Ford Cortina 69a.
#41

(10-04-2009, 18:43 PM)moto-onu Kirjutas:  Seda on ainult hea kuulda et neid on veel kuskil Siin Eesti pinnal tegemises. Väikemees äkki on sul kuskil miskeid pilte ka oma Cortinast?

Inspiratsiooniks Sulle oma Cortina ehitamiseks paar pilti eile hilisõhtusest Talveralli viimastest ettevalmistusest minu tagasihoidlikus töötoas. Tegu on Väikemehe Cortinaga, mis lõpuks on super sõidukorras:


Parandamatu fordihaige tox teadis rääkida, et süüte regull käib justnimelt jagajast ja näitas meile ka "puust ja punaseks" ette, kus seesamune seade sel Kent mootoril asub:

[Pilt: IMGP7235.jpg]

See fakt, iseenesest, oli kõigile loomulikult meeldivaks üllatuseks...Cool
Süüde ja dwell said stroboga õnneks kenasti paika.

Kapotialune lähemalt vaadates:

[Pilt: IMGP7237.jpg]

Väikemehele, igal juhul, edu tänases sõidus.
Sulle, motamees, soovin kannatust asja lõpuniviimisel. Väikemehe praktika näitab, et kui siht on silme ees õige, saab iga asi edukalt lõpetatud, vahet pole, kaua see aega võtab.
Vasta
#42

Hea teada, et üks nendest relvadestki heas korras on ja liiklusesse sööstnud. Enda projektiga kanatlikkusest puudust õnneks ei tule. Viimasel ajal on projekt hoo sisse saanud ja iga valmis saadud osa autost annab hoogu ja tahtmist järgmise etapi ette võtmiseks.
Nüüdseks on uus raam valmis ning krundi all.. Präegu vaja masin uuesti ratastele saada ja siis põhjaga tegelema hakata.
Vasta
#43

Siin lingil paar uuemat pilti kah:Fotoalbum
Präegu hakkan mootoriga tegelema ja üritan lähiajal sillad alla saada. sobivad amordid on ka vaja veel välja otsida.
Vasta
#44

Monteerisin sillad alla Cortinale mõniaeg tagasi. Päris ratastel veel pole kuna amordid veel puudu. Käigukast sai kah vahele visatud koos poole mootoriga, et tuleseina ja põhja tegema hakata. Paar pilti on ka eelnevalt lisatud lingil juures.
Vasta
#45

Kui ma seda teemat esimest korda lugesin, siis oli valdav emotsioon, et "lahe, äkki saab kunagi valmis ka".

Neid viimaseid pilte vaadates on valdav emotsioon see, et "loodetavasti see ei saa kunagi valmis". Selline ilmselgelt ilma igasuguste teoreetiliste teadmisteta raami ehitus on kuritegelik, kui sa just ei plaani sellega sõita ainult üksi, teistest eemal, liikluseks suletud kohas. Viimasel juhul on see tegevus väga teretulnud! Kui vältimatu lõpptulemus on käes, siis tulen isiklikult ja annan üle Darwini auhinnamedali väljapaistvate saavutuste eest.
Vasta
#46

Hirmutav on küll see raamilaadne toode.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#47

Jesperile niipalju et jään seda auhinda ootama ja see raam päris "lampi" pole tehtud. Ma tean et seal on veel oma nõrgad punktid millega ma enne oma tig keevituse korda saamist tegeleda ei saa. Eks see kere lõikamine oli omal ka natuke hirmu tekitav tegevus. Kuid raami mida näpuga pahupidi vajutada annab pole minuarvates enam mõtet lappima hakata...Esmapilgul heas seisus kere osutus autoehitaja õudusunenäoks. Sellega koondus auto edasine kasutusvaldkond koomale.
Kuna sierra tagasilda kitsamaks tehes kaoks ära selle selle geniaalselt lihtne vastupidav ehitus, siis peab ikka sõltuva silla peale jääma.. Siinkohal küsimus suurele ringile. Ehk on kellegil vana hiatce tagasilda käepärast, et selle laius ära mõõta? Kui vaja siis sõltuva silla kitsamaks tegemine on kõvasti lihtsam.
Vasta
#48

(16-06-2012, 13:06 PM)moto-onu Kirjutas:  Ehk on kellegil vana hiatce tagasilda käepärast, et selle laius ära mõõta? Kui vaja siis sõltuva silla kitsamaks tegemine on kõvasti lihtsam.

Vihma sajab, muidu võiks auto alla ronida ja ära mõõta. Homme ehk kuivem. Igatahes väga lai see hiace sild tõesti ei ole, olen seda paar korda pidanud pagasnikusse pistma, mahtus küll.
Aga sellest ideest ei saa küll aru, mismoodi see sõltuva e. talasilla kitsamaks tegemine lihtsam/lihtne on? "Torust" võib ju veel seibi vahelt välja lõigata, aga võlli kallale ju ikka ei lähe?
Vasta
#49

Sõltuva silla kitasamaks tegemine on niipalju niipalju lihtsam, et asi piirdub pmt pooltelgede lühemaks tegemisega ja ülejäänud on köki-möki võrreldes pooltelgedega... Ja niipalju kui ma siiamaani olen teada saanud tänase päeva jooksul siis hiace tagasild on "umbes"1420 lai mis tähendab ,et peale väikest arvutust on 460 maximaalne tagumise velje laius koos rehviga konkreetsele cortinale väikese varuga(220 offset).. Ühesõnaga paras teerull tuleb sellest pillist, mida mina näen ennem liiklemas kui mõnda uunikumi... Palju on neid "Uunikume"mida me ei näe elusees liikumas... Andke parem ühe relva projektis natukenegi rahu ennem kui kiidate mingi suvalise bobi projekti ülesse millesse on usku rohkem kui Ansipi poliitikasse. Niiet pigem aidake ennem kui maha teete... Kui midagi otseselt öelda pole siis ole tasa ja vaata Wink
Tsitaat:Aga sellest ideest ei saa küll aru, mismoodi see sõltuva e. talasilla kitsamaks tegemine lihtsam/lihtne on? "Torust" võib ju veel seibi vahelt välja lõigata, aga võlli kallale ju ikka ei lähe?

Pooltelje teeb lühemaks vastavate aparaatidega või siis laseb vabsee uued teha kui vanal poolteljel pole materjaali millest uut teha(ehk siis enne nuuti telje osa on madalam kui nuudiosa).[/quote]
Vasta
#50

Pole sel raamil häda midagi, ainult see R4 ei sobi kitsa tagasillaga kokku. Ikka V8 ainult Smile. USA oma on kole kolakas, aga Audi üleni alumiiniumist on juba päris talutav. Et asi lihtsamaks teha, siis saaks selle mõne Holley-ga ka käima panna, jääb igasuguste soolikate ja karpide vedamine ära. Audi V8 otsa peaks sobima Volvo 700/900 seeria 2,4D kast, alt vist üks ava ainult vähe mööda.
Vasta
#51

Vanematel Audi v8 konedel ei ole tehas saalede vahetust ettenäinud. Ainult uus alumine ots.
Vasta
#52

Kas jutt käib täpsemalt 4,2 ja 3,6 mootoritest? Nagu siin: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_V8

Endal üks 3,6 mootor seisab ja pikemat aega mõelnud, et mis kasti sinna otsa võiks istutada.

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#53

3,6-e ja 4,2-e sidurikoja poldivalem on sama.
Vasta
#54

(23-06-2012, 19:38 PM)tarko Kirjutas:  Pole sel raamil häda midagi, ainult see R4 ei sobi kitsa tagasillaga kokku. Ikka V8 ainult Smile. USA oma on kole kolakas, aga Audi üleni alumiiniumist on juba päris talutav. Et asi lihtsamaks teha, siis saaks selle mõne Holley-ga ka käima panna, jääb igasuguste soolikate ja karpide vedamine ära. Audi V8 otsa peaks sobima Volvo 700/900 seeria 2,4D kast, alt vist üks ava ainult vähe mööda.
Seda kaheliitrist reas neljast hakkab edasi käiama sisse pihustatav metanool, millele pressib lisaõhku manu rihma pealt käivitatav ülelaadur.
V8 on raske mölakas, kuigi laiemalt levinud chevy ja mopari small block-id on hea hinnaga kätte saadavad, eriti viie liitrised kuna eestis vahetatakse neid palju 5,7 liitriste vastu välja. Tjuuning jubinad usast tellides pole ka kallid.
USA vau moootoritega on tegeletud küll, aga nüüd tahaks ühe lääne reas mootori ära forseerida. Teine samasugune rs 2000 mootor on ühe tulevase sprindi auto peal mida on ka vaja teha. Kui juba ühe tegemiseks läheb siis miks mitte kaks mootorit kõrvuti teha. Sprindi jaoks muidugi aravatavasti blowerit ja metanoli ei tule. Kui siis turbo.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne