematele Massey-ferguson traktoritele on varuosade tellimine täiesti võimalik. Mitte küll nüüd mingisuguse promomise mõttes, lihtsalt infoks teistele.
Küll aga on keegi sellist masinat veel liikumas näinud eesti peal viimasel ajal? Põnev oleks kohe vaadata, kuidas teised lokomod veel hingitsevad.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!