Põhja kaitsmiseks on väga palju meetodeid.
Mis neist kõige parem on, las jääda teoreetikuile väljaselgitamiseks...
Mina, oma praktikas, olen kasutanud Dinitroli 700-t, mille olen peale lasknud spetspüstoliga, mis näeb välja niimoodi:
Dinitrol 700 on meie kaubandusvärgis täiesti saadaval, (ma olen kasutanud Rivor`i teenuseid), püstol on samamoodi seal müügis.
Hinnatundlikumale kliendile (siiani ainuke - ma ise) olen lasknud põhja alla ka STC 64 - ja. (kui terve põhi teha, siis keskmise auto puhul võiks 15 . 20 tuubiga arvestada, kui korralikult teha; üks pudel maksab 6€ ringis; 700 oli kallim ...)
Kas on mõtet teha terve põhi?
Hea küsimus.
Kui aasta pärast ilmub kuulutus, et müüa Opel GT, keretööd tehtud, põhi kaitstud, siis ei ole mõtet.
Mitte keegi ei taha pooliku projekti puhul mingeid kalleid materjale kinni maksta.
Kui, aga, auto endale valmis teha ja suveti (miks mitte ka Talverallil) kasutama hakata, siis kindlasti on mõte.
Tekitab see ju täiendava kaitsekihi põhja keevis- ja topeltpleki liidetele. Ühtlasi summustab mingil määral ka teemüra.
Mõistliku pakkumise korral tuleb kõne alla ka püstoli laenutus...ühe auto jaoks seda osta pole kindlasti point`i.
Vanade autode, mille taastamine nagunii on hirmkallis ja mõttetu, mingit poolikut tööd ma pole teinud (s.o rattakoopad üle lasknud ja põhja mitte nagu tänapäeva keskklassil tehasest).
Ka sellel siin sai tehtud kogu põhi, esitiivad seest ja esilansekad väljast:
Loomulikult, enne sildade jne paigaldust...
Neil juhtudel, kui oluline on, kuidas auto ka põhja alt välja näeb (nö.
modellautodel) olen selle kaitsekihi ka kerevärvi täiendavalt üle värvinud: